fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

MotoGP יפן – לוח זמנים לסוף השבוע

MotoGP יפן – לוח זמנים לסוף השבוע

אופיר דואק

צילום: יצרן

עונת ה-MotoGP נכנסת אל הישורת האחרונה ונודדת מזרחה לעבר המרוצים באסיה כשהמרוץ הראשון בקנה הוא במסלול מוטגי ביפן. 4 מרוצים לתום העונה הפער בין דני פדרוסה לחורחה לורנזו עומד על 33 נקודות לאחר הניצחון של פדרוסה לפני שבועיים באראגון. תאורטית, כאשר ישנן 100 נקודות בקופה הפער הוא בהחלט הפיך אלא שכיוון ומצד הספרדים מתחלף לסרוגין בין המקומות הראשונים זקוק פדרוסה למעידה של לורנזו שמצידו מרגיש די בטוח בעצמו לאור היכולת הגבוהה של ימאהה השנה וגם כיוון שעיקר הלחץ הוא על כתפיו של פדרוסה שמחזיק גם את כל ציפיות של HRC.

אלא שלפדרוסה יש תשובה לאופטימיות של לורנזו וקוראים לה קייסי סטונר. אלוף העולם (מותר להגיד כבר בדימוס) שאמור לחזור למסלול לאחר שנעדר בעקבות השבר בקרסולו מאז המרוץ באינדיאנפוליס. עבור סטונר מדובר בשירת הברבור לפני שיפרוש בתום העונה והוא ירצה להשאיר את חותמו רגע ליפני שיתפנה סופית להחלפת חיתולים ולערוץ הופ האוסטרלי. אמנם לא ברור מה כושרו של סטונר ועד כמה החלים לחלוטין מהניתוח בקרסול אבל התברגות של סטונר בין פדרוסה ללורנזו יכולה לעזור מאד לצמצום הפער של פדרוסה במאבק על האליפות אבל יכולה לשמש גם כחרב פיפיות במידה והסדר יתהפך. האם ברפסול הונדה מתכננים "משמעת קבוצתית" כפי שהיה נהוג בפורמולה 1? לא בטוח אבל בהחלט לא נופתע מכך. מצד שני סטונר לא ירצה להיזכר שבעונת הפרידה שלו לא נתן את המקסימום וסר מהדרך רק כדי לאפשר אליפות לבן קבוצתו. עוד נתון מעניין שאולי יכול לעבוד לטובתו של פדרוסה היא העובדה שהוא הרוכב היחיד שהצליח לנצח במוטגי בשלושת קטגוריות הגרנד פרי.
האם רוכבים אחרים מסוגלים להתעלות על עצמם ולהכניס אקשן  אם לא לסדרה אז לפחות לקרב בין פדרוסה ללורנזו? אל תבנו על זה. אחרי הכל, כאן זה לא סופרבייק.

להלן לוח השידורים בסוף השבוע הקרוב:

יום שבת, 13/10, החל מהשעה 6:00 בבוקר – שידור ישיר של כל מקצי הדרוג ברצף בערוץ הספורט (55)
יום ראשון, 14/10, החל מהשעה 4:00 לפנות בוקר – שידור ישיר של כל המרוצים ברצף בערוץ הספורט (55)

מרוץ ה-Moto3 בשעה 4:00

מרוץ ה-Moto2 בשעה 5:20

מרוץ ה-MotoGP בשעה 7:00


*מרוץ הפורמולה 1 שיערך במקביל בקוריאה ישודר בשידור דחוי

תגובה אחת ל MotoGP יפן – לוח זמנים לסוף השבוע

  1. לך על זה אל תהייה לוזר. תמשיך לנצח ותן ללורנצו בראש… מגיע לך. קיבלת מספיק כפות כבר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל