fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

מוטוGP מוג'לו: אם באימונים כזה בלגאן מה יהיה במירוץ…

מוטוGP מוג'לו: אם באימונים כזה בלגאן מה יהיה במירוץ…

הישורת של מוג'לו והבלימה לתוך הפנייה הראשונה – מ-330 קמ"ש ל-90 קמ"ש – מהווה אתר התרסקויות במהירות סופר גבוהה, הצירוף של שיא הגובה של המסלול הזורק את האופנוע לאוויר, עם הנחיתה הבהולה והצורך הדחוף לבלום אופנוע שעדיין זז על המיתלים ורחוק מלהתיצב, מניבים טעויות ובעיות, בעבר ראינו את אלכס בארוס ושינייה נקאנו מתעופפים במהירויות של המראת מטוס, אולם היום נקבע שיא התרסקות חדש בישורת של מוג'לו. במקצה אימון2, רוכב המבחן של דוקאטי מיקלה פיירו, המכיר את מוג'לו אולי טוב יותר מכול רוכב אחר בעולם, צונח עם הדוקאטי מראש הגבעה לכיוון הפניה הראשונה ומנסה לבלום, ככול הנראה לוחץ בפאניקה על הבלם הקדמי ושם יש בלמי קרבון שנועלים את הגלגל, וכפי שניתן לראות בסרטון יורים את הרוכב האיטלקי מעל הכידון לגובה עצום. פיירו מאבד את ההכרה ומתגלגל את כול משטח העפר העצום של פניית סאן דנטו, רגעים של חרדה עוברים עד שהרוכב שב להכרה ומפונה לבית החולים, ממה שידוע כעת הוא אינו בסכנת חיים.

זמן קצר לאחר מכן דוקאטי נוסף בדיוק באותה נקודה, הפעם הרשמי של דוביציאוזו, נצפה מפוצץ מנוע באמצע הישורת תוך הפרחת ענני עשן ושמן שכפו דגל אדום, דוביציאוזו יורד עם האופנוע לעפר שם הכלי מתלקח ומכובה על ידי מרשלים.

מעבר לאלה היו גם אימונים, אנדראה יאנונה ביום בו הודיע על עזיבת סוזוקי בעונה הבאה קובע את הזמן המהיר ביותר, לפני ויניאלס ומארקז, רוסי שביעי בלבד בקושי גובר על מורבידלי הרוקי.

יום האימונים השני והדירוג יפתח בשבת בשעה 10:00 שעון ישראל, מזג האוויר צפוי להיות נפלא כול סוף השבוע.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל