מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
הווסקוורנה באנר שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אם. וי אגוסטה חוזרת למירוצים במלוא הכוח

אם. וי אגוסטה חוזרת למירוצים במלוא הכוח

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סדנת המירוצים אם.וי אגוסטה וקבוצת המירוצים הרוסית יאקניש, קבוצה רצינית עם אליפות עולם טריה בסופרספורט (עם סאם לאוז וימאהה), הודיעו רשמית על שותפות מלאה בהקמת קבוצת מירוצים שתתחרה בעונה הקרובה גם בסופרבייק וגם בסופרספורט.

הרוכב שיריץ את ה-F4 RR באליפות הסופרבייק העולמית יהיה קלאודיו קורטי שרכב בעונה הקודמת במוטו GP בקבוצת CRT לצד אדוארדס, אין לקורטי ניסיון בסופרבייק אלא סופרסטוק שם סיים שלוש פעמים במקום השני. אופנוע המירוץ של אם.וי בסופרבייק, ליטר ארבעה צילינדרים לרוחב מתוחכם עם לועות יניקה משתנים ופתרונות מתקדמים נוספים, האופנוע אמנם רחוק מלהיות חדש, הוא יצא ב- 2004, אך אם. וי הריצה אותו בהצלחה לא מעטה באמצע שנות האלפיים באליפות הסופר סטוק העולמית והניסיון שנצבר יושם בגרסאות חדשות, מעניין יהיה לראות איך יתמודד מול אופנועי הסופרבייק המתחרים כיום שהם כבר מדור אחר.

בסופרספורט יתחרו עם ה-F3 675 הרוסי לאונוב שרכב עבור קבוצת יאקינש כבר בעונה הקודמת עם ימאהה ללא השגים מיוחדים אבל מדבר את השפה של הקבוצה והכסף, והגיוס החדש יוליוס קלוזל הצרפתי שהרשים עם הסוזוקי החצי פרטי עליו רכב בסופרבייק בעונת 2013. השם שחסר בקבוצה הוא ללא ספק רוברטו רולפו, האיטלקי רכב על ה-F3 של אם.וי בעונת 2013 ללא תמיכה מלאה של המפעל ובכול זאת הצליח לסיים שישי באליפות העולם כולל שני פודיומים – אבל אין לו זכר במערך החדש.

גם מפתיע שינוי הכיוון המהיר של בעלי אם.וי, ז'ובאני קאסטיליוני, הבן של קלאודיו האגדי ז"ל ויורש המותג אותו החזיר האב לחיים ב-1998 אחרי עשרות שנים של שיתוק, נקט עד עתה במדיניות כלכלית זהירה. מייד עם היכנסו לתפקיד ירד קאסטיליוני הבן מדגמי היוקרה ב-30 אלף דולר פלוס מימי אביו ולחלופין פנה לשווקים רחבים יותר עם דגמים ומחירים שפויים אך עדיין ייחודיים, ואכן מכר הרבה יותר, קריטי בעולם הלחוץ של היום בו לא יתנו לסדנא כזאת להשתולל עם אשראי סנטימטר. ועדיין עכשיו נכנס ז'ובאני לסרט של הוצאות עתק, המירוצים באליפות עולם זה בור ללא תחתית וצריך לקוות שעם כול הרגשות של החזרה לימי הזוהר של אם.וי זה לא יצור חור שחור של כסף.
עשרות אליפויות עולם יש לאם.וי, החברה ליצור אופנועים ומטוסים שהקים הרוזן אגוסטה אחרי מלחמת העולם השנייה. אולם האחרונה הייתה ב-1974, נקווה שהחיבור החדש בין רוסיה לאיטליה יסיר את האבק מהמותג הגאה.

גלריה

5 תגובות ל אם. וי אגוסטה חוזרת למירוצים במלוא הכוח

  1. כל חברה ומותג שמצתרפות זה מבורך במיוחד לאחר כל-כך הרבה שנים של קיפאון. וגם לך גיא ברכות על החזרה לתחום האופנוענות בשנה האחרונה והסיקורים שאתה מביא,תודה.

  2. הוא גם ככה חושב שהמותג הזה יתפוס בארץ אז שיחיה באשליה גם בחו"ל.

  3. הם מודדים הספקים בקראנק ולא בגלגל האחורי .
    הf3 הוא האופנוע כמעט הכי איטי בקטגוריית ה 600 והשיג רק את הג׳יקסר .
    מצערת הגז עם ה
    fly by wire מבהילה כי אתה עוזב גז והכלי רץ קדימה למרות כל נסיונות כיול המערכת .
    זה כלי שכל כוחו בעיצוב יפהפה ועדין אבל זהו .
    לא לצפות לא לאמינות ובטח ובטח שלא לתוצאות במסלולים . כי זו חברה שקנתה ״שם״ של חברה שפשטה רגל ב 1974 , זהו .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל