מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
מידלנד שחורי 140 על 70
הווסקוורנה באנר שמאל
ברקום שמאל
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
סטפן
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
HJC

דקאר – טענות לבעיות שיפוט והחלטות תמוהות

דקאר – טענות לבעיות שיפוט והחלטות תמוהות

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

התוצאות של היום החמישי בראלי דקאר כפי שפורסמו אתמול רחוקות מלתאר את מה שהתרחש ברקע, בעיות שיפוט והחלטות ארגוניות תמוהות אשר קבעו את תוצאות היום והביאו למהפך בדירוג הכללי. מה שקרה הוא שבמהלך הספיישל, לאחר CP3 טעו המובילים ובראשם קומה בניווט, קומה למעשה לא מופיע על המוניטורים ב-cP4 – אולם אז מחליטים המארגנים לחתוך את הספיישל שיועד להיות 520 קילומטר ולעצור לאחר 211 קילומטר בלבד וזאת בטענה של טמפרטורות גבוהות המסכנות את הרוכבים, רבים מהם נתקעים, בארדה בורט נתקע ללא דלק והאופנוע של קונקלאבס מתלקח… במקביל וכאן בעיה מחליטים המארגנים להעניק את הניצחון לקומה אשר אכן חוצה ראשון את קו הסיום אולם זה כאמור קו מלאכותי שהומצא אד-הוק על ידי המארגנים, ויריביו של קומה טוענים לאי הוגנות בוטה. בשלב זה מוגשים ערעורים על תוצאות היום החמישי ויש לראות כיצד תתפתח התקלה המאיימת על מהימנות השיפוט בראלי כולו.

3 תגובות ל דקאר – טענות לבעיות שיפוט והחלטות תמוהות

  1. לא פלא שזה המרוץ הקשה בעולם, תגידו לא מסוכן ומיותר אחרי הכל?
    אנחנו הצרכנים באמת נגיע לשימוש כה עז בכלים האלו?

  2. עדיף שתקפו ייקרו אצל המקצוענים ואז היצרן יבדוק וייסדר או שלא אבל הצרכן יידע והמאמץ הקשה בתחרות שווה להרבה קילומטרים אצל רוכב מן השורה ושהרוח הגבית תהייה איתנו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל