fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC

מוטו GP אוסטרליה: מארקז במרחק נגיעה מהאליפות

מוטו GP אוסטרליה: מארקז במרחק נגיעה מהאליפות

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מירוץ מוטו גיפי בפיליפ איילנד סיפק את המתח והדרמה כמו שרק המסלול המשוגע הזה על הקהל המטומטם שלו, יודעים לספק. לכול אורך המירוץ ישבנו על קצה המושב, דרמה של החלפת מובילים כול שתי פניות עם שמונה מובילים שונים ועשרות עקיפות על עקיפות. מלחמה שרק בשבילה שווה לראות את האליפות הזו.

אינטנסיביות שכזו של כולם נגד כולם ספקה הקפה אחרי הקפה קרב בין הלוחמים הצפויים, מארקז, רוסי, אבל גם מפתיעים בראשם זרקו הרוכב על ימאהה מהשנה שעברה ועדיין היכולת של הצרפתי המוזר הזה לשמר זוג צמיגים רכים על מסלול כול כך אוכל כמו האוסטרלי הזה, מדהים. ויניאלס קם מהאפר שקבר אותו בכול מגזין ואתר בעולם ונלחם כמו מישהו בעל סיכויים לאליפות העולם, אלה אגב נגוזו, לויניאלס אין סיכוי לזכות באליפות השנה. איתו הפעם גם ג'ק מילר סיפק את הסחורה עם הובלה מפתיעה כבר מהפניה השנייה, אבל שוב בקרב הטירוף זרקו החזיק מעמד כול הדרך בעוד מילר נחלש.

ימאהה מצאה משהו טוב ממש על קו הזינוק למירוץ הזה ולאחר שהייתה אבודה בסוף השבוע חזרה עם מלחמה חזקה במפתיע של ויניאלס שזימר את שירת הברבור של האליפות שלו שהחלה בבליץ ונגמרה בפליץ, ויניאלס וימאהה יצטרכו לעשות חשבון נפש עמוק על החגיגות של זריקת לורנזו שהפכו לאבל בסוף העונה.

לפחות לימאהה יש את רוסי המדהים במסלול הזה, בטירוף שהתחולל בכול המירוץ הארוך הזה, רוסי בן הכמעט 39 החזיק מעמד כסיח צעיר, זה אמנם המסלול החביב עליו אולם מאז החבטות עם מארקז כאן בעונת 2015 הזכורה לשמצה, לא היו כאלה חבטות בין רוסי למארקז, ושני הרוכבים הראו את סימני הצמיגים על החליפות שלהם. הסימנים על החליפה של מארקז היו מהאופנוע של זרקו, מדרוב על ימאהה שנה אחורה ועדיין רוכב לא יאמן שכמעט העיף את שניהם בעוד כניסה לא תיאמן שלו לפניות.

אבל מעל כולם יוצא בחמש ההקפות האחרונות מארק מארקז לניצחון משמעותי מאוד המסמן את זכייתו באליפות עונת 2017 בסבירות גבוהה מאוד, מארקז החזיק בתוך הטירוף של שישיית החוד והשברים בזנב של האופנוע שלו העידו מה קרה, מארק בעצמו החטיף לרוסי בכניסה משלו, תוך שהקטלוני הצעיר ממחיש בפעם הרביעית את החלפת הלפיד בין המלך היוצא למלך הנכנס.

מדברים על אליפות ופתאום את מי לא הזכרנו עד עתה, דווקא את היריב לאליפות של מארקז, או נכון יותר היריב לשעבר של מארקז לאליפות, דוביציאוזו ודוקאטי שלא ממש הגיעו למירוץ היום באוסטרליה. החרבון היום מעמיד גם בצל את הנצחונות של דוביציאוזו גם ביפן וגם באוסטריה שהיו רטובים, כשזה מגיע לדבר האמיתי, מירוץ יבש, מתגלים הפערים האמיתיים בין מארקז וההונדה שכבר תפור עליו, לדוביציאוזו. במירוץ כה מכריע לאליפות דוביציאוזו הרים ידיים, עף למקום 20 על טעות כבר בהקפות הראשונות וטיפס לאט לאט, אבל בלי שום רצון נראה לעין, מה שהגיע לאבסורד על קו הסיום כאשר דוביציאוזו פשוט עוצר ומפסיד שני מקומות לרדינג ופדרוזה, ויורד למקום ה-13 כאשר כול נקודה חשובה. אם זו לא זריקת מגבת של דוקאטי ודובי הרי שזה בהחלט נראה כך, רק אסון ימנע ממארקז תואר רביעי בסבב הקרוב במאלזיה.

תגובה אחת ל מוטו GP אוסטרליה: מארקז במרחק נגיעה מהאליפות

  1. חבל שאתם מפרסמים כתבה על המירוץ ולא מצרפים את טבלת המירוץ ואת טבלת האליפות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל