fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

MotoGP לגונה סקה – לוח זמנים לסוף השבוע

MotoGP לגונה סקה – לוח זמנים לסוף השבוע

אופיר דואק

צילום: יצרן

כבר בתום המרוץ בסאקסנרינג לפני שבוע התארגנו קבוצות ה-MotoGP למסע העונתי לארה"ב אבל הראש של כולם לא היה באריזת המכולות אלא דווקא בדו"חות הרפואיים. היריבים הוותיקים חורחה לורנזו ודני פדרוסה שהחמיצו את המרוץ בגרמניה נאלצו לראות כיצד מארק מארקז הצעיר משתלט על ראשות אליפות הרוכבים הודות לניצחונו במרוץ. במשך כל השבוע נעשו מאמצים גדולים בקרב כל קבוצה להכשיר את הרוכב הבכיר שלה כאשר כל צעד במחנה היריבה נבחן לעומק. חומרת פציעתו של לורנזו שהתרסק באסן גבוהה יותר וההתרסקות בסאקסנרינג לא הוסיפה למצבו. אי לכך אלוף העולם זקוק למנוחה, אבל איך אפשר לנוח כאשר אליפות העולם בסכנה?

בקבוצת ימאהה הוחלט במהלך השבוע כי לורנזו יחזור לרכוב בלגונה סקה רק אם פדרוסה יחזור גם הוא להתחרות. פדרוסה ששהה בטיפולי פיזיותרפיה בברצלונה הגיע לארה"ב רק אתמול ונכון לזמן פרסום שורות אלו (שישי בבוקר) עושה רושם כי יחליט להשתתף במרוץ, ולו רק כדי לא לראות כיצד מארקז בורח לו בטבלת האליפות ומשאיר אותו מבויש בפיטס של קבוצת רפסול הונדה.
ובעוד שני הפצועים עושים חישובי רווח ותועלת, מארקז ממשיך לחייך ולהתכונן למרוץ בלגונה סקה, מסלול בו טרם רכב מעולם, בתקווה שהכישרון יפצה על חוסר הניסיון.

מי שניסיונו עשיר במסלול הנ"ל הוא ולנטינו רוסי שגם אחראי לאחד הקרבות הגדולים ביותר של העשור האחרון שנערכו במסלול זה, הקרב מול קייסי סטונר ב-2008. רוסי ינסה לממש את ניסיונו במסלול יחד עם השיפור הגדול שחל בחיבור שלו עם אופנוע הימאהה בחודש האחרון, חיבור שהוביל לניצחון הגדול באסן לפני שלושה שבועות. אם אכן פדרוסה ולורנזו יעדרו או לא יהיו במלוא כושרם רוסי בהחלט רואה את עצמו מתמקם על הפודיום בארה"ב.

בדוקאטי מגיעים ללגונה סקה כאשר הוחלט באופן רשמי כי ניקי היידן לא ימשיך לרכוב על אופנוע המפעל בשנה הבאה. היידן שזו עונתו החמישית במדי דוקאטי לא הצליח להגיע להישגים רבים בין שחסה בצילו של רוסי ובין שהוא חוסה כעת בצילו של אנדראה דובציוזו (הגם שהדוקטור בעבר ודובי עד כה  לא הצליחו להביא הישגים משמעותיים לדוקאטי). בדוקאטי הציעו להיידן מושב בעונה הבאה בקבוצת הסופרבייק של החברה, אבל ספק אם אלוף העולם לשעבר יקפוץ על ההצעה בפרט שנכון לעתה גם בסופרבייק דוקאטי משתרכת הרחק מאחור. בין המועמדים לרשת את מקומו של היידן נמצאים סקוט רדינג ואולי אף קאל קרוצ'לו שלא בטוח שימתין בסבלנות למושב שיתפנה בקבוצת ימאהה הרשמית. קרוצ'לו מצידו מגיע ללגונה סקה בנחישות להמשיך את רצף ארבעת הפודיומים שלו מה שהופך אותו לרוכב הבריטי הבולט ב-MotoGP מזה עשורים. היעדרות של לורנזו ופדרוסה רק עשויה להואיל לקרוצ'לו המשתוקק להשיג סוף סוף ניצחון ראשון ב-MotoGP.

מסדר הפצועים נמשך גם בקבוצת פראמק דוקאטי שהודיעה כי תתייצב ללגונה סאקה עם אופנוע אחד בלבד לאחר שאנדראה יאנונה שהתרסק בסאקסנרינג יאלף לצפות במרוץ מהצד עקב חומרת פציעתו. על האופנוע הבודד של פראמק ירכב אלכס די אנג'ליס שמחליף את בן ספיס שעדין לא החלים מפציעתו.

להלן לוח הזמנים לסוף השבוע:

יום שישי, 19/7, בשעה 20:00 – שידור של מקצה האימון הראשון בערוץ ספורט 5+ ובערוץ 5HD
יום ראשון, 21/7, בשעה 00:10 (הלילה שבין שבת לראשון) – שידור ישיר של מקצי הדירוג בערוץ 5 ובערוץ 5HD
יום שני, 22/7, בשעה 00:00 (הלילה שבין ראשון לשני) – שידור ישיר של המרוץ בערוץ 5 ובערוץ 5HD

*כדאי להתעדכן בזמן אמת בערוצי השידור בלחיצה על כפתור ה-EPG בשלט

2 תגובות ל MotoGP לגונה סקה – לוח זמנים לסוף השבוע

  1. כמעט תמיד המירוץ משודר ספורט 5 LIVE הידוע לשמצה.

  2. ולא יגבו מאיתנו כסף על השידורים החיים בערוץ 5 live !!!
    שימשיכו ככה … לשדר את המירוץ ואת מקצי הדירוג בערוץ ספורט 5 !
    תודה 🙂
    46 !! 46 !!46 !! 46 !! 46 !!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל