fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
MV קוביה

מוטו GP ארגון מירוץ: מארקז שם מגף כבד על האליפות

מוטו GP ארגון מירוץ: מארקז שם מגף כבד על האליפות

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מירוץ מספר 14 מתוך 18 בעונת 2017 סימן לראשונה בעונה אלוף ברור. מארק מארקז עם ניצחון לאחר זינוק מהמקום החמישי, ועל צמיגים עליהם טען שלא הרגיש טוב…, מארקז מחכה עשר הקפות ואז תוקע בזה אחר זה את גדולי יריביו, ויניאלס שזינק מהפול אך נשר, דוביציאוזו ביום שחור, רוסי הפצוע שהדהים במקום שני תוך כמה פניות למרות רגלו הפגועה במסת הרוכבים של הפתיחה, וכמובן לורנזו שהוביל ברוב שלבי המירוץ.

מארקז עושה זאת בפראות, אבל מושכלת מהשילוב הבלתי אפשרי שעושה אותו לגדול כמו שהוא, צילומים בהילוך איטי מראים איך הבחור הזה מרגיש את אחיזת הצמיג האחורי על השפה ברמה כירורגית ובאלפית השנייה של איבוד האחיזה שאף בן אנוש לא היה חש בו, מארקז משחרר קצת, ואז חוזר לתקוף. 17 הקפות לסיום מארקז מהמקום השלישי נכנס מתחת רוסי ולורנזו במכה אחת במהלך של ילד מטורף אבל בדיוק כזה שעושה מירוצי אופנועים למלהיטים כמו שהם ובחורים כמו מארקז, למרות שאין כמוהו, לאלילים. זו כמובן הייתה התאבדות שעלתה למארקז בירידה למקום הרביעי ודחתה בשלוש הקפות את התקיפה הבלתי נמנעת של מארקז על רוסי ואחר כך לורנזו. מארקז ביום ענק עם ניצחון שני רצוף והצהרה ברורה כי עם 16 נקודות יתרון שלפתע נפתחו על דוביציאוזו ממצב של שיויון ערב המירוץ – הוא המועמד המוביל לאליפות. הרביעית שלו בקטגוריה.

ודוביציאוזו ודוקאטי הם המפסידים הגדולים של המירוץ היום, במידה ומארקז אכן יקח את האליפות הרי שהמירוץ היום הוא שובר השוויון שעלול להימשך עד סוף העונה מבחינת דוביציאוזו. מסלול ארגון אינו חובב דוקאטי אולם הבחירה בצמיגים רכים היא שעלתה לדוביציאוזו במירוץ ואולי באליפות. דוקאטי בנו על הרכיבה החלקה של דוביציאוזו שתביא גם צמיגים רכים להחזיק למעלה מעשרים הקפות על אספלט בטמפרטורה של 40 מעלות, הימור שלא עבד, הצמיגים נגמרו בקצב מהיר ודוביציאוזו סיים במקום השביעי. אמנם גם לורנזו רכב על אותו דוקאטי עם צירוף צמיגים של ביניים קדמי ורך מאחור, אולם לורנזו ניצח במסלול זה פעמים רבות בעבר, וחלקות הרכיבה שלו היא בממד אחר – ועדיין גם לורנזו אמר לאחר המירוץ כי הצמיגים הרכים עמדו לו לרועץ בשלבי הסיום מול הצמיגים הקשים של מארקז ופדרוזה אשר סיים שני.

ורוסי? האיש סיים חמישי במירוץ קשה, עם הרגל הפגועה ומול רוכבים חסרי רחמים בראשם בן קבוצתו המתוסכל מאבריק ויניאלס בשורת מאבקים ועקיפות מרים שסיכנו את בריאותו הרופפת בלאו הכי של ולנטינו. באליפות רוסי יורד למקום החמישי וכפי שהוא עצמו אמר עוד טרם הפציעה, האליפות אבודה וככול הנראה הולכת למארקז. מי יתווכח איתו.

תגובה אחת ל מוטו GP ארגון מירוץ: מארקז שם מגף כבד על האליפות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל