fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

מתחרים וזוכרים בסרס

מתחרים וזוכרים בסרס

צח כנען

לפני כשבוע, בתאריכים ה-19 עד ה-21, נערכו בעיר סרס ביוון מרוצי הכנה לקראת אליפות ישראל לאופנועי כביש. כשלושה ימים לפני המרוץ יצאה המשלחת הישראלית למסלול סרס ביוון לקיים מירוץ לזכרו של יניב קיטלרו ז"ל שנהרג בשנה שעברה בסרס בעת אימון לקראת המרוץ. יניב ז"ל השתתף במרוצים במשך שלוש שנים וצבר לזכותו מיקום גבוה באליפויות ואף היה אלוף ישראל בשנת 2010. בטקס הישראלי שנערך לזכרו נכחו מעיין אלמנתו, בני משפחתו וחבריו הקרובים. הסיום הטקס הרקיע לשחקים רעש פתיחת מצערות של כ- 100 אופנועים.

מטרה נוספת של הנסיעה הייתה לצרכי תחרות הייתה ההשתתפות במסגרת הליגה הרומנית שבשלוש השנים האחרונות נוצר קשר טוב וחברי עם חברי הנבחרת הרומנית. הליגה הרומנית כוללת שמונה סבבים ותחרויות בשלוש קטגוריות בנפחי 600 ו-1,000 סמ"ק. קטגוריית A: המכונה סופרספורט בנפח ה-600 סמ"ק או סופרבייק בנפח ה- 1,000סמ"ק. קטגוריית B מיועדת לרוקיס בשתי קטגוריות משנה וקטגוריית C המיועדת לרוכבים חובבים.הקבוצה הישראלית כללה את: ערן ארדזי, ערן זיו, דני בלחסן, דני טרוק, לאון לוי, אורן נהרי, שלומי לוי, מוטי שראבי, דותן להב, בוריס פוליבוי, קוסטה וישינסקי, רועי איבגי, דודי כהן ואיציק כהן. למותר לציין כי האווירה במשלחת הישראלית מגובשת חברית ומפרגנת כשבמהלך האימונים במסלול רוכבים בזוגות כדי לעקוב ו"לתקן" האחד את השני.

האופנועים האישיים של הרוכבים נשלחו מהארץ ומאוכסנים בסוכנות מקומית פרטית סמוכה. דני בלחסן כשברשותו סוזוקי GSX-R600 והונדה CBR1000RR מעריך כי העלות הכספית להשתתפות בכל סבב נעה בסביבות 2000 יורו. לא כולל ההכנות והטיסות. כמובן שנדרשי ומומלץ להצטייד בחלפים משופרים רבים והאבזור הנדרש כמו דיסקים לבלימה משופרת, מערכת פליטה, מחשב ניהול מנוע, מסנן אוויר ומספר זוגות צמיגי סליקס ברמת מדיום וסופט בהתאם למזג האוויר.
המירוץ לזכרו של יניב כלל תריסר הקפות. בקטגוריית ה- 600 סמ"ק ניצח אורן נהרי ולאחריו הגיעו רועי איבגי ודני בלחסן בקטגוריית ה- 1000 סמ"ק ניצח דני טרוק ובעקבותיו ערן ארדזי. ערן ואורן אף הגיעו למקום הראשון במרוץ הרשמי.

כששאלתי את דני באיזו קטגוריה הוא מפיק מעצמו את המיטב ענה כי ההנאה גדולה בשני הנפחים, אך הוסיף כי בדגם ה-600 קיימת אצלו תחושת שליטה טובה יותר בכלי המעניקה ביטחון לפתוח מצערת במהלך הפניות ויציאה מהירה מסיבובים. עם אופנוע ה-1000 סמ"ק אומר דני כי מקננת בתוך הראש תחושת חשש תמידי מספין (החלקת הגלגל). אך ללא ספק מדובר בחוויה מטרפת ומרגשת.

פתיחת העונה צפויה להערך בתחילת חודש אפריל בהשתתפות הנבחרת הרומנית, היוונית וכמובן הישראלית. עבור מי שמעוניין לטעום מהחוויה ניתן לשלב קורסים בעת הנסיעות לכל המעוניינים. פרטים בטלפון מס':  08-8650646

צילומים: חברי המשלחת הישראלית

גלריה

3 תגובות ל מתחרים וזוכרים בסרס

  1. ולהביא אותו לכאן לארץ, יצא יותר זול מלנסוע לשם

  2. מי יתן ונזכה שיתקיים במרוץ בארץ על שמו של יניב ז"ל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל