fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטוGP ספרד: תוצאות מקצה דירוג

מוטוGP ספרד: תוצאות מקצה דירוג

תמי גורלי

צילום: MotoGP

אחרי שבוע שבו ירד גשם זלעפות, הרבה טינופת כיסתה את המסלול הקטלני וגרמה לבלאגן ובעיקר לבלבול גדול. המסלול באורך 4,627 מטרים לא סיפק את האחיזה לה ציפו הרוכבים, אפילו שהמסלול אוספלט מחדש רק לפני שנתיים. החום הרב, הגשם והאבק יצרו מסלול בו כל הצמיגים עבדו ולא עבדו גם יחד. בסוף ארבעה מקצי אימון ושני מקצי דירוג, רוב הרוכבים עדיין לא יודעים במה יבחרו לזינוק ביום ראשון, היום הצפוי להיות החם ביותר השבוע.

דווקא כל אופנועי הימאהה שבדרך כלל מתקשים ללא אחיזה הצליחו להתברג לחמישיה הראשונה, כשרק מארק מארקז עם ההונדה מתיישב במרכז השורה הראשונה. קווארטררו, שעדיין מחלים מניתוח הארם-פאמפ נראה חזק כל הסוף שבוע כשהוא גם מציין את ההתרסקות הראשונה שלו בקטגוריה הבכירה. לצרפתי בן ה-20, שניצח את המרוץ הזה בעונה הקודמת במוטו2, קצב מרוץ מצויין ואם הידיים שלו יחזיקו מעמד במאמץ של המרוץ, הוא בהחלט יכול להתמודד על הפודיום.

Copyright: MotoGP

לצידו כאמור, מארקז, שסבור שהם פחות בבעיה ממוג'לו אך בשביל כל אותן הקפות מהירות, אלוף העולם 'ישב' על רוכבים רבים כדי ליהנות מסליפ-סטרים ונקודות בלימה. רוב הרוכבים סבורים שהוא רק משחק.
את השורה הראשונה יסגור פרנקו מורבידלי, בן קבוצתו של קוואנטרו בפטרונס ימאהה. מורבידלי טיפס מ-Q1 אחרי התחלה קשה לסוף שבוע. הוא תופס את מקומו של מאווריק וינאליס, שנדחק שלושה מקומות על הגריד בגלל שהאט על קו הרכיבה לפני סופו של המקצה, ויזנק שישי לצידו של אנדראה דוביציוזו על הדוקאטי, במיקום החמישי, ו-ולנטינו רוסי במיקום הרביעי, לשמחתו הרבה.

ולנטינו הצליח להתברג ישירות ל-Q2 ונראה כאילו נגולה אבן מליבו כשחזר למוסך בתום מקצה האימון השלישי "ב-Q1 ישנם הרבה משחקים, לא כולם דוחפים כל הזמן וקשה להתברג למעלה", הוא סיפר במסיבת העיתונאים "לכן שמחתי שאוכל להתחיל ישר מ-Q2, שם כולם דוחפים מההתחלה", ולנטינו גם הודה שאחרי שני סופי שבוע קשים בלה מאן ומוג'לו, החיוך שלו היה אמיתי ולא שיווקי.

דנילו פטרוצ'י, שכבר יודע באיזה צמיג יבחר ולא מוכן לספר, יזנק שביעי ומקווה לפודיום, אלכס רינס שנראה עם קצב מרוץ נפלא, יאלץ לזנק רק מאמצע השורה השלישית אחרי התרסקות במקצה הדירוג. הספרדי מזנק גבוה יחסית ונראה כמועמד לניצחון נוסף, השני שלו העונה, וינסה לעשות הכל כדי לפתוח חזק ולנסות לברוח מהזינוק.

Copyright: MotoGP

חורחה לורנסו וההונדה בראש השורה הרביעית, מיקום אחד אחרי קראצ'לו בפער של רק 48 אלפיות. לורנסו עם מושב חדש ועוד כמה חלקים אחרי הביקור במפעל ביפן ועם קצב טוב יותר ממה שהפגין מתחילת העונה. חואן מיר והסוזוקי במיקום ה-11 ופול אספרגארו עם ה-KTM במיקום ה-12, כשהם מאוד מתקשים עם אחיזה ועם צמיג רך קדמי, שלדבריו, נשאר קר למרות החום.

באפריליה הקטסטרופה נמשכת עם אליקס אספרגארו רק במיקום ה-17 ואנדראה יאננונה שיזנק אחרון בפעם השלישית ברציפות. הרוכבים שניהם מוחים ששום דבר לא עובד, כשיאנונה מתעקש שהוא לעולם ימשיך להילחם.
לכל הרוכבים ברור שהסוד יהיה בבחירת צמיגי המישלין והשמירה עליהם. במיקצי הדירוג והאימון נבחנו כל תרכובות הצמיגים ונראה שכל התרכובות עובדות.

יהיה מעניין. זינוק בזמן ישראל בשעה 15:00

 

1. פאביו קווארטררו 1,39.484
2. מארק מארקז
3. פרנקו מורבידלי
4. ולנטינו רוסי
5. אנדראה דוביציוזו
6. *מאווריק וינאלס
7. דנילו פטרוצ'י
8. אלכס רינס
9. קאל קראצ'לו
10. חורחה לורנסו
11. חואן מיר
12. פול אספרגארו
13. פרנצ'סקו בגנאיה
14. ג'ק מילר
15. קארל אברהם
16. טקאקי נקגאמי
17. אליקס אספרגארו
18. יוהאן זרקו
19. טיטו רבאט
20. מיגל אוליביירה
21. חפיז שייארין
22. בראדלי סמית'
23. סילבן גווינטולי
24. אנדראה יאננונה

במוטו2, הכח העולה בקבוצת פונס על שילדת הקאלקס, פרננדז, יזנק מהפול פוזישן הראשון בקריירה לו, כשלצידו טום לוטי וסם לואס. במוטו3 זה היה רודריגו שקטף את הפול ולצידו אאוגורה היפני וטוני ארבולינו המנצח הטרי ממוג'לו.

גלריה

  • Copyright: MotoGP.com

  • Copyright: MotoGP.com

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל