fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

אמ.וי אגוסטה עם פנאטי במוטו2

אמ.וי אגוסטה עם פנאטי במוטו2

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

אמ.וי אגוסטה חוזרת למסלולי הגרנד-פרי בעונת 2019, היצרן עתיר אליפויות העולם מודיע השבוע כי בחר ברוכב האיטלקי רומאנו פנאטי להיות הרוכב הבכיר שלו בקטגוריית המוטו2. פנאטי בן 22 אך מאחוריו כבר קריירה עשירה שהחלה כשהיה בן 7 במינימוטו, פרץ לתודעה העולמית בשנת 2012 כשכיכב בקטגוריית המוטו3 והגיע לשיא בעונת 2017 כשסיים שני. בעונה הנוכחית עלה לקטגוריית מוטו2 בלא הצלחה יתרה. בקטגוריה זו ירכב כאמור בשנה הבאה עבור אמ.וי אגוסטה בקבוצת רפרטו קורסה פורווארד רייסינג.

עונת 2019 תהיה משמעותית ביותר לקטגוריה הבינונית באליפות העולם, כאשר מנועי טריומף 765 סמ"ק שלושה צילינדרים יחליפו את מנועי הונדה CBR600RR המשמשים אותה מאז נוסדה בשנת 2010. מאחר והמנועים אחידים לכול הרוכבים והקבוצות, יש חשיבות אדירה לאיכות השלדות, וכאן מבחן לשלדת הקומפוזיט פלדה/אלומיניום של אמ.וי מול שלדות קאלקס, ק.ט.מ, אולם כבר בשלב זה אפשר להכתיר את האופנוע של אמ.וי כאחד היפים ביותר. פנאטי מצהיר כי מאושר מהמעבר לאמ.וי וכי יתן את כול כולו להצלחת הקבוצה, מי שעוקב אחר האיטלקי הטמפרמנטי מודע למצבי הרוח שלו, כזכור הסתכסך ואפילו פוטר מקבוצת VR46 במוטו3, אולם אמ.וי מאמינה כי האיטלקי התבגר, וכעת זמן לתת לכישרון ולניסיון של עונה בקטגוריה הבינונית לדבר.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל