fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

איושי מוטוGP לשנת 2019: יאנונה לאפריליה, פטרוצ'י לדוקאטי

איושי מוטוGP לשנת 2019: יאנונה לאפריליה, פטרוצ'י לדוקאטי

גיא בן ברק

שישה סבבים בלבד מתוך 19 בעונת 2018 חלפו וכבר נסגרים האיושים המרכזיים לעונה הבאה. הונדה השלימה רשמית את החלפת הרוכב השני בקבוצת רפסול כאשר חורחה לורנזו ירכב לצידו של מארק מארקז, מחליף את דני פדרוזה אשר נותר ללא מושב לעונה הבאה נכון לעכשיו.

בקבוצת סוזוקי משלימים את החלפתו של אנדראה יאנונה ברוכב אחר שירכב לצידו של אלכס רינס, בסבירות גבוהה יהיה זה ג'ואן מיר הספרדי הצעיר שכיום מתקשה במוטו2, אולם היותו של רוכב כה חזק כמו דני פדרוזה חופשי מעלה סברה למחשבות שניות בקבוצת סוזוקי.

יאנונה בינתיים לא מבכה את הפרידה מסוזוקי וחותם עם אפריליה במקומו של סקוט רדינג וירכב עם הספרדי אליש אספרגרו. אפריליה זקוקה נואשות לרוכב פיתוח ופחות לספרינטים של אליש, יאנונה הסוער לא פחות ומכנה עצמו "מאניק", לא בטוח שהוא אי היציבות לו זקוקה אפריליה.

בקבוצת דוקאטי הולכים על הצפוי ומחתימים במקומו של לורנזו את דאנילו פטרוצ'י שממילא רוכב בעונה הנוכחית על הדוקאטי המתקדם בנמצא, למושב הדוקאטי הרשמי השני לצידו של דוביציאוזו.

אלה נוספים לקבוצת טק3 שתריץ ק.ט.מ בעונה הבאה עם יוהאן זרקו, קבוצת מפעל רשמית נוספת לרד בול, וכמובן לרוכבי ימאהה ויניאלס ורוסי ולרוכב הונדה מארק מארקז שסגורים עם קבוצותיהם עד 2020.

תזזיתיות כזו של החתמות כה מוקדמות בעונה במוטוGP היא חסרת תקדים, לשם השוואה את המעבר הסנסציוני של ולנטינו רוסי מהונדה לימאהה בשנת 2004 סגרו בחודש נובמבר של שנת 2003, הרבה אחרי שהעונה הסתיימה. אז אם משווים לטירוף של החתמות מוקדמות כיום, מעל הכול זה מעלה את השאלה מה יהיה עם שארית העונה הזו? שהרי רוב רובה של העונה נותר ואותם רוכבים שיהיו לשעברים ממשיכים עוד המון זמן לרכב עם אותם אופנועים וקבוצות שבעטו אותם כל כך מוקדם, איך זה יראה? איזה אופנוע דוקאטי יתנו ללורנזו כעת לאחר שניצח במוג'לו וניצל זאת לפרידה מכוערת מדוקאטי? איך ירכב יאנונה בסוזוקי לאחר שבעונה הנוכחית הדהים עם שיפור ועדיין נזרק?

ובכל אלה נשאלת השאלה האם אין מקום במוטוGP לג'וני ריי שמוכיח כי הסופרבייק קטנה עליו? נכון שבהזדמנויות שקיבל בזמנו מהונדה לרכב על אופנוע מוטוGP, ריי לא הבריק, אבל זה היה לפני שכבש את הסופרבייק עם שלוש אליפויות רצופות, וכיום במוטוGP עם רוכבים כמו רבאט, מורבידלי, סארין, בטח נקאגאמי, המשתרכים שתי דקות אחרי הפודיום בכול מסלול, אפשר וצריך לתת לג'וני ריי אופנוע מוטוGP בעונה הבאה.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל