fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

MotoGP ספרד – מארקז מכריז מלחמה

MotoGP ספרד – מארקז מכריז מלחמה

אופיר דואק

צילום: יח"צ

עם שלושה רוכבים ספרדים המובילים את טבלת אליפות הרוכבים היה ברור שהמרוץ השלישי בעונת 2013  של ה-MotoGP, שנערך בסוף השבוע בחרז יהיה גם קרב על הבכורה הספרדית. בתום מקצי הדרוג התייצבו שלושת הספרדים על השורה הראשונה על הגריד מה שאישש את ההשערה המוקדמת. חורחה לורנזו זכה בעמדת הפול כדי לנסות ליצור פער בטבלת האליפות על פני הרוקי מארק מארקז שלו מספר נקודות דומה ותיאבון שגדל בעקבות הניצחון הראשון שלו בקטגוריה הבכירה לפני שבועיים בטקסס. בניהם על קו הזינוק התמקם דני פדרוסה שמצד אחד רוצה להשיב מלחמה ללורנזו ומצד שני היה חייב להעמיד את מארקז במקומו, לאחר שזה הותיר אותו מאחור בשני מרוצי פתיחת העונה.  ולנטינו רוסי שהתרסק במקצה הדרוג בשבת התייצב במקום החמישי על הגריד כשמקדים אותו קאל קרוצ'לו, שהתרסק פעמיים בסוף השבוע  ונפגע בכליותיו אך למרות זאת התייצב לזינוק.

חורחה לורנזו פתח בצורה מהוססת ואיבד את מקומו לפדרוסה בזינוק אך הצליח מהר מאד להתאושש ולחזור למקומו. ולנטינו רוסי זינק מצוין ועלה למקום השלישי אך לא הצליחה להחזיק ליותר מהקפה עד שאיבד את מקומו למרקז שחזר למקום השלישי. פדרוסה הנחוש היה מהיר יותר מלורנזו ובהקפה השישית נטל את ההובלה במרוץ. מכאן והלאה המרוץ היה משעמם ונטול דרמות. פדרוסה ברח לפנים ולורנזו לא הצליח להדביק אותו אך פתח פער בטוח על פני מארקז במקום השלישי. במחצית המרוץ לפדרוסה היה כבר יתרון של 3 שניות, לא פער בלתי הפיך אך לורנזו לא הצליח לקזז את הפער. למעשה הקרב היחיד שעוד יצר עניין היה הקרב על המקום החמישי בין קרוצ'לו לאלבארו באוטיסטה.

אלא ש-10 הקפות לסיום, מרקז החל לצמצם את הפער מלורנזו שמשניה בודדת נותר 0.3 שניות בלבד 4 הקפות לסיום. הקרב מתלהט ומגיע לשיאו בהקפה האחרונה כאשר מארקז מחפש הזדמנות לעקוף את לורנזו ומוצא אותה. מארקז צולל לקו הפנימי של אחת הפניות מצליח להקדים את לורנזו לשברירי שניה אך יוצא רחב מידי לפניה העוקבת ולורנזו חוזר למקום השני. חצי הקפה נותר ומארקז לא מוותר מחפש שוב את ההזדמנות ומוצא אותה בפניה האחרונה. לורנזו בקו הגנתי חותך את הפניה האחרונה אך בניגוד למה שציפה, שוב מארקז נכנס בצורה חריפה מהקו הפנימי. מארקז שהיה מהיר יותר התנגש בלורנזו, לורנזו נשאר על שני גלגלים אך האט וירד לשטח המילוט בעוד מארקז דוהר לעבר המקום השני על הפודיום ואל המקום הראשון בטבלת הרוכבים. 

כן, פדרוסה ניצח ואזכר לכולם שהוא עדין כאן ומתכוון להילחם השנה על התואר אבל לרוע מזלו בתום המרוץ בחרז כולם דיברו על היריבות החדשה שצפויה להתפתח בין מארקז ללורנזו בעקבות ההתנגשות, יריבות שאולי תתעצם לזו של רוסי מול גיברנאו או רוסי מול ביאג'י כשבתום המרוץ לורנזו לא לחץ את ידו של מארקז והיה נראה זועף, לעומת מארקז העולז, במסיבת העיתונאים בתוף המרוץ
בעוד שבועיים במרוץ בלה מאן המתיחות עלולה להגיע לשיא. מארקז שוב מראה שהוא לא סופר אף אחד ומאותת שהוא רוצה אליפות בעונתו כרוקי ונכון לעכשיו הוא נראה הרוכב המשכנע ביותר על הגריד.

תוצאות מרוץ ה-MotoGP בחרז

מיקום רוכב קבוצה זמן
1 דני פדרוסה רפסול הונדה 45:17.632 דקות
2 מארק מארקז רפסול הונדה 2.487 + שניות
3 חורחה לורנזו ימאהה 5.089 + שניות
4 ולנטינו רוסי ימאהה 8.914 + שניות
5 קאל קרוצ'לו ימאהה טק3 12.663 + שניות
6 אלבארו באוטיסטה הונדה גרסיני 15.094 + שניות
7 ניקי היידן דוקאטי 25.632 + שניות
8 אנדראה דוביציוזו דוקאטי 41.881 + שניות
9 אליכס אספארגרו אספאר ART 43.812 + שניות
10 בראדלי סמית ימאהה טק 3 44.461  + שניות



דרוג הרוכבים לאחר שלושה סיבובים

מיקום רוכב נקודות
1 מארק מארקז 61 נקודות
2 דני פדרוסה 58 נקודות
3 חורחה לורנזו 57 נקודות
4 ולנטינו רוסי 43 נקודות
5 קאל קרוצ'לו 35 נקודות

גלריה

2 תגובות ל MotoGP ספרד – מארקז מכריז מלחמה

  1. לא סופר אף אחד, לא לוקח שבויים ואם היו עוד 5 הקפות היה עוקץ עוד פעם את פדרוסה

  2. טוב מאוד שיתחיל להיות קצת אקשן מתחילת העונה מקומות 1,2,3 ברורים מאוד והמלחמה נמצאת מאחורה הגיע זמן שלורנזו יתחיל לתת בראש אני אישית מאוד אוהב אותו למרות שהשחקן החדש בקטגוריה מהווה איום גדול……..

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל