fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

מוטוGP ימאהה: קווארטררו רוכב מפעל, ולנטינו לא פורש בינתיים וחורחה לורנסו חוזר

מוטוGP ימאהה: קווארטררו רוכב מפעל, ולנטינו לא פורש בינתיים וחורחה לורנסו חוזר

תמי גורלי

צילום: MotoGP

לאחר חודשים של שמועות ומגעים, גם עם דוקאטי, זה רשמי: קווארטררו ירכב החל מעונת 2021 בקבוצת המפעל של ימאהה, זאת לצידו של מאווריק וינאלס. בעונת 2020 עדיין ירכב עבור פטרונס.

"אני מאושר ממה שהצוות שלי הצליח לעשות בחודשים האחרונים עם ימאהה. זה לא היה פשוט אבל כעת יש לי תוכנית ברורה לשלוש השנים הבאות ואני מאוד שמח. אני אעבוד קשה כמו שעבדתיי בשנים האחרונות, אני מלא מוטיבציה לתת תצוגה טובה. אני רוצה להודות לימאהה ופטרונס שנתנו לי את ההזדמנות להיכנס למוטוGP ב-2019, אני אתן להם את כולי בעונה הקרובה ואעשה אותם גאים", כך כתב קווארטררו בהודעה רשמית על המהלך.

אחד הרוכבים המבטיחים במוטוGP ומי שיכול להביא הישגים גבוהים לימאהה.

באותו הזמן בימאהה מוציאים הודעה רשמית בה הם שמים סוף שמועות על פרישה של רוסי, לבקשתו לא תתקבל אף החלטה בנושא עתידו לפני שיבחן את האופנוע ולפני תחילת העונה, כלומר אין כרגע שינוי בתוכניות למעט שבמידה וירצה להמשיך לעונת 2021 זה יעשה בתמיכת המפעל אך לא בקבוצה הרשמית.

רוסי בן ה-41 רוצה לשמור את היחסים עם ימאהה על הצד הטוב ביותר, חלומו לקבוצת מרוצים משלו יוכל להתגשם בעזרתה של ימאהה שתספק אופנועים, תמשיך את שיתוף הפעולה באקדמיה ותתמוך בכל המהלך, אנחנו מזכירים שעל הגריד יש מקום לעוד קבוצה ואם ולנטינו ירצה זאת תוכל להיות הקבוצה שלו.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

כך אמר ולנטינו: "מסיבות המוכתבות ע"י שוק הרוכבים ימאהה ביקשו ממני להחליט בתחילת העונה לגבי העתיד, בהתאמה למה שאמרתי גם בסוף העונה הקודמת, אני מאשר כי אני לא מעוניין להידחק להחלטה ואני זקוק לעוד זמן. ימאהה פועלים בהתאם וסיימו בשלב זה את המשא ומתן. זה ברור שלאחר השינויים הטכניים והגעתו של ראש צוות חדש המטרה הראשונה שלי היא להתחרות העונה ולהמשיך את הקריירה שלי כרוכב מוטוGP גם בעונת 2021. לפני זה אני זקוק לתשובות שאוכל לקבל רק במסלול ורק במהלך מרוצים. אני שמח שבמידה ואחליט להמשיך, ימאהה מוכנים לתמוך בי בכל המובנים, לתת לי אופנוע מפעל וחוזה מפעל. במבחן הראשון אעשה את המיטב לעשות עבודה טובה ביחד עם הצוות שלי ולהיות מוכן לתחילת העונה".

ימאהה לא רוצים לאבד את הקהל שלו והוא לא רוצה לאבד את תמיכתם.

ולהודעה השלישית, ואולי החשובה ביותר – לאחר פרישתו ממרוצים חורחה לורנסו יחזור לשירותי קבוצת המפעל של ימאהה כרוכב מבחן. אחרי שהצליחו "לחטוף" את קווארטררו שהיה במגעים עם דוקאטי הם עושים את זה שוב ומגייסים לשורותיהם את לורנסו שהשמועות אומרות שדוקאטי רצתה להחזיר להתחרות לאחר העונה הקשה עם הונדה בסוף הודיע על פרישה, לאחר שהבינה שאין הוא מעוניין להתחרות ביקשה להחזירו כרוכב מבחן. חורחה לא ירכב במהלך העונה כווילד כארד ויעבוד צמוד לגלבוסרה, מי שהיה ראש צוותו של ולנטינו עד העונה הקודמת ועבר לצוות הפיתוח.

חורחה אמור לקבל במהלך הסבב הספרדי אות "אגדת הספורט", הוא יהיה הראשון שיקבל את האות בעוד הוא יכול לחזור ולהתחרות. חורחה הוא הרוכב השני בהישגיו בימאהה אחרי ולנטינו רוסי, עם 3 אליפויות עולם, 44 ניצחונות ו-107 פודיומים.

לין ג'רביס: "כמובן שאנחנו מאוד שמחים לקבל חזרה את חורחה לורנסו. כשלמדנו שחורחה סיים את קריירת המרוצים שלו התחלנו לשקול את שנציע לו כדי שיצטרף אלינו.
הסטטיסטיקה של ההצלחה וההישגים שלו ב-9 השנים מדברים עבור עצמן. הוא רוכב מוטוGP עם המון ניסיון ומכיר היטב את ה-M1 ואת כוח האדם. אנחנו מכירים אותו כרוכב מדויק עם מוטיבציה גבוהה ועקביות ללא דופי, בשילוב תפיסה טכנולוגית, כל התכונות שרוכב מבחנים מצוין צריך.
שילוב הניסיון, הידע ומהירות הרכיבה של חורחה עם הניסיון של גלבוסרה הוא אלמנט חשוב באסטרטגיה של ימאהה לחזק את קבוצת המפעל ולסגור את הפער בין צוותי המסלול לאלו במפעל ביפן".

חורחה בימיו בקבוצת ימאהה כאלוף העולם

עוד כמה דברים שחשוב שתדעו:

  • כל השינויים בקבוצת המפעל של ימאהה מגיעים בגלל לחץ של ההנהלה ביפן שם דורשים ניצחונות.
    חורחה לורנסו הבוקר נפרד מהסוכן האישי שלו ועובר לניהול עם צוות אישי, דבר שמעיד על שינוי גישה מצידו.
    ימאהה משחררת את ההודעה בנושא עתידו של רוסי בכדי להימנע מכעס של המעריצים, בקבוצה ממש לא רוצים לאבד את המעריצים של ולנטינו והתמיכה שלהם ביצרן ורוכביו.
    מוקדם יותר החודש ימאהה גם חידשו חוזה מול וינאליס ובכך מנעו מדוקאטי לצרף אותו לשורותיהם. ומי הרוכב שימאהה לא יכולו לגנוב לדוקאטי? חואן מיר שמנהל מגעים עם דוקאטי בנוגע לעונת 2021 ואולי ירכב לצידו של ג'ק מילר.

וגם זה:

תגובה אחת ל מוטוGP ימאהה: קווארטררו רוכב מפעל, ולנטינו לא פורש בינתיים וחורחה לורנסו חוזר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל