fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

מוטוGP הולנד: מארקז בפול למירוץ צמוד ובלי גשם

מוטוGP הולנד: מארקז בפול למירוץ צמוד ובלי גשם

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

 

בעונה שעברה סבלה אליפות העולם מגשם כמעט בכול סבב באחד משלושת ימי הפעילות או בחלק מהיום – אולם השנה תענוג, שבעת הסבבים שחלפו בעונת 2018 כמעט ולא נפגעו ממזג האוויר כאשר השיא במזג אוויר טוב ללא ספק מגיע כעת, באסן הולנד. מי שמכיר את האזור בצפון הולנד יודע שאין יום שלא יורד שם גשם, לא משנה חורף או קיץ, ואם יום אחד יבש אז למחרת מבול כול היום – השנה נאדה, שמש ושמש בכול שלושת הימים וזה בצירוף לתוואי המסלול השוטף באסן מביא את השדה לרתיחה של ממש.

צפיפות, מתח, גם באימונים, גם בדירוג: 41 אלפיות השנייה בין מקום ראשון לשני על הגריד, 59 אלפיות ראשון שלישי… 79 אלפיות ראשון רביעי… כך נקווה יהיה גם במירוץ בניגוד לחוסר המתח בשני הסבבים האחרונים.

מארק מארקז מוביל הטבלה והמועמד המוביל לאליפות, היה מהיר מכולם בכול סוף השבוע למעט סשן אימון בודד, יזנק מהפול לאחר שקבע את הזמן המהיר ביותר ממש בשניות האחרונות של מקצה הדירוג, מארקז עובד קשה על ההונדה עם שינויי הכיוון הצפופים בסוף המסלול וזה משתלם לו מאחר והוא באופן עקבי המהיר ביותר בחלק האחרון של ההקפה, החלק החשוב.

שני על הגריד כאמור בצפיפות מטורפת, קראצ'לו, המסקרן יותר הוא ולנטינו רוסי המדורג שלישי, הסבב באסן מזכיר כי כאן באסן היה הניצחון האחרון לימאהה ולרוסי בדיוק לפני שנה… וזה מעיד על חומרת המצב בקבוצה הרשמית. המקום השני בטבלה בו רוסי נמצא כרגע לא הושג בזכות, כאמור אפס ניצחונות השנה, אלא בחסד, הנפילות של הרוכבים האחרים, וזה לא יכול להימשך. רוסי עצמו משדר חוסר שקט מהמירוץ לאליפות שכאילו "נכפה עליו פתאום" ולא מפסיק להתנצל שהמצב בימאהה קשה, רק לאחרונה הצהיר בפעם הראשונה השנה שהוא רואה את עצמו וימאהה רצים לאליפות, אבל שוב המצב בימאהה איז וורי דיפיקולט. מצבו של ויניאלס רוכב ימאהה השני גם איז וורי דיפיקולט, מקום שישי על הגריד. גם דוקאטי מקווה לטוב למרות שניצחה כאן רק פעם אחת וזה היה לפני עשר שנים עם סטונר, דוביציאוזו שוב בסוף שבוע חשוב ולחוץ כי עוד כישלון ובאמת הלכה העונה, לורנזו בן קבוצתו היה קרוב להביך שוב את דוקאטי כאשר איים על הפול פוזישן, אולם יזנק עשירי בלבד.

מפה לפה נוספים עדכוני איוש לעונה הבאה: נכון לעכשיו נמשכת הסאגה עם פדרוסה והקבוצה לכאורה שימאהה ופטרונס ענקית הנפט המאלזית מקימות לו על חורבות קבוצת ניאטו אספאר או איך קוראים לה הרגע, תשובה צפויה במהלך השבוע. פדרוסה שאינו אדם קשוח בלשון המעטה נראה מבולבל מכול העניין, ויזנק מחר מהמקום ה-18 על הגריד, בן קבוצתו המיועד מורבידלי כיום בקבוצת וידיאס נפצע בשבת ויחמיץ את אסן. קבוצת וידיאס לא תמשיך ב-2019, רוכבה השני לותי יפרוש, באטיסטה ואברהם רוכבי דוקאטי כיום בקבוצת פונס שכאמור משתנה מרגע לרגע, לא ירכבו עוד במוטו גיפי.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל