fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

MotoGP גרמניה – התוצאות

MotoGP גרמניה – התוצאות

אופיר דואק

צילום: יצרן

אנחנו אולי נמצאים באמצע יולי אבל סוף השבוע במסלול סקסנרינג היה גשום מאד וכשיש גשם יש תקווה שיהיה מרוץ מעניין, במיוחד לאור השיעמומונים של סבב ה-MotoGP בשנים האחרונות. תוצאות מקצי הדרוג חיזקו את התקווה למרוץ מעניין כשבין קייסי סטונר שזכה בעמדת הפול לבין ניקי היידן על המקום השביעי בגריד הפרידה פחות משניה. אלא שאז הגיעו צהרי יום ראשון, העננים עדין באוויר אבל גשם אין לכן הוכרז על מרוץ יבש אם כי בפיטס חיכו בכוננות אופנועי המשנה חמושים בצמיגי גשם לכל טיפה שלא תבוא.

המשוואה אומרת שבדרך כלל מסלול יבש שווה מרוץ יבשושי ועד להקפות האחרונות בסקסנרינג אכן כך היה הדבר. בזינוק למרוץ פדרוסה פתח מצוין ונטל את ההובלה כשסטונר בעקבותיו ומאחוריהם צמד רוכבי ימאהה הרשמיים וצמד הימאהות השחורות של קבוצת טק3. כבר בהקפה השניה סטונר עבר להוביל ושני רוכבי רפסול הונדה החלו לברוח קדימה כשכבר אחרי 3 הקפות הפער מלורנזו במקום השלישי עמד על למעלה מ-2 וחצי שניות.
לורנזו נותר בודד במקום השלישי כשבן ספיס מנהל לאורך כל המרוץ מאבק עם דוביציוזו וקרוצ'לו מאבק לא רק על המקום הרביעי אלא גם על המושב של הימאהה בעונה הבאה. 5 הקפות לסיום דובי וקרוצ'לו נלחמים על המקום הרביעי אלא שקאל מפספס את האיפקס באחת הפניות ויורד אל החול. הוא אמנם מתעשת ומצליח לחזור למרוץ אך כשהוא רק במקום ה-11.
קצת לפני כן באותה הקפה מגיע מהלך מפתיע מכיוונו של ולנטינו רוסי שישב במשך כל המרוץ על הזנב של ברברה והיידן. מי שחשב שמלך הטקטיקה שכח את תחבולותיו גילה שהדוקטור עדין יודע לעקוץ כשבמהלך אחד תפר את השניים ועלה למקום השביעי שהופך להיות מקום שישי אחרי נפילתו של קרוצ'לו. קרוצ'לו אגב מצליח להתאושש ולסיים את המרוץ במקום השמיני.

בחזית הקרב בין סטונר לפדרוסה התחמם לאחר שבפדרוסה שוב חזר להוביל בהקפה ה-19. כשלורנזו במרחק של למעלה מ-10 שניות מאחור סטונר הבין שאחרי הניצחון במרוץ הקודם באסן, יש לו הזדמנות ליצור רצף נצחונות ולפתוח פער על פני לורנזו בקרב על האליפות. סטונר לחץ על פדרוסה, פדרוסה לחץ יותר והשיג את ההקפה המהירה ביותר שלו ובהקפה האחרונה, 4 פניות לסיום לסיום סטונר איבד את הקדמי וגם את המרוץ. פדרוסה שעט לעבר ניצחון ראשון העונה כשלורנזו נהנה מההפקר וחוזר לראש טבלת האליפות על חשבון סטונר שירד למקום השלישי.
מעידה חד פעמית או שיתכן והלחץ עשה את שלו ושוב סטונר מתקשה לתפקד במיוחד כשהוא לא בעמדת הפייבוריט (ראו את הקרב רוסי-סטונר ב-2008 ששיאו במרוץ בלגונה סקה)? תשובה לכך ניתן יהיה לקבל כבר בשבוע הבא במרוץ במוג'לו.

תוצאות מרוץ ה-MotoGP בסקסנרינג

מיקום רוכב קבוצה זמן
1 דני פדרוסה רפסול הונדה 41:28.396 דקות
2 חורחה לורנזו ימאהה 14.996 + שניות
3 אנדראה דוביציוזו ימאהה טק3 20.669 + שניות
4 בן ספיס ימאהה 20.740 + שניות
5 שטפאן ברדל LCR הונדה 27.893 + שניות
6 ולנטינו רוסי דוקאטי 28.050  + שניות
7 אלבארו באוטיסטה גרסיני הונדה 28.246+ שניות
8 קאל קרו'צלו ימאהה טק 3 28.447 + שניות
9 הקטור ברברה פראמאק דוקאטי 29.053 + שניות
10 ניקי היידן דוקאטי 29.226 + שניות





דרוג הרוכבים לאחר 8 סיבובים

מיקום רוכב נקודות
1 חורחה לורנזו 160 נקודות
2 דני פדרוסה 146 נקודות
3 קייסי סטונר 140 נקדות
4 אנדראה דוביציוזו 92 נקודות
5 קאל קרוצ'לו 85 נקודות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל