fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

מוטו GP חרז: מארקז מנצח, דובי מתעופף מראש הטבלה

מוטו GP חרז: מארקז מנצח, דובי מתעופף מראש הטבלה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

חשוב היה למארק מארקז לנצח את המירוץ בחרז, גם כי זה מסלול בו ניצח מאז 2013 רק פעם אחת, וגם כי היו לו את כול הסיכויים עם האופנוע הטוב בזירה ועם יכולת שיא שלו, גוש שרירים בשיא הכושר במסלול התובעני, וכן זה מסלול ספרדי בו רוכב קטלוני חוגג ניצחון ביתר שאת. והאלוף עשה את זה, מוביל את המירוץ לאחר עשר הקפות ולא מביט לאחור עד הריקוד על קו הסיום. ניצחון מכריע המזניק את מארקז לראש הטבלה בפער משמעותי של 12 נקודות, ועוד על זרקו שלא ממש מגרד לו את הקצה, עם היכולת של מארקז וההונדה הנפלאה, יש מצב שהעונה בורחת לדוביציאוזו מוביל הטבלה המודח בחרז, לו ולדוקאטי ולכול מי שקיווה לתחרות מותחת בעונה הזאת עד המירוץ ה-19, בשלב מוקדם מאוד.

וזה קורה לא רק בגלל העליונות של מארקז אלא בגלל שרוכב דוקאטי דובי, היחיד בעל סיכוי לעצור את מארקז והונדה השנה, מתרסק בתוך תקרית איומה בה דובציאוזו מנסה לעקוף את לורנזו, עקיפה רעה והוא יוצא רחב, לורנזו חוזר פנימה כפי שעשה בפניות אין ספור עד עתה תחת הלחץ של בן קבוצתו השנוא – אולם שם נמצא דני פדרוזה כוכב בחרז ומנצח בשנה שעברה שאורב במקום הרביעי לטעויות, לורנזו מתיישב ב-100 קמ"ש על פדרוזה שעולה עם ההונדה לאוויר, ושני הדוקאטים חוטפים את האופנוע הנזרק ועפים החוצה. נגמרה דרמה של חצי מירוץ בה דוביציאוזו מנסה שוב ושוב לעקוף את לורנזו למקום השני, אבל לא מצליח, רק את עצמו הוא יכול לשאול למה, וההשלכות על דוקאטי הן קשות, דוביציאוזו מאבד את ראשות הטבלה ויורד למקום החמישי בפער של 24 נקודות ממארקז ולחזור יהיה קשה מאוד. בהונדה לצד החגיגות למארקז דאגה לפדרוזה שרוכב פצוע ממילא נחת על הניתוח הטרי ואין לדעת מה יהיה איתו בהמשך העונה, מה שברור הוא שקאל קראצ'לו רוכב הונדה לווין התרחק היום מאוד ממושבו של פדרוזה בהונדה הרשמית אם יתפנה, הבריטי זינק מהפול אולם נזרק אחורה והתרסק במחצית המירוץ. אולי לורנזו יעבור להונדה במקום פדרוזה – לאור היכולת של לורנזו היום במסלול האהוב עליו אולי זו אפשרות.. לורנזו הזכיר היום את ימיו הגדולים והגיש את הניצחון למארקז בכך שבלם את דוביציאוזו הקפה אחרי הקפה כאילו אומר אני אמות אבל האיטלקי הזה לא עוקף אותי, ועדיף שספרדי ינצח מול 100,000 ספרדים בחרז גם אם זה לא אני.

בימאהה המצב נואש – טענות על קמצנות בהשקעה בפיתוח אלקטרוניקה שאפילו תתקרב להונדה ולדוקאטי נשמעות בקול רם, רוכבי ימאהה הרשמיים ויניאלס ורוסי רוכבים על שלדות 2016, בושה, וככה זה נראה בחרז. הסיומים של רוסי במקום החמישי ויניאלס 7 הם רק בגלל ההתרסקויות מלפנים, רוכבי ימאהה הפסידו לסוזוקי, לג'ק מילר, וחדלו למעשה לשחק תפקיד באליפות הזאת. זה רע מאוד לסדרה, ורוסי אסור שיתדרדר לתפקיד הסבא הטוב שמדדה על המסלול ורוכבים דרג ג' כמו פטרוצ'י משתעשעים איתו על המקום השמיני.

הסבב הבא של המוטו GP ב-20.5 בלה מאן צרפת.

 

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל