fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מוטוGP: דני פדרוסה יפרוש ממירוצים בתום העונה

מוטוGP: דני פדרוסה יפרוש ממירוצים בתום העונה

גיא בן ברק

צילום: MotoGP

דני פדרוסה מגדולי הרוכבים בעולם, אלוף 125, פעמיים 250, ו-13 שנה בצמרת המוטוGP אך ללא אליפות, מודיע הערב בגרמניה כי יפרוש ממירוצים בתום העונה הנוכחית. הודעתו של פדרוסה שמה קץ לניסיונות קדחתניים באליפות העולם למצוא מושב ראוי עבורו לעונה הבאה לאחר שלא הוחתם לעונת 2019 בקבוצת הונדה הרשמית במוטוGP בה הוא רוכב ברציפות מאז עונת 2006 – ולא נמצא לו אופנוע ראוי אחר. הניסיון הרציני ביותר, לבנות סביבו קבוצה מאלזית עם אופנוע רשמי של ימאהה, כשל בשבוע האחרון. אתמול כפי שפרסמנו הגיעה הצעה מאליפות הסופרבייק העולמית, אך בשלב זה פדרוסה לא התייחס.

"החלטתי לעשות את ההחלטה הקשה לסיים את הקריירה שלי בתום העונה הנוכחית" הודיע פדרוסה היום במסלול סאקסנרינג בגרמניה, "אני מאושר מהשנים בהן הגשמתי את חלומותיי, מההישגים שלי, ולנסיה שסוגר את עונת 2018 יהיה המירוץ האחרון שלי ועדיין איני יודע מה אעשה לאחר מכן, אך אשאף לחלוק את הידע שלי ולהישאר בעולם המירוצים".

אז בסבירות גבוהה גם בעונה הבאה לא ניפרד מפדרוסה שמן הסתם יגיע לפיטס של הונדה כיועץ,  והכי חשוב שהעונה הנוכחית עדיין לא הגיעה לקו מחצית הדרך כך שיש לנו עוד זמן רב את פדרוסה כרוכב פעיל ומשמעותי על ההונדה הרשמי.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל