fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
HJC

פורמולה 1: מרוץ אוסטרליה בוטל; פתיחת העונה רק בסוף מאי

פורמולה 1: מרוץ אוסטרליה בוטל; פתיחת העונה רק בסוף מאי

מיקי כהן

צילום: יח"צ

נגיף הקורונה המכה בכל העולם לא פסח גם על הפורמולה 1. למרות הקשיים והסגר באיטליה, שלוש הקבוצות האיטלקיות, פרארי, אלפא טורי ואלפא רומיאו כמו גם ספקית הצמיגים לסבב, פירלי, קיבלו אישור מיוחד לאנשי הצוות לעשות את דרכם לאוסטרליה.

ביום חמישי בוצעו בדיקות לגילוי הנגיף למספר אנשי קבוצת מקלארן ואחד נמצא חיובי בבדיקה למחלה. זאק בראון, מנהל הקבוצה, הודיע כי הקבוצה תפרוש ממרוץ הפתיחה "ההחלטה התקבלה על סמך חובת זהירות לא רק לעובדים ושותפים של מקלארן F1, אלא גם למתחרות, לאוהדי פורמולה 1 ובעלי עניין", אמר בראון.

עקב כך, כינסו ביום חמישי בערב ישיבה של תשעת מנהלי הקבוצות האחרות. לאחר דיונים רבים, דעת רוב הקבוצות היתה כי המרוץ לא צריך להתקיים. ליברטי קיבלו יחד עם ה-FIA החלטה שלא לקיים את הגרנד פרי האוסטרלי וכי כל פעילות פורמולה 1 באוסטרליה, מבוטלת.

"אנו מעריכים שאלו חדשות מאוד מאכזבות עבור אלפי האוהדים. כל בעלי הכרטיסים יקבלו החזר מלא והודעה נוספת תועבר בבוא העת", כך הודיעו מארגני המרוץ ועוד הוסיפו "התחשבנו במאמצים האדירים של ה-AGPC, מוטורספורט אוסטרליה, הצוות והמתנדבים לקיים את סבב הפתיחה של אליפות העולם בפורמולה 1 במלבורן, עם זאת, הגענו למסקנה כי הבטיחות של כל בני משפחת פורמולה 1, כמו גם הגינות התחרות מקבלת עדיפות".

המרוץ בסין כבר נדחה מזמן, גם המרוץ בויאטנם היה מוטל בספק, וכעת תחילת העונה נדחת לסוף חודש מאי, אולם כמו שקורה בענפי ספורט אחרים, גורל עונת 2020 של הפורמולה 1 לוט בערפל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל