fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

פורמולה ישראל – תוצאות מרוצי הסופרמוטו

פורמולה ישראל – תוצאות מרוצי הסופרמוטו

אופיר דואק

צילום: אופיר דואק

כמו באירוע פורמולה ישראל בשנה שעברה, גם השנה היה לרוכבי הסופרמוטו חלק עיקרי במנת האקשן האמיתית עבור אלו שהטריחו את עצמם להגיע אל העיר הדרומית. אלא שהדרך למרוצים לא עברה בצורה חלקה. השתתפות רוכבי הסופרמוטו אושרה ברגע האחרון, ימים ספורים לפני קיומו. כך, ברגע האחרון בנחישות של הרוכבים שהאהבה למרוצים זורמת בדמם ותוך עזרה וסיוע מקומי של גופים שונים (עופר אבניר, דני בלחסן ועוד…) התאפשרה השתתפותם של רוכבי הסופרמוטו.

אלא שלא בזה תמו התלאות. רוב הרוכבים הגיעו לאילת בלילה שבין יום רביעי לחמישי בנסיעה והשכם בבוקר פרקו את הציוד ואת האופנועים במתחם הפיטס של האירוע. במהרי יום חמישי התקיים מקצה האימון הראשון לרוכבים שארך פחות מחצי שעה. לאחר מכן נאלצו הרוכבים להמתין למקצה האימון השני שלמעשה היה אמור להיות גם מקצה דירוג בזמן לא ידוע. לבסוף נקבע מקצה זה לשעה 8 בערב בצמוד למקצה המיועד לרוכבי הסופרבייק. אלא שעקב פעילויות של מתמודדים בקטגוריות אחרות באירוע הפורמולה(גי'מקנה ודראג) שהלכה והתארחה נוצר פיגור בלוח הזמנים והרוכבים. בנוסף לכך תנאי התאורה של המסלול לא באמת אפשרו רכיבה בקצב גבוה על מנת לקבוע זמנים ולבחון את האופנועים אלא אולי, במקרה הטוב, לרכוב בקצב מתון כדי להכיר את תוואי המסלול. בצעד חכם ומוצדק החליטו מנהלי הבטיחו של האירוע לבטל את המקצים עבור רוכבי האופנועים אך כאן רק החלה הסאגה הבעיתית. הרוכבים התלוננו שנאלצו להמתין עד לשעות הערב המאוחרות באי ודאות אך יותר מכך, נאלצו להבין שיעלו למחרת למרוצים ללא היכרות מספקת עם המסלול וללא מקצי דירוג.

למרת רחש הפיטס של רוכבי הסופרמוטו מירמור ותסכול רב כשחלק מהרוכבים אף לא הסכים לעלות למסלול ואילו חלק אחר נאלץ לעשות כך רק בגלל מחויבויות לנותני החסות של האירוע. הבלבול והתסכול היה רב לא רק בגלל העייפות המצטברת ואי קיום מקצה דירוג אלא גם בעיקר שהרוכבים נאלצו להמר על כיול מתאים בעליה למסלול ולמעשה להשתמש במרוץ הראשון (הנחשב מבחינת ניקוד באליפות 2012) כמרוץ לניסוי וטעיה לקראת המקצים הבאים.

אף על פי כן נוע תנוע וההצגה הייתה חייבת להימשך. הרוכבים עלו למסלול ובשני הימים העניקו לקהל חווית מרוצים מרתקת עם קרבות צמודים, עקיפות והתרסקויות שנגמרו בשלום. למרבה הצער עקב בלבול וחוסר ודאות בזמן אמת לגבי התוצאות ובהתנהלות המרוץ אין ביכולתנו לתת סיקור משקף על הנעשה במרוצים עצמם. לפיכך אנו נאלצים להסתפק בפרסום התוצאות הרשמיות שהגיעו אלינו מעמות הסופרמוטו ולהביא בפניכם צילומים שישקפו ולו במעט את מה שנעשה על המסלול. בכל מקרה, הציפיה הגדולה היא לפתיחת עונת 2013 של אליפות ישראל במרוצי סופרמוטו שתיעשה בקרוב באיצטדיון המושבה בפתח תקווה.

נחמה פורתא אפשר למצוא בכך שהאירוע הגדוש במקצים שונים של תחרויות ספורט מוטורי התנהל בסדר קפדני למדי על המסלול כאשר המקצים עלו בזה אחר זה  ללא התמהמהות יתרה למרות שלוח הזמנים בפועל היה ידוע ליודעי ח"ן בלבד. עדין מדובר באירוע הספורט המוטורי הגדול ביותר שהופק בישראל ועל כך מגיע חיזוק חיובי למארגנים על ההימור וההשקעה. אלא שעדין ישנם לא מעט לקחים להפיק על מנת שיהיה אירוע נוסף בסדר גודל דומה בשנה הבאה. אנחנו תקווה שהמארגנים יתנו את תשומת ליבם לעניין הגדול שיוצרים מרוצי האופנועים בקרב הציבור, אפילו יותר מאשר ה"פורמולה" עצמה.

את תגובת מארגני האירוע נביא בהמשך

תוצאות יום שישי

מקצה 1 (סבב 3 באליפות)
 
S1
1. אלעד אליהב – ק.ט.מ (ד.ל.ב מוטוספורט ומוסך מוטוריקה)
2. עידו כרמון – אפריליה (עופר אבניר ואבזריון)
3. אדם מחרוק – אפריליה
4. יוחאי חכם – הונדה CRF450
 
S2
1. אור רפפורט – אפריליה (עופר אבניר ואבזריון)
2. אלי שולגה – אפריליה (אסי ארונסון אימוני ספורט)
3. יניב סימסולו – הוסאברג (ד.ל.ב מוטוספורט ומוסך מוטוריקה)
4. לורן שייפר
5. גלעד ניר – (הפודיום מכונאות מרוצים)

מתחילים
1. גיא יצחק לריאה – אפריליה (הפודיום מכונאות מרוצים ודני בלחסן)
2. רון דנצינגר – (מוסך דינמיקה)
3. שי ברקנבליט
4. יוחאי רזניק – (הפודיום מכונאות מרוצים)
 
מקצה 2 (סבב 4 באליפות)
 
S1
 1. עידו כרמון – אפריליה (עופר אבניר ואבזריון)
2. אלעד אליהב – ק.ט.מ (ד.ל.ב מוטוספורט ומוסך מוטוריקה)
3. אדם מחרוק
4. יוחאי חכם
 
S2
1. יניב סימסולו – הוסאברג (ד.ל.ב מוטוספורט ומוסך מוטוריקה)
2. גלעד ניר – (הפודיום מכונאות מרוצים)
3. אלי שולגה – אפריליה (אסי ארונסון אימוני ספורט)
4. לורן שייפר

מתחילים
1. רון דנצינגר – (מוסך דינמיקה)
2. גיא יצחק לריאה – אפריליה (הפודיום מכונאות מרוצים ודני בלחסן)
3. שי ברקנבליט
4. יוחאי רזניק – (הפודיום מכונאות מרוצים)
 
תוצאות יום שבת

מקצה 1 (סבב 5 באליפות)

S1
1. עידו כרמון – אפריליה (עופר אבניר ואבזריון)
2. אלעד אליהב – ק.ט.מ (ד.ל.ב מוטוספורט ומוסך מוטוריקה)
3. יוחאי חכם – הונדה CRF450

S2
1. אור רפפורט – אפריליה (עופר אבניר ואבזריון)
2. אלי שולגה – אפריליה (אסי ארונסון אימוני ספורט)
3. יניב סימסולו – הוסאברג (ד.ל.ב מוטוספורט ומוסך מוטוריקה)
4. גלעד ניר – (הפודיום מכונאות מרוצים)
5. לורן שייפר

מתחילים
1. גיא יצחק לריאה – אפריליה (הפודיום מכונאות מרוצים ודני בלחסן)
2. רון דנצינגר – (מוסך דינמיקה)
3. שי ברקנבליט
4. יוחאי רזניק – (הפודיום מכונאות מרוצים)

מקצה 2 (סבב 6 באליפות)

S1
1. עידו כרמון – אפריליה (עופר אבניר ואבזריון)
2. יוחאי חכם – הונדה
3. רדיון פרילוצקי

S2
1.  אור רפפורט – אפריליה (עופר אבניר ואבזריון)
2. אלי שולגה – אפריליה (אסי ארונסון אימוני ספורט)
3. גלעד ניר – (הפודיום מכונאות מרוצים)
4. לורן שייפר
5. יניב סימסלו – הוסאברג (ד.ל.ב ומוסך מוטוריקה)

מתחילים
1. גיא יצחק לריאה – אפריליה (הפודיום מכונאות מרוצים ודני בלחסן)
2. רון דנצינגר – (מוסך דינמיקה)
3. שי ברקנבליט
4. יוחאי רזניק – (הפודיום מכונאות מרוצים)
 

לגלריה ממרוצי הסופרמוטו באילת

גלריה

6 תגובות ל פורמולה ישראל – תוצאות מרוצי הסופרמוטו

  1. אחלה אתר ואחלה תמונות.
    יש מלא תמונות שחבל על הזמן.

  2. מי שמארגן ארוע בסדר גודל כזה צריך ללמוד את הנושא ממרוצים שמתנהלים כבר שנים במדינות מפותחות. את אותו המודל צריך להביא לפה. אין צורך ללמוד הכל מחדש.
    לא יכול להיות שאת המקצה של הבוקר (דראג) לא יכלו לראות כי הוא היה קרוב מדי לטריבונה. אחר כך היה עיקוב של שעה שלא קרה כלום ולא היה ידוע למה בדיוק מחכים. את מר קרפל אי אפשר היה לשמוע כי מישהו החליט להביא מערכת הגברה עלובה. את המיקום של הנהגים או הרוכבים אי אפשר היה לדעת כי לא היה לוח תוצאות שרמז על כך. את הטריבונה משום מה, החליטו לבנות מול קצה המסלולו רק יחידי סגולה, שישבו בצד השמאלי קיצוני עוד איך שהוא הצליחו לראות משהו. למה לא מול אמצע המסלול.
    חוץ מהחברים בעמדת השידור, אף אחד מהצופים לא ראה את קו הצינוקסיום של המסלול ואני יכול להמשיך ולהמשיך.
    כמו שכתבתי בכותרת – לא צריך להמציא את הגלגל – מישהו כבר עשה את זה קודם. רק טיפה יותר שיעורי בית, במיוחד שזה כבר שנה שניה שזה קורה.
    כבוד על הקמת הארוע וכולי תקווה שהיה המשך , בתקווה למשהו קצת יותר מקצועי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל