fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

רן יוחאי תתחרה באליפות אירופה בסופרספורט 300 לנשים

רן יוחאי תתחרה באליפות אירופה בסופרספורט 300 לנשים

כתב: אסף לביא | צילום: אופק דנון

הרוכבת הישראלית בת ה-17 עומדת להתחרות באליפות אירופה לנשים בסופרספורט 300 שתתקיים באיטליה, זאת במטרה לצבור ניסיון והגיע בהמשך לקטגוריית הסופרספורט 300 של אליפות העולם בסופרבייק.

רן נולדה לעולם המוטורי ולמרוצים ומגיל 8 אביה, מיקי יוחאי, מטפח אותה בכל תחומי הרכיבה כשהיום היא רוכבת אנדורו, מוטוקרוס, סופרמוטו וסופרבייק ומתאמנת אצל הטובים ביותר בארץ ובחו"ל. המטרה של רן היא להתחרות ברמה העולמית כשעל הכוונת ה-SSP300, קטגוריה בה זכתה לפני שנתיים אנה קרסקו כשהייתה בת 21, והפכה לאישה הראשונה שזכתה באליפות עולם במרוצי אופנועים. הדרך לאליפות עולם עוברת כמעט תמיד דרך אליפויות מקומיות נחשבות, בהיעדר אחת פעילה בישראל (אליפות ישראל בסופרבייק תחל בפעילות רק בחודש הבא) ורצון להישגים משמעותיים, רן תתחרה ב-Women’s European Cup בקטגוריית ה-SSP300.

רן יוחאי על KTM RC390 | צילום: אופק דנון

בקטגוריה יתחרו 19 רוכבות ממדינות רבות, ביניהן מדינות אירופה – ספרד, צרפת, גרמניה, צ'כיה ועוד וגם מחוץ לאירופה – מארה"ב, אוסטרליה וכמובן רן מישראל, את 4 הסבבים הראשונים של אליפות 2020 רן החמיצה בגלל המצב וחוסר אישור כניסה לאירופה, אך נותרו 4 מרוצים לאליפות שבהם מעוניינת רן להשתתף – למרות שהסיכוי לאליפות אפסי – רק כדי לנצל את ההזדמנות ולצבור ניסיון. למובילת האליפות יש 75 נקודות, רן רוצה בשלב זה להתברג לעשירייה הראשונה כדי לנצל את מה שנשאר משנת 2020.

המסע לאליפות לא היה קל, כשנבנתה תוכנית האימונים והמרוצים של רן, אף אחד לא ידע מה יקרה בתחילת 2020, כמה זמן זה ימשך, מה יהיו ההשלכות ומתי זה יגמר, למעשה גם עכשיו אנחנו לא יודעים חלק מהדברים האלו.

רן מתחרה גם בסופרמוטו וזכתה במקום הראשון בעונת 2018 | צילום: אופק דנון

שני המרוצים הקרובים יתקיימו במסלול אימולה ב-5 וה-6 בספטמבר, זאת תהיה הפעם הראשונה של רן על המסלול המאתגר הזה, אבל לא רק איתו – גם את האופנוע שעליו תתחרה וגם את הקבוצה שתלווה אותה באליפות היא תפגוש אז בפעם הראשונה, קבוצת Moto X Raicing המנוהלת ע"י סנדרו קארוסי.

רן ומיקי עברו הרבה מאוד בשביל להגיע לאירופה בתקופה הזאת ולקבל את כל האישורים הנדרשים, בין האנשים והגופים שעזרו להם תמצאו את אנשים ונשיא הפדרציה האיטלקית לאופנועים, מנהל הקבוצה האיטלקית, שגרירות ישראל באיטליה, הרשות לנהיגה ספורטיבית, ההתאחדות לספורט מוטורי וגם שתי חברות מערכת מוטו: בלה ליטינצקי ועיתונאית הספורט תמי גורלי – הכל כדי לאפשר לרן ואביה, שהוא גם מאמנה ומנהלה האישי, להגיע לאיטליה עם כל מה שנדרש.

רן יוחאי ואביה מיקי יוחאי | צילום: אופק דנון

התוכנית המקורית הייתה שרן תשתתף באליפות צרפת, היא אפילו התקבלה לקבוצת TECH Solutions Superbike הצרפתית, הקבוצה של אלופי צרפת בקטגוריות 300, 600 ו-1,000 סמ"ק, והייתה אמורה להתחרות איתם באליפות. רן כבר ביקרה שם וביצעה טסטים, האופנוע והציוד שלה כוונו למידותיה, בקבוצה האמינו ברן וכבר חיכו לראות אותה על הפודיום, אבל אז הגיעה הקורונה, ואיתה – ההודעה על הפסקת כל הפעילות הספורטיבית במדינה, רן חזרה לישראל ל-14 ימי בידוד ולמרות ניסיונות רבים ולחצי שהופעלו מכל מקום – לא ניתן לרן האישור לחזרה לצרפת.

רן ומיקי לא אנשים שמרימים ידיים ולאחר שהתוכנית המקורית ירדה מהשולחן כיוונו מסלול מחדש לאליפות אירופה לנשים. רן התמקדה באימוני כושר ארובי ואיגרוף, עבודה על קורדינציה, שיפור טכניקות על אופנועי מיני במסלול בית ברל, שיפור הריכוז והסיבולת ברכיבה על מסלול פצאל והקדישה את הזמן ללמידת מסלול אימולה בסימולטור של חברת Simrace – הכל בשביל להתכונן למציאות החדשה והאליפות שבפתח.

רן תצא בקרוב לחו"ל, מכיוון שעדיין ישנה חובת בידוד באיטליה, יהיה עליה לשהות 14 ימים בבידוד בשביל להתחרות.

רן יוחאי באליפות ישראל בסופרמוטו | צילום: אופק דנון
  • הישגים:
    אליפות ישראל במוטוקרוס 2018
  • אליפות ישראל סופרמוטו 2018
  • ● המשתתפת הצעירה ביותר ברד בול רומניאקס
  • מקום רביעי באליפות ישראל בסופרספורט 300 לשנת 2019 לאחר שלא השתתפה ב-3 מרוצים בגלל ששברה את שתי ידיה
  • ספורטאית ותלמידה מצטיינת 2020 מטעם המועצה האזורית דרום השרון

רן יוחאי רוכבת בחסות KTM Israel, Cross Country, Putoline, Cardo וק.ט.מ ציוד ואביזרים.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל