מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
תמוז
סטפן
KTM עליון קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מרוץ זמן מטרה – ליגת קאדילק סבב 5

מרוץ זמן מטרה – ליגת קאדילק סבב 5

כתב: עופר פלג   צילום: יובל זינר

ערב לפני המרוץ פורסם הלו"ז שקבע שאת היום הזה יפתחו מתחרי הקטוגריה הפתוחה וקטגוריה C

בדיעבד בתור מתחרה בקטגוריה הפתוחה והאכזרית סדר הפעילות ייטיב עמנו והרחיב על כך בהמשך…

 

6:30 מתייצבים המתחרים ואנשי צוותם משקימי הקום ברחבת הפיטס, פורסים ציוד, מחליפים צמיגים, בדיקות טכניות, רישום ותדריך שמיד לאחריו עולים למספר הקפות הכרות.

התוואי שתוכנן משלב נסיעה בכיוון השעון ("תוואי הפוך") עם שני שיקיינים שנוספו לתוואי הקבוע,

השיקיין הראשון כדרך קבע ממקום בישורת מול רחבת הטיפולים, השני מהווה גם נקודת מדידה וממוקם בסוף ישורת ארוכה ומהירה.

תוואי זורם, מאתר ומהנה לנהיגה.

צילום: מאי מלמד

תוצאות המקצה הראשון עולות לאתר מדידת הזמנים ואין הפתעות, המתחרים המהירים של העונה עושים את זה שוב ושומרים על מקומם בראש הטבלה, כל השאר ביחד עם עבדכם הנאמן מזדנבים מאחור, כמה רחוק? אני קובע זמן של 48.22 כאשר שלומי שביב מוביל הטבלה עם הפורשה GT3 שלו עושים את אותו המסלול ב 43.58 שניות!

לסגור פער כזה זאת משימה בלתי אפשרית, לצמצם? אפשרית בהחלט!

יוצאים למקצה מדידות נוסף ואני מצליח להוריד כמעט 2 שניות וקובע זמן של 46.57, סוף סוף הקפה יחסית נקיה עם זמן ראוי.

נותר מקצה שלישי ואחרון, זה המאני טיים ואני נחוש לקזז זמן נוסף, האוטו משתף פעולה, הכל עובד מצוין ואני מרגיש שזה אפשרי… בפועל נגיעה בקונוס פוסלת לי את כל המקצה והטבלה נשארת ללא תוצאה, באסה, כנראה שאף פעם לא אדע האם הצלחתי לעשות זמן טוב יותר.

צילום: מאי מלמד

מזג האוויר החם מאוד הופך עת עת לקיצוני וסופות חול ורוחות עזות מאיימות להעיף את כל הגזיבויים לשמיים, אם מזג האוויר לא מספיק כדי לעצור את הארוע, טרקטורון של עוברי אורח שהתהפך מחוץ לגדרות המסלול גורם לפציעה של נער, טוב שיש אמבולנס עם צוות רפואי במסלול והנער הפצוע מובל פנימה לטיפול רפואי, הצוות הרפואי מחליט שחומרת הפציעה מחייבת פינוי מהיר במסוק.

עכשיו עוצרים פעילות עד שמופע החילוץ הזה מסתיים, הלו"ז הצפוף הופך בלתי ישים בשעות פעילות שנותרו, מתחרי קטגוריות א ו ב עושים 2 מקצים מקוצרים בלבד ומקצה אלוף ואלופים מתבטל לאלתר.
סוף ארוע, מאובקים אך מרוצים, קיפול מהיר של הציוד וקדימה למקלחת בבית.

צילום: מארק זוברב

 

זה המקום להודות לחברים מסדנת High end על החברות, העזרה והתמיכה הטכנית לאורך כל העונה

לדוד מאודיבה ארט על העבודה המדהימה שעשה בתיקוני מכונאות וצבע ברגע האחרון

למפיקי הליגה יובל מלמד ולאון טאובס

לקאדילק נותנת החסות הראשית ולכל רשימת נותני החסות הנוספים שאפשרו את קיום הליגה הזאת.

ערב סיכום התקיים ביום שלישי האחרון ה 15.5 בסוכנות קאדילק הרצליה, בערב זה חולקו גביעים ופרסים למנצחי ומשתתפי הליגה והוצגה בפני קהל הנהגים תוכנית הטיוטא לליגה הבאה שתחל ככל הנראה בספטמבר.

ליגה הבאה תכלול הרבה יותר קטגוריות להגברת השוויון והתחרותיות, מגוון מסלולים והפתעות נוספות …

איין ספק בכלל שעידן חדש ומרגש לחובבי הנהיגה והספורט המוטורי בפתח.

Stay Tuned

עופר פלג.

 

 

תוצאות המרוץ והליגה כולה:

· קטגוריה A מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 220 כ"ס או 1.8 ליטר מוגדשים, ללא הגבלת רוחב צמיגים

1. מור מושקוביץ ב.מ.וו 328 – 46.600

2. בר מושקוביץ ב.מ.וו 328 – 46.816

3. ניר מי פז – מאזדה מיאטה – 47.132

· קטגוריה B מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 355 כ"ס (ללא הגבלת רוחב צמיגים), עד 3.0 ליטר מוגדש (הגבלת רוחב צמיגים ל-245) או עד 2.0 ליטר מוגדשים עם הנעה כפולה ודיפרנציאל פתוח

1. גידי קרונין פיג'ו 208 GTI

2. אורן אלמזריק הונדה טייפ R בזמן: 45.925

3. טים קורטוקין הונדה טייפ R בזמן: 46.110

· קטגוריה C מכוניות עם מנועים מקוריים והנעה כפולה עם דיפרנציאל נעול-ממוחשב –

1. אריאל לוי -פיג'ו 208 גיטיאי – 43.943

2. גיא אמודי ב.מ.וו M2  בזמן:  44.242

3. דורון שימשי- פולסווגן גולף R בזמן: 45:712

· קטגוריה D קטגוריה פתוחה

שלומי שביב פורשה גיטי3 – 42.670
ערן גומר מיצובישי איוו – 43.664
מוטי נתן- ניסאן 370- 43.814

 

 

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל