fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ליגת קאדילק Time Attack‎ חוזרת לסיבוב שני

ליגת קאדילק Time Attack‎ חוזרת לסיבוב שני

מיקי כהן

צילום: דניאל סגול

בימים רביעי וחמישי, 25-26.9.18 תחל הליגה בעונתה השניה עם יום אימון במסלול ולמחרת יום מרוצים. למי שלא זוכר מעבר לזה שסיקרנו את כל העונה הראשונה וגם לקחנו חלק בהשתתפות בהובלת עופר פלג שלנו, ‎ליגת קאדילק Time Attack‎, היא הליגה הראשונה בה יכולים להתחרות נהגים חובבים, במסלול מרוצים מורשה עם רכבים המורשים גם לנהיגה באופן חוקי בכבישים.

הליגה תחולק לחמישה מרוצים שיתקיימו במסלולים המורשים בארץ, פצאל, ערד ושדה תימן. בכל מרוץ יתחרו במספר קטגוריות ובמקצים שונים, המרוץ הראשון יערך בסוכות ב26.9.18 במסלול בפצאל, המרוץ השני יתקיים באוקטובר, המרוץ השלישי יערך בינואר, הרביעי במרץ ומרוץ הנעילה של הליגה צפוי להתקיים באפריל.
הכניסה לקהל חופשית לכל המרוצים בכל המסלולים.

ליגת Time Attack בשיתוף מותג היוקרה האמריקאי – קאדילק. הליגה מאושרת על ידי הרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט. בעקבות הצלחת הליגה הקודמת, מארגני הליגה צופים כי השנה ישתתפו כ-100 נהגים, ומספר הקטגוריות גדל מארבע לשמונה, כדי לשפר את ההפרדה בין נהגים מתחילים למנוסים ובין רכבים משופרים לרכבים סטנדרטיים.

הניקוד בכל מקצה יינתן על פי זמן ההקפה. הזמן המהיר ביותר זוכה ב-25 נקודות, שני 21 נקודות, שלישי 18 וכך הלאה. צבירת הנקודות תספר רק בארבעת מתוך חמשת המרוצים הטובים ביותר של כל נהג.

כל משתתף יחויב ברישיון נהיגה ספורטיבית בתוקף, קסדה וציוד נהיגה מלא. כל המכוניות יצוידו באביזרי בטיחות ייעודיים למרוצים כמו מטף כיבוי, שאקל גרירה ומדבקת מספר, וכל אבזר נדרש על ידי התקנון המופיע באתר ״הרשות לנהיגה ספורטיבית״.


קרדיט צילום ועריכה – דין לאוז

קטגוריות המירוץ:

• A – נהגים חובבים בלבד, הספק מרבי 130 כ"ס ללא טורבו, מידת צמיגים עד 195.
• B – נהגים חובבים בלבד, הספק מרבי 205 כ"ס, מידת צמיגים עד 205.
• C – נהגים חובבים בלבד, הספק מרבי 240 כ"ס, מידת צמיגים עד 225.
• D – נהגים חובבים בלבד, הספק מרבי לא מוגבל, מידת צמיגים Auto Data
• +D – חופשי לכולם, הספק מרבי לא מוגבל, מידת צמיגים עד 235 או Auto data הגבוה מבניהם, ניהול מנוע ותוכנה- חופשי
• E – חופשי לכולם, הספק מרבי לא מוגבל, מידת צמיגים Auto data, ניהול מנוע ותוכנה- חופשי
• F – חופשי לכולם, הספק מרבי לא מוגבל, מידת צמיגים Auto data, ניהול מנוע ותוכנה- חופשי
• פתוחה-חופשי לכולם, הספק מרבי לא מוגבל, מידת צמיגים Auto data , ניהול מנוע ותוכנה- חופשי


צילום: יולי קיסלוב

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל