מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מידלנד שחורי 140 על 70
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
פרפקט קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
סטפן
מתלה לקסדה
HJC
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל

לראשונה בישראל: מרוצי דראג ודריפטינג חוקיים

לראשונה בישראל: מרוצי דראג ודריפטינג חוקיים

אריק רוזנבלום

את האמת, עד הרגע האחרון היינו ספקנים. כל כך הרבה שנים מזדחל לו יישום חוק הספורט המוטורי עם הרי בירוקרטיה ומקלות בגלגלים ממקומות לא צפויים. לכן כאשר התכנסו אתמול, יום ה', במנחת בשדה תימן עשרות מכוניות ספורטיביות משודרגות ומשופצרות למרוצי דראג ודריפטינג היינו כחולמים. מרוצים חוקיים, בפיקוח ואישור המשטרה, עם מדידות זמנים וללא כל מכשולים והפרעות? כן, זה קרה.
ה-30/08/2012 היה יום לוהט שהפך ליום חג, ותסלחו לי על ההשתפכות הדביקה. אחרי חווית הפורמולה ישראל באילת שלמרות הכל השאירה אותנו עם טעם של עוד הגיע הזמן לדבר האמיתי.

את האירוע בשדה תימן יזם מיקי יוחאי מהאנשים הוותיקים והפעילים בספורט המוטורי המקומי שהקדיש שנים לקידום ופיתוח הענף יחד עם צוות קרוס קאונטרי. למקום הגיעו המתמודדים שפרשו עמדות טכניות מקצועיות ומוקפדות והתכוננו לקראת הזינוק שהתעכב במעט. בנוסף נכחו גם 100 צופים ברי מזל שהורשו לרכוש כרטיס לאירוע וגם לא מעט שוטרים שלשם שינוי נכחו כצופים ונהנו מהמתרחש.

מרוצי הדראג (תאוצה לרבע מייל) התחלקו ל-3 קטגוריות:
הנעה קדמית – מכוניות כדוגמת סיאט ליאון, הונדה סיוויק ופיג'ו 205 GTI
הנעה אחורית – בה השתתפו פיאט X1/9, ניסאן Z350, ניסאן סילביה שברולט קורבט ופורשה 911
הנעה כפולה –  בה השתתפו מכוניות כמו סובארו אימפרזה STI, מיצובישי לאנסר איוו וניסאן GTR ואפילו ג'יפ גרנד צ'רוקי SRT

התחרות התקיימה בכמה מקצים לכל קטגוריה כשבכל מקצה מתמודדים כמיטב המסורת שתי מכוניות ראש בראש. הזוכה בקטגוריית ההנעה הקדמית היה דויד ארגמן בהונדה סיוויק האצ'בק, בקטגוריית ההנעה האחורית ניצח מיכה אלוני בשברולט קורבט ובקטגוריית ההנעה הכפולה היה בראש הפודיום מיכאל רייכלין במיצובישי קולט אבולושן שגם ניצח במקצה אלוף האלופים. בנוסף נערכה תחרות דריפטינג על המנחת בה ניצח דודי פאר במאזדה מיאטה NC.

בסיכומו של היום המפרך ואפוף עשן הצמיגים אפשר לשמוח שהכל עבר כשורה וללא תקלות מה שמביא פתח שתחרויות כאלו וליגה תואמת יתפתחו כאן בקרוב. בינתיים אפשר ליהנות מגלריית התמונות שצילם אילן אשל ומעבירות ולו במעט את החוויה. רק מישהו אחד היה חסר שם בשמחה שכה עמל עבורה. טל, אנחנו בטוחים ששוב חייכת מלמעלה.

גלריה

27 תגובות ל לראשונה בישראל: מרוצי דראג ודריפטינג חוקיים

  1. חבל"ז איזו מכונת דריפטינג מושלמת. כל הכבוד על התמונות היפות

  2. יפני טהורה, דבק על המסלול, פצצה של אוטו. התמונות משגעות. מתי המרוץ הבא לבוא ולהשתתף?

  3. סופי שבוע של רכבי אספנות, ראלי בשבתות וחגים.. מרוצי דראג בימי חמישי. אולי אני חולם ? יאאלה אינדורו פתח והכל דבש

  4. אתם מבינים? נעשתה הסטוריה. זה לא ככה פשוט. התמונות היפות פה ממחישות את האווירה, אבל שאתם שם ושומעים את המנועים ומריחים את הצמיגים.. זה מגניב לאאלה.

  5. ארוע כזה יכול להכיל עוד 2000 איש. מה הבעיה ? גם המשטרה במקום עזרה. ממש חבל לי שאני רוצה את התמונות וסובל מרחוק

  6. אפשר לומר שזה היה מאוד מוצלח.
    לא ראיתי כאלו אכויות של שיפורים ואנשים ש"מבינים". אני הייתי די בשוק.
    אתם שומעים את בועז קורפל ברמקולים, הזנקות, טירוף. תודה על התמונות והסיקור. LIKE

  7. חבר שלי עם מיאטה, ראה את זה עכשיו ואכל את הלב שלא נסע. פעם הבאה תפרסמו את הארוע בבקשה.

  8. תמשיכו להביא ארועים שכאלו וכל הכבוד על החוק. אפשר לנשום לרווחה לצאת מהמרתפים והחניונים עם המפלצות לרחובות סוף סוף.

  9. אני חולה מרוצי דראג, הייתי נוכח לפני 6 שנים בצפון במרוץ ההסטורי (שלא היה חוקי). תמונות מדהימות.

  10. אבל כשמתחילים כל העולם להתערב ומשטרה בכל מקום כבר יוצא החשק למירוץ

  11. רק לפני שבועיים ,התבשרנו שרכבים לצרכי ספורט מוטורי ישלמו מחיר מלא. זאת ועוד, כל ההתנהלות המחליאה בנושא לא מעוררת תקווה בלשון המעטה .ארועים ספורדים תמיד התקימו כאן, והם אינם סימן לספורט מוטורי. אז עזבו אתכם מכותרות בומבסטיות.

  12. הייתה GTR? אם היא הייתה בדראג רייס איך היא לא נצחה?!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל