fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

מוטוGP גרמניה: התשיעית של מארקז

מוטוGP גרמניה: התשיעית של מארקז

גיא בן ברק

צילום: MotoGP

סבב 9 של המוטו GP במסלול המזרח גרמני סאקסנרינג, מסלול קצר וצפוף בו מולך אלוף העולם מארק מארקז, כאן ניצח היום בפעם התשיעית ברציפות, שש פעמים על מוטוGP.. הפעם ולמרות שזינק מהפול המשיך מארקז לנהוג שונה מהפעמים הקודמות בהן פשוט דרס את השדה בכול סשן ונעלם אחרי הזינוק, לחלופין הפעם אפילו לא הוביל בפניה הראשונה וירד למקום השלישי בעוד לפניו רוכבי דוקאטי לורנזו ופטרוצ'י. גם ולנטינו היה חזק בתמונה כבר מהפתיחה והצדיק בגדול את מיקומו במקום השני בטבלה ואת היות ימאהה מתמודדת ברמה הגבוהה ביותר, פעם בזיכרון עמום שדי נעלם העונה. עשר הקפות חולפות בטרם גובר מארקז על לורנזו ועולה להוביל, מארקז בוחר בצמיג אחורי רך וזה די מדהים לנוכח סגנון הרכיבה של האלוף ובמיוחד העינוי שהוא משית על הצמיג בכניסה לפניות תוך החלקה מתמשכת, ועדיין המישלין הזה החזיק מעמד ומארקז שתמיד בחר באופציה הקשה למד היום גם כי הוא יכול לשמר צמיג אחורי רך למלוא מרחק המירוץ וזו מסקנה מפחידה. אם הוא יוכל לוותר על השתיים שלוש הקפות שנדרשות לחמם צמיג אחורי קשה, כפי שעשה היום להשכיב את האופנוע מייד בהקפה הראשונה, זה יגדיל עוד יותר את יתרונו של העמלץ הספרדי הזה. מארקז משיג היום ניצחון שישי רצוף בקטגוריה הבכירה במסלול זה, חמישי העונה ומוביל את הטבלה בהפרש של 46 נקודות, מה שיבטיח לו אליפות רביעית במידה ולא ילך רחוק מדי והוא יכול.

רוסי יוצא מרוצה למחצה לפגרה הקצרה מהרגיל, שלושה שבועות לעומת חודשיים וחצי בסופרבייק, הכוכב המזדקן אמנם סיים שני היום ורכב מעולה ואפילו סגר עשירית בשלב מסוים על מארקז, מאידך רוסי מתרחק היום חמש נקודות נוספות בטבלה ממארקז, בעוד ויניאלס עוף החול מסיים היום שלישי ומדורג רק עשר נקודות מאחורי רוסי בטבלה, מרחק לא בטוח בעליל לבן הקבוצה שחייב להוכיח את עצמו.

מי ששוב מוכיח את עצמו זה לורנזו ובקבוצת דוקאטי כבר מבינים שהדחתו החפוזה הייתה משגה נוראי, כי במקביל לנסיקתו של לורנזו שאמנם סיים היום שישי ומדורג שישי בטבלה, אבל הוביל כמו גדול מהזינוק ועד עמוק לתוך המירוץ, נכנע רק לצמיג קדמי רך, אנדראה דוביציאוזו המשיך בשקיעה המתמשכת המדהימה שלו בדיוק מאז שהוחתם, שוב במסגרת טירוף ההחתמות המוקדם והסתמי. דובי לא שיחק שום תפקיד במירוץ ונעקף לסיום במקום השביעי אפילו על ידי הדוקאטי הפרטי של באטיסטה, רוכב שעוזב את המוטוGP בעונה הבאה, לעומת דובי על דוקאטי הכי רשמי שיש.

זה מחפיר ומה שעוד מחפיר זה מה שקורה עם דני פדרוסה שפשוט חטף שפעת ספרדית מאז הודיע כי בעונה הבאה יפרוש ממירוצים. מקום שמיני ברכיבה חיוורת נטולת כול מוטיבציה, הוא על ההונדה הכי רשמי ומבוקש שיש, ואם כך מתכוון פדרוסה לבזבז את היהלום של אופנוע הזה בעשרה מירוצים ארוכים שנותרו עד לסיום העונה הרי שעל רפסול הונדה לפטר אותו כאן ועכשיו ולתת את האופנוע לקראצ'לו או לג'וני ריי מהסופרבייק, מה שידליק אש בפיטס הכבוי של הונדה בצד של פדרוסה ויעלה על האופנוע רוכב שימות כדי לנצח ולא יעביר את הזמן בסבבה עד הפנסיה כמו שפדרוסה כך נראה מתכוון לעשות.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל