fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

המרוץ לצמרת של אסף בן אהרון

המרוץ לצמרת של אסף בן אהרון

יובל שלומי

צילום: יוסי גוזלן

לאחר השחרור מהצבא צעירים רבים לוקחים פסק זמן להרגעות ומתכננים את הטיול הגדול אבל לא אסף בן אהרון. אסף אמנם פוזל אף הוא אל מעבר לים אך המטרה שלו שונה לגמרי. אסף פעיל מגיל צעיר בתחום הדו-גלגלי ורוכב מוטוקרוס מאז הבר מצווה. כיום בגיל 22 מנסה אסף להגשים חלום ישן- להפוך לרוכב מוטוקרוס מקצועי ולפתח קריירה בינלאומית. מי שעוזר לאסף להגשים את חלומו היא HM מוטו ישראל שפרשה את חסותה על אסף מתוך רצון לתרום ולקדם את הספורט המוטורי בארץ. HM מוטו ישראל לקחה על עצמה השנה כיעד להגדיל את מעורבותה בתחום המרוצים  ולהביא לידי ביטוי את שיתוף הפעולה הצמוד שיש לה עם קבוצות המרוצים Jolly Racing Team המתחרים באליפות העולם באנדורו, Team Massignani המתחרים באליפות העולם במוטוקרוס וFutur- Trial Racing Team אשר היו בביקור בארץ יחד עם שני הרוכבים שלהם  פול פטריצי ופאביו לנצי.

את אסף פגשנו בחוות הסוסים של משפחת בן אהרון ברשפון. בבעלות  אביו מישאל, הפעיל בתחום הספורט המוטורי שנים רבות. בתחילה מודה אסף לאתר דו"גרי הממשיך את מורשתו של טל שביט ז"ל, מציין שמאוד מחמיא לי להיות המרואיין הראשון בתחום רכיבת השטח וגם נזכר במילים שאמר לו טל במסלול ויתקין עוד בשנת 2003 אותם הפנים ומיישם עד היום.

דו"גרי: מתי התחלת לרכוב?
אסף: התחלתי לרכב בערך בגיל שש על אופנוע שטח שקיבלתי מהוריי ומצאתי עצמי נמשך לתחביב הרכיבה המלהיב.

דו"גרי: מתי התחלת לרכוב תחת מדי HM מוטו?
אסף: הקשר שלי עם HM בא לביטוי במירוץ הראשון בוינגייט (14/9/2012) כשרכבתי לראשונה בחיי בקטגוריה הפתוחה ביצעתי את ההקפה המהירה במסלול על גבי אופנוע 300 סמ"ק איתו סיימתי שני.

דו"גרי: כיצד התחיל שיתוף הפעולה שלך עם HM מוטו?
אסף: אני טיפוס שלא מוותר ורחוק מבינוניות והחלטתי שאגשים את עצמי ואנסה להגיע רחוק ככל האפשר. פניתי ל- HM וביקשתי עזרה בפיתוח קריירה בינלאומית. לאחר פניית HM ישראל לחברת HM איטליה שהתקבלה לחיוב נתבקשתי להגיע לאיטליה בינואר 2013 כיוון שהמרוצים מתחילים בחודש מרץ ודרוש לי זמן הסתגלות, הכרת חברי הקבוצה, המכונאי הצמוד, המנהל והמאמן המקצועי.

דו"גרי: כיצד אתה נערך לנסיעה?
אסף: בתקופה זו אני יחסית ממעט להתאמן בארץ, גם מהחשש מפני פציעה לקראת הנסיעה. מקפיד על אימוני כושר אצל אסי אהרונסון מ- MPT ומנסה להגיע לרמת רכיבה בכושר מיטבי ובמקביל עובד על עצמי מבחינה מנטאלית מלווה בפסיכולוג ספורט המסייע לי להתכונן לבדידות ותנאי הקור בצפון איטליה. אני שומר על גוף בריא ומשתדל לעסוק בתחומים מגוונים נוספים: אקרובטיקה, תרגילי גמישות- וכדורגל, המשפר את הזריזות.

בימים אלו ממש נסגרים הפרטים הטכניים האחרונים לגבי השתתפותו של אסף במרוצים באיטליה, כולל נושא התקציב שישפיע על כמות המרוצים ומספר הליגות שיתחרה בהן. כרגע אסף צפוי להשתתף בשלוש או ארבע ליגות הכוללות את הליגה הצפון איטלקית, הליגה האיטלקית הפתוחה במרוצי הסופרקרוס ובסבבי ה- FIM שיעברו באיטליה. אסף אמור להתחרות בקטגוריית ה- 250 סמ"ק (MX2). כמובן שתורמים נוספים מישראל יגדילו את סיכויי הצלחתו ושיפור יכולתו באופן משמעותי. אסף מנסה בימים אלו לגייס ספונסרים נוספים שיקבלו חשיפה בשידורי הטלוויזיה שיסקרו את דרכו של בערוץ הספורט, חדשות הספורט ומעקב שנתי בערוץ אגו.

בהזדמנות זאת אסף מבקש לכל מי שתומך ועוזר לו להגשים את מטרתו: מ.מ.ס.י כנציגת ה-FIM במסגרת האקדמיה שלה בתכנית לקידום ספורטאים צעירים הנפרשת על כל ענפי הספורט המוטורי. ברצוני להודות ל- MPT, סדנת האלופים של זיו כרמי, HM ישראל והקבוצה האיטלקית HM MASSIGNI.

גלריה

7 תגובות ל המרוץ לצמרת של אסף בן אהרון

  1. והמונחים נשמעים לי כמו אידיש. תהיה חזק, תשמור על עצמך לא להפצע, תנסה לפנות זמן לבילויים וחתיכות. בהצלחה.

  2. ויש להם תנאי פתיחה פי אלף מאלו שהיו בארץ לפני עשור. ללא קשר לספונסרים – הדור הבא בתנופה…

  3. ותלמד לממן את ההובי שלך,מכיסך.
    חוץ מזה,איך בדיוק הרזומה שלך,מצדיק פניה לספונסרים?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל