fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

פורמולה ירושלים יוצאת לדרך

פורמולה ירושלים יוצאת לדרך

גלעד בן-זקן

צילום: רונן טופלברג

אירוע הראווה של פורמולה ירושלים יערך בימי חמישי ושישי הקרובים והאווירה המוטורית החגיגית כבר הגיעה לבירה. מכוניות הפורמולה 1 של פרארי לצד מכוניות ה-GT  והטורינג כבר הניחו את צמיגיהן בבירה וכך גם אופנוע ה.ב.מ.וו של רוכב הפעלולים כריס פייפר שיפגין את ביצועיו לעיני הקהל בין המקצים.
במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה הבוקר השיקו ראש עירית ירושלים ניר ברקת (שלו היסטוריה מפוארת בספורט המוטורי המקומי) את התערוכה בה יוצגו הרכבים שישתתפו במרוץ הראווה שחונים עד ליום חמישי במתחם התחנה בירושלים. בנוסף לרכבי הפורמולה 1 שיוצגו בתערוכה יהיו גם מכוניות פרארי 458 ו430 צ'אלנג', מכונית לוטוס GT ומכונית אודי A4 מאליפות מרוצי הטורינג.
לברקת חלק ניכר בחזון  של קיום מרוץ הראווה בבירה והוא השקיע את מירב מאמציו על מנת שהרעיון והחוויה יתממשו ברחובות ירושלים. עלות הפקת האירוע מסתכמת בכ-15 מיליון ש"ח מהם 2.5 מיליון ש"ח שהושקעו על ידי עיריית ירושלים. יתר המימון הגיע מנותני החסות לאירוע, חברת השילוח UPS, תוכנת הניווט IGO. המארגנים צופים כי למעלה -50 אלף צופים יגיעו לבירה ויתפרסו לאורכו של המסלול. בנוסף יהיו מתחמי  VIPעם טריבונות בהם מחירי הכרטיסים ינועו בין 250 ל-450 ש"ח תלוי בחבילת האירוח הכלולה במחיר הכרטיס.

קו הזינוק של מרוץ הראווה הוא מדרך חברון ומשם יעבור המסלול המעגלי דרך רחוב חטיבת ירושלים, ימשיך דרך רחוב יצחק קריב אל דרך דויד המלך ומשל מרחוב דוד רמז יתחבר שוב אל דרך חברון. המסלול עובר דרך  נקוות ציון בעיר כמו סינימטק ירושלים, מגדל דויד, ימק"א וגן הפעמון.
פרטים נוספים על האירוע ולרכישת כרטיסים היכנסו לדף הפייסבוק של פורמולה ירושלים

גלריה

14 תגובות ל פורמולה ירושלים יוצאת לדרך

  1. אני מגיע עם שני ילדים, על הדרך הוצאות.. מפרק אלפיה – למה?

  2. מה הם לא מנסים שישתמשו בהם !! יש WAZE
    תתעוררו שם.

  3. אבל להגיד לכם שאני בונה על זה . זה לא יהייה נכון.וגם לא אמת.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל