fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

סופר אנדורו ישראל: סיכום חוויה

סופר אנדורו ישראל: סיכום חוויה

מערכת מוטו

צילום: עמרי גוטמן

במילה אחת וואוו, ואז עוד וואוו. איזה אירוע מטורף הרימו לנו החבר'ה של RIDERS FOR RIDERS, ואולי לא נקרא להם חבר'ה יותר, אולי הגיע הזמן להכריז על חברת ההפקות המוטוריות המקצועית והטובה ביותר שקמה פה בישראל. 

במשך כמה חודשים עקבנו אחרי הפרסומים ברשת, עדים למסלול שקורם עור וגידים. ראינו את איתמר ציפורי, דור שוורץ ופרדי עומר, ואת שאר חברי הצוות, מעדכנים שמשהו גדול הולך לקרות כאן. ביום חמישי האחרון, בעיצומו של חול המועד סוכות, הפכו אנשי RIDERS מחולמים למבצעים, כאשר עשרות רבות של רוכבים וקהל גדול הוציאו לדרך את מרוץ הסופר אנדורו הראשון בהיסטוריה המוטורית הצנועה של ישראל. 

הרימו אירוע מטורף ברמה בינלאומית – אנשי RIDERS FOR RIDERS

אנשי RIDERS כבר עשו כמה דברים גדולים בסצנת האנדורו הישראלית כאשר הביאו לארץ את מיטב השמות באנדורו העולמי להדרכות מקומיות, וגם לאירוע הזה התברג אחד, רוכב אנדורו אנונימי בשם פול טארס שנראה שעוד יגיע לגדולות. אך הפעם, מדובר במשהו אחר לגמרי – משהו גדול הרבה יותר. עם הרוח הגבית של איתן יוחננוף, בעליה של רשת המזון יוחננוף ורוכב שטח בעצמו, ועם הדחיפה המטורפת של אנשי RIDERS אפשר לעשות דברים גדולים, והאירוע המוטורי הזה, שנמשך על פני יומיים, היה גדול. 

פול טארס בפוזה אופיינית

מילה טובה מגיעה גם ליבואנים השונים מהענף שהגיעו, תלו שלטים והקימו דוכנים, וסיפקו את הצבע והמראה המקצועי שאירוע בסדר גודל כזה חייב לקבל. שאפו.  

המסלול היה טכני אך עם זאת עביר לרוכב טוב ורענן, מה שאפשר למתחרים מכל סקאלת הרמות של רכיבת האנדורו לקחת חלק במרוץ. עם זאת המסלול היה מתיש מבחינה פיזית, עם קטעי רכיבה צפופים מאד בין מכשול למכשול שלא מאפשרים הסדרת נשימה בקטעי קישור ובכך מקשים את הרכיבה לאורך זמן.

היום הראשון הוקדש להכרת המסלול ולהקפות דירוג. הרוכבים עלו למסלול בקבוצות קטנות כאשר נמדדו להם זמני הקפה ועל פיהם הם דורגו למקצים ביום השני. ביום השני נערכו מקצי חצי הגמר והגמר.  

למי שפספס את האירוע או בחר להגיע רק ליום השני, נמליץ להגיע באירוע הבא להגיע גם ליום הראשון. הדרמות לא פחות גדולות – רוכבים באפיסת כוחות נלחמים במכשולים, נתקעים, נופלים. רק מי שרכב במסלול או צפה ביום הראשון במאבקי הרוכבים במסלול ובכח הרצון, יכול להעריך את הרמה של מירוץ הגמר. הקהל שהגיע לצפות במרוץ נהנה מהטריבונות שאפשרו מבט נוח כמעט בכל מכשולי המסלול. בנוסף נפרסו במתחם האירוע דוכני מזון ואביזרים לרווחת המבקרים.  

אנשי RIDERS FOR RIDERS ילכו עכשיו לנוח, אבל רק קצת, כאשר האירוע הגדול הבא כבר מעבר לפינה. מדובר במשהו עוד יותר גדול ומרגש, כך מוסרים לנו משם. אם לשפוט על פי האירוע שהיה, בהחלט יש למה לחכות.

לעוד תמונות מהאירוע

6 תגובות ל סופר אנדורו ישראל: סיכום חוויה

  1. אירוע פצצה, הפקה נהדרת ברמה שלא נראתה קודם בארץ. עם זאת, זהו ל-א מרוץ האנדורו (או סופר אנדורו, אנדורו קרוס, או אקסטרים אנדורו) הראשון שנערך בישראל. קדם לו האירוע שנערך באפריל 2011 במושב בית נחמיה בהפקתו של חיים אוחנה.

  2. המשימה הבאה של "רוכבים למען רוכבים" ויוחננוף היא לפעול לפתיחת השוק לתחרות על מנת שעוד רוכבים יכנסו לתחום!
    כרגע הפוטנציאל רחוק שנות אור אך ורק בגלל מחיר האופנועים.
    חייבים לעשות יבוא מקביל של כל המותגים! חייבים!
    רק אז תהיה צמיחה מטורפת בענף, עסקים יפרחו, מרוצים יהיו כל השנה והרמה שלהם רק תעלה.
    יכנס דם חדש לתחום שכרגע רק מי שיש לו הרבה כסף יכול להרשות לעצמו.

  3. עכשיו לבוא לצפון. להעיר את כל הכוכבים הפוטנציאליים לעתיד גם בפריפריות

  4. חבל שהמחיר לזוג +ילד הוא 240 ש"ח אם המחיר היה עממי יותר אין ספק שהיה הרבה יותר קהל . שבת לפני היו תחרויות נפלאות במסלול החדש בוינגייט 50 למבוגר ו- 35 לילד היו צלונים לקהל

  5. פספסתי משהו, או שלא כתוב בכל הכתבה הזו איפה המסלול? 🙁

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל