fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

ירין שטרן מוביל את ליגת ה-G1

ירין שטרן מוביל את ליגת ה-G1

מיקי כהן

צילום: יח"צ

המפגש הרביעי בליגת הG1 Series הישראלית התקיים ביום ראשון האחרון במסלול Tazio Nuvolari  שבצפון איטליה כאשר 4 נהגים נאבקים על ההובלה בטבלת האליפות,  דוידה ויטורי, ירין שטרן, מיגל מאטוס, ודוידה דלארה.

"במרוץ הראשון זה היה אחד הזינוקים הקשים והצמודים שהיו לי, נכנסנו 4 נהגים אחד ליד השני בפניות הראשונות ואיכשהו כולנו יצאנו בשלום" כך מתאר שטרן את הזינוק, מיגל מאטוס מנסה לדחוף את האף בכוח ולעקןף את ירין מהקו הפנימי, בזמן שדוידה דלרה עוקף את דוידה ויטורי ומאיים על שני המובילים. ירין מצליח לשמור על ההובלה ומתחיל לברוח כמה שיותר מהר. ירין קובע הקפות מהירות אחת אחרי השניה. לקראת סוף המרוץ החום הכבד וההקפות המהירות התחילו להשפיע על הצמיגים של ירין וגרמו לשחיקה מוגברת ואיבוד אחיזה. ירין התחיל לאבד זמן אבל היה בפער מספיק גדול כדי לשמור על ההובלה ולקחת את הניצחון.

 

סוף השבוע מורכב משני מרוצים ובמרוץ השני היו לירין חיים יותר קלים. פתיחה מצוינת של ירין מיקמה אותו טוב בכניסה לפניה מספר 1, בזמן שמיגל מאטוס ודוידה דלארה נלחמים בפניות 2 ו3, מה שאפשר לירין לבסס פער מהר מאוד, לרוץ קדימה, ולשמור על ההובלה עד הסיום.

 

"זה היה מרוץ מושלם, מסלול מהיר וטכני מאוד שמאוד מתאים לסגנון נהיגה שלי. זינקתי מצוין ואחרי כל הבלאגן של הזינוק התחלתי לפתוח פער ולנהל את המרוץ. אני רוצה להודות לחברת Griiip,  על ההזדמנות המדהימה שנתנה לי, להתחרות ולנצח ברכב מרוץ ישראלי. ואני לא יכול לחכות לרגע בו ליגה דומה תקום גם בארץ." כך מסכם שטרן את סוף השבוע.

כאמור, הנצחון הכפול בסבב זה העלו את ירין מהמקום השני למקום הראשון בטבלת האליפות.
לG1 Series  עוד שני סבבים, כשהקרוב מביניהם יתקיים באותו מסלול – Tazio Nuvolari, בסופש השבוע השני של ספטמבר.

וכך, ירין שטרן כובש את איטליה עם נצחון כפול בליגת הG1 series – בהחלט גאווה ישראלית.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל