fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

מוטוGP ארגנטינה: מארקז שולט

מוטוGP ארגנטינה: מארקז שולט

תמי גורלי

צילום: MotoGP

אלוף העולם היה צעד אחד מעל כולם לאורך כל הסוף שבוע בארגנטינה, הוא רצה ניצחון והוא רצה אותו כשהוא משאיר את כולם הרבה מאחור, "ידעתי שהחוזקה שלי היא חמש ההקפות הראשונות, אז ניצלתי את זה וברחתי, אח"כ יצבתי את הזמנים וראיתי את הפער ממשיך לגדול", אמר מארקז בסוף המרוץ אותו סיים בפער ענק של כמעט 10 שניות, הפער הגדול ביותר של האלוף במרוץ יבש – וזאת אחרי שהוריד קצת את הקצב בשביל לחגוג עם הקהל והצוות, שחיכו לו על קיר הפאדוק.

Copyright: Yamaha Racing

שני הגיע ולנטינו רוסי, ביום בו הוא מציין 23 שנים מאז המרוץ הראשון בו הוא לקח חלק וסיים אז שביעי. ולנטינו בקרב צמוד, תחילה עם רוכבי דוקאטי ועם מילר – שסיים רביעי ורוכב הלווין הראשון שחוצה את קו הסיום – ובהמשך עם אנדראה דוביציוזו, יכל ולנטינו גם על סגן אלוף העולם, כשהוא מנצל את שחיקת הצמיגים של יריבו, פותח פער ומטפס על הפודיום – בפעם הראשונה מאז גרמניה בעונה הקודמת. יותר משמונה חודשים לקח לדוקטור להניף גביע נוסף. התרכובת החדשה של מישלין, ספקית הצמיגים לאליפות, עמידה יותר בצידי הצמיג ועזרה לרוכבים כמו ולנטינו ורינס, המתחרים על אופנועים הנמצאים יותר זמן בהטייה – כמו ימאהה וסוזוקי. רינס טיפס ממיקום מאכזב על קו הזינוק וסיים חמישי, כשהוא משתמש ביתרונות של ה-GSX-RR והמהירות בתוך הפניות. בן קבוצתו, חואן מיר, פרש ממרוץ לראשונה בקריירה כשהוא סובל מתחושות לא ברורות מהצמיג האחורי והנושא כעת בבדיקה.

Copyright: Michelin

דנילו פטרוצ'י סיים שישי, אחרי שהיה מעורב בקרב בהקפה האחרונה עם מורבידלי, רוכב פטרונס, ומאווריק וינאלס – המזנק המאכזב. לצערם של שני רוכבי ימאהה, הם סיימו בחצץ בפנייה מספר 7, אחרי שלפי ההסבר של מורבידלי הסליפ סטרים הכפול שלו והנסיון של וינאלס לעקוף את רוכב דוקאטי, הובילו להתנגשות ולהתרסקות הכפולה.

טקאקי נקגאמי היה רוכב ההונדה השני בדרוג הסופי ובמיקום השביעי, כשקאל קראצ'לו, בגלל תזוזה על קו הזינוק, קיבל עונש מעבר דרך הפיט ליין. קראצ'לו זעם על ההחלטה, אך נקודת מבט של השופטים מוכיחה את טענות שופטי המירוץ אל אף שלא הרוויח מכך דבר.

קראצ'לו סיים בסופו של דבר במיקום ה-13, רק 31.389 שניות אחרי המנצח, נתון המצביע על כך שבמידה ולא היה מקבל עונש, יכול היה לסיים את המרוץ על הפודיום. 

רוכב הונדה נוסף, חורחה לורנסו, הפעיל בטעות את מגבלת הפיט ליין על קו הזינוק, מה להוביל להתדרדרותו בזינוק – ממנו לא הצליח להשתקם, כשהוא מסיים את המרוץ רק ארבע שניות לפני קראצ'לו.

אליקס אספרגארו ממשיך להוביל את צמד אפריליה, כשהוא מסיים תשיעי – למרות שבשמונה ההקפות האחרונות היה ללא אחיזה כי בחר בצמיג הרך האחורי. הטמפרטורות במהלך המרוץ היו, באופן שהפתיע את הרוכבים, גבוהות מהתחזית, והרוכב סבור שאם היה הולך על המדיום היה מצליח לעקוף גם את פאביו קוורטאררו שעשה עבודה נפלאה וסיים שמיני.

בגזרת KTM, פול אספרגארו סיים במיקום העשירי, כשהוא מרגיש שהאופנוע משתפר מסבב לסבב ומאפשר לו להתנהל בנוחות יותר על המסלול. הרוקי של קבוצת Tech3, מיגל אוליביירה, סיים רק שתי עשיריות אחריו ויוהאן זרקו קטף רק נקודה אחת במיקום ה-15, כשהוא מתלונן שעדיין לא יכול לרכוב כפי שהוא מקווה על האופנוע עם אופי אחר לחלוטין ממה שהיה רגיל אליו בעונה הקודמת.

אחרון חצה אנדראה יאנונה עם האפריליה, אך טוען שאינו מודאג וימשיך לעבוד קשה עם אפריליה. אם הוא אינו מודאג, אז מי אנחנו שנתלונן?

Copryright: MotoGP
1 מארק מארקז 41'43.688
2 ולנטינו רוסי +9.816
3 אנדראה דוביציוזו +10.530
4 ג'ק מילר +12.140
5 אלכס רינס +12.563
6 דנילו פטרוצ'י +13.750
7 טקאקי נקגאמי +18.160
8 פאביו קווארטררו +20.403
9 אליקס אספרגארו +25.292
10 פול אספרגארו +25.679
11 מיגל אוליביירה +25.855
12 חורחה לורנסו +27.497
13 קאל קראצ'לו +31.398
14 פרנצ'סקו בגנאיה +32.893
15 יוהאן זרקו +33.372
16 חפיז שייארין +35.545
17 אנדראה יאננונה +38.238
18 מאווריק וינאלס X
19 פרנקו מורבידלי X
20 חואן מיר X
21 טיטו רבאט X
22 קארל אברהם X

גלריה

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: Michelin

  • Copyright: Yamaha racing

2 תגובות ל מוטוGP ארגנטינה: מארקז שולט

  1. תמי,נהנה לקרוא את הכתבות שלך.אשמח לכתבה (פנייה גם למערכת) טכנית שמסבירה מה ההבדל בין אופנוע gp לסדרתי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל