fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

MotoGP צרפת – לוח שידורים לסוף השבוע

MotoGP צרפת – לוח שידורים לסוף השבוע

אופיר דואק

צילום: יצרן

אחרי המרוץ בחרז לפני שבועיים וימי האימון בעקבותיו, מגיע ה-MotoGP למסלול האגדי בלה-מאן כששיחת היום היא עדין המפגש הטעון בין מארק מארקז לחורחה לורנזו. למרות צילום יחסי ציבור כשהם לוחצים ידיים, לורנזו עדין כועס ונסער על התקרית עם מארקז שלטענתו גזל ממנו בצורה לא חוקית את המקום השני בחרז. אלוף העולם מתח ביקורת קשה על שופטי המרוץ בספרד ובכלל, נדמה היה שאת רוב מרצו בשבועיים האחרונים השקיע במחאות ותלונות כשהוא מתקשה לבלוע את הצפרדע שהאכיל אותו מארקז. אם זה לא מספיק, בן קבוצתו ולנטינו רוסי דווקא יצא לטובתו של מארקז כשטען שלא היה שום פגם במהלך העקיפה של מארקז. למרות שרוב הדעות מגבות את מארקז בעניין, ההצהרה של רוסי היא קצת לא פוליטקלי קורקט כשמדובר במתן גיבוי לבן הקבוצה היריבה על חשבון בן קבוצתו. מצד שני, רוסי זקן השבט במעמדו יכול להגיד כל העולה על רוחו.

ולנטינו רוסי מצידו מפגין אופטימיות זהירה בעקבות תוצאות ימי המבחן על אף שטען שאינו מוצא הבדל משמעותי בין השלדה החדשה לזו השינה של ימאהה וטרם גיבש דיעה עם איזו שלדה יופיע למרוץ בלה-מאן. המסלול בלה-מאן תמיד האיר פנים לרוסי כשגם בשנים הקשות בדוקאטי הצליח להשתחל לפודיומים הבודדים שלו דווקא שלו בלה-מאן.
התקרית המתוקשרת לא ממש השפיעה על מארקז שיצא עם ידו על העליונה וגם היה מהיר ביותר בימי המבחן בחרז. דני פדרוסה לעומתו אמנם ניצח במרוץ הקודם אך יודע שיצטרך לעבוד קשה כדי לקטוע את המומנטום של מארקז שמוליך את טבלת האליפות.
בדוקאטי מעודדים לקראת המרוץ בלה-מאן מכך שניקי היידן חוזר לרכב בכשירות מלאה ויצטרף לאנדראה דוביציוזו בניסון, אולי, להשיג הישג ולא להשתרך בסוף העשיריה הראשונה. אגב, בן ספיס יעדר מלה מאן ואת מקומו בקבוצת הלווין של דוקאטי יתפוס  מיקלה פירו.
כך או כך, המפתח לניצחון בלה-מאן תלוי גם במזג האוויר ההפכפך שצפוי לפקוד את המסלול בסוף השבוע.

להלן לוח השידורים לסוף השבוע הקרוב:

יום שישי, 17/5, בשעה 15:05 – שידור חי של מקצה האימון בערוצים 5Live ו-5HD
יום שבת, 18/5, מהשעה 13:55 – שידור חים של מקצה האימון ולאחריו כל מקצי הדירוג ברצף בערוצים 5Live ו-5HD
יום ראשון, 19/5, מהשעה 11:55 – שידור חי ברצף של כל המרוצים בערוצים 5Live ו-5HD

זמני המרוצים:



Moto3 בשעה 12:00

Moto2 בשעה 13:20

MotoGP בשעה 15:00

תגובה אחת ל MotoGP צרפת – לוח שידורים לסוף השבוע

  1. אני לא יודע מאיפה אתם יודעים שלורנזו כועס הוא עצמו עשה מהלכים כאלו בעברו יותר מזה לין גרוויס אמר שזו תקרית מרוצים וגם רוסי אמר תקרית מרוצים .ולנטינו לא אמר שהוא מיצדיק את מרקז
    אתם משבשים את העובדות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל