fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

מוטוGP אוסטריה: לורנזו מנצח את מארקז, מתאבן ל-2019…

מוטוGP אוסטריה: לורנזו מנצח את מארקז, מתאבן ל-2019…

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

איך מחזיקים שני צמיגים רכים כמעט 30 הקפות על מסלול מהיר בטמפרטורת אספלט של 50 מעלות תחת אופנוע של 300 כוח סוס, לא פחות מכול הדרך עד הניצחון, בלי לזוז כמעט גם בהקפה האחרונה? לדוקאטי ומישלין התשובות מכיוון שממה שראינו היום מהדוקאטי של לורנזו אין שום הבדל בין הצמיגים במוטוGP: קשה, רך, שטויות פסבדו מקצועיות שדומה נבראו רק כדי למלא פלסף של שדרים ופרשנים.

הקרב על הניצחון במסלול רד בול באוסטריה המעוצב מעולה עבור דוקאטי מבחינת חשיבות כוח מנוע וחשיבות פחותה לזריזות אכן הוכרע על ידי רוכב דוקאטי לורנזו. המירוץ נערך כצפוי בין שלושת מאכלסי השורה הראשונה. מארקז עם הצמיג האחורי הקשה דווקא פתח יתרון מוקדם של כמעט שניה תוך שהוא עוקף את דובי לפניה הראשונה בבלוק פס אגרסיבי שהמם את דובי, אבל צמד הדוקאטים הדולקים אחרי ההונדה עם לורנזו על שני צמיגים רכים ודוביציאוזו על שני מידיום הצליחו לסגור דווקא בחלק השני של המירוץ, הפוך ממה שאמור היה להיות מבחינת הצמיגים. דוביציאוזו הרים ידיים איפה שהוא בשני שליש הדרך והסתפק במקום השלישי, האם קרב העצבים וההשמצות מול לורנזו גדול על דובי? מה שבטוח הוא שלאור הניצחון של לורנזו היום והטבלה שם לורנזו עלה למקום השלישי על חשבון דוביציאוזו בנקודה אחת, שוב נחבטו ראשים בדוקאטי בשאלה "איך נתנו דווקא לספרדי ללכת כול כך בקלות וסגרנו מוקדם דווקא עם הרוכב הפחות כשרוני"?

עם דובי הולך ונחלש במקום השלישי, הקרב על הניצחון בין לורנזו למארקז התלהט ליוקרה הרבה מעבר לעונה הנוכחית, שהרי בפיגור של 70 נקודות ללורנזו אין כול סיכוי להדביק את מארקז בראש הטבלה, כך שברור כי מדובר על יוקרה ולא פחות על מה יהיה בעונה הבאה כאשר לורנזו עובר לקבוצת הונדה לצידו של מארקז. לורנזו נראה נפלא, חזר להיות אלוף העולם המסוגל להכניס אופנוע לסיבוב על המילימטר ולא בכיין כפי שהיה בשנה וחצי האחרונות. מארקז למרות שהפסיד יכול להיות מרוצה, הבלאנס אצל האלוף בין התשוקה החייתית לניצחון בכול מחיר, לבין ההיגיון המכתיב לא להתאבד אלא לשים את תואר האליפות לפני הכול, קרוב למושלם, והאופנוע, ההונדה RC213V נמצא במצב הטוב ביותר מבחינת יכולת התאוצה והמהירות המרבית כך שמארקז לא חייב להיות על הקצה כול הזמן.

באשר לרוסי דווקא צמצום נזקים לאחר בקשת הסליחה המגוחכת של ימאהה, רוסי מזנק 14 ומסיים שישי, שומר על המקום השני בטבלה אך פער הנקודות ממארקז גדל ל-59 נקודות ולורנזו הקרבי כבר נושף במרחק 12 נקודות.

הסבב הבא סילברסטון בריטניה בעוד שבועיים.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל