fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

MotoGP אראגון: מארקז נוסק, פדרוזה נמחק

MotoGP אראגון: מארקז נוסק, פדרוזה נמחק

גיא בן ברק

צילום: יצרן


שבע הקפות לתוך המרוץ ה-14 בעונה דומה היה שסנסציה מתרחשת, דני פדרוזה ממש הצליח לעקוף את מארק מארקז תוך ששני רוכבי הונדה סוגרים על לורנזו. הספרדי של ימאהה כרגיל פתח מעולה, אבל הלך ונכנע למגבלות האופנוע M1 המביש שלו. אם פדרוזה היה מצליח לנצח את בן קבוצתו מארקז, הרי שהיה זוכה לחיים חדשים באליפות. גם את הנחמה הקטנה הזאת הוא לא זכה לקבל, במקום ניצחון חווה רוכב הונדה המתקשש והולך התרסקות היי סייד קשה. אמנם הוא ניצל מפציעה, אבל האליפות הלכה מבחינתו. יתרה מזאת, קשה לראות את הבחור הזה חוזר להיות רוכב רשמי מוביל בעונה הבאה. ההתרסקות של פדרוזה נגרמה באשמת בן קבוצתו המטאורי מארקז. הצעיר סגר על פדרוזה בכניסה לפניה ונגיעה קלה בין ההונדות הספיקה להרוס חיישן גלגל אחורי בהונדה של פדרוזה ובלי האלקטרוניקה האופנועים הללו כבר לא מסוגלים לתפקד. פדרוזה פתח גז חזק והתוצאה ללא האלקטרוניקה הייתה המראה מרהיבה. 


האירוע הפנים הונדאי אמור היה לתת את הניצחון על מגש לחורחה לורנזו אשר הוביל מהפתיחה בפער שהגיע בשיאו לשתי שניות, אולם מסלול ארגון הוא "הונדה לגמרי" במובן יתרון הכוח וצריכת דלק נמוכה יותר מימאהה. קשה לדעת איך שני אלה מסתדרים, אבל העובדה היא שההונדה חזקה משמעותית מהימאהה וגם צורכת פחות דלק. במסלול ארגון שחציו הוא כוח נטו, ההונדה לא השאירה סיכוי לימאהה, ומארקז שתה את לורזנו המיואש שממש אפשר לצעיר לעקוף בתקווה שאולי אולי הוא יעשה טעות אבל שוב זה לא קרה. פער הנקודות לטובת מארקז על לורנזו גדל ל-39 נקודות, ארבעה מרוצים לסיום זה נראה די גמור.


נחמת ימאהה היא ולנטינו רוסי שרכב פנטסטי וסיים על הפודיום הודות להתרסקות פדרוזה. האיטלקי הוותיק הכה שוב את בראדל, באוטיסטה וקראצ'לו, האחרון כבר מתבכיין בגלוי על חסרון הימאהה שלו בתחום צריכת דלק, ומעניין מה יהיה לו להגיד על הדזמוסדיצ'י כשירכב בעונה הבאה בדוקאטי, שם דוביציוזו כבר מדבר בגלוי על המשבר השורר בקבוצה ועל הצורך לעשות מהפיכה של ממש בהנהלה הבכירה בטרם אפשר לדבר על פתרונות מכאניים לאופנועים הכושלים. 

תוצאות המרוץ




דרוג האליפות לאחר 14 מרוצים






גלריה

2 תגובות ל MotoGP אראגון: מארקז נוסק, פדרוזה נמחק

  1. מה עם קצת מאחורי הקלעים? תיאור יותר מפורט של המרוץ?

  2. הבן אדם מתלהם יותר מנתן זהבי ופשוט לא נעים לקרוא אותו. עכשיו נשארנו רק עם "פולגז".

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל