fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטוGP אוסטין טקסס: תוצאות מקצה דירוג

מוטוGP אוסטין טקסס: תוצאות מקצה דירוג

תמי גורלי

צילום: MotoGP

לא היה פשוט היום השני באוסטין טקסס, המסלול שמארח את הסבב השלישי של עונת המוטוGP. גשם, רוחות, אבל בעיקר הברקים, שיתקו את הפעילות וביטלו את כל אימוני הבוקר – כי כשהברק מכה באוסטין זו באמת סכנת חיים.
הרוכבים יצאו אל מסלול רטוב שהתייבש במהירות אך בגלל המבנה שלו – העליות והמורדות – נשארו מים עומדים בחלקים ממנו ואת האימון הרביעי הנערך לפני מקצי Q1 ו-Q2 הם השקיעו בלימוד והכנה ל-15 דקות הלחוצות בהן עליהם לקבוע את זמן ההקפה המכריעה כשלחלקם, כמו הרוקיז, זו הפעם הראשונה עם צמיגי הגשם של מישלין; בקטגוריה הבכירה; או על היצרן אליו עברו, כמו לורנסו או יאנונה.

מארק מארקז, ששולט בכל הסבבים האמריקאים מאז שטיפס לקטגוריה הבכירה, גם ב-COTA המשיך באותו הכיוון, אך גם אלוף העולם – למרות הזמנים המהירים – נראה מתקשה תחת הרוח החזקה והכתף הפצועה, כשהוא מודה שכל הרעידות בישורת משפיעות גם על מצבו הגופני. הוא והונדה מנסים להבין מדוע האופנוע מתקשה כל כך לעומת הימאהה לספוג את המהמורות על המסלול הארוך בסבב האליפות ומודה כי ביטול האימון השלישי הוריד קצת מהלחץ על כתפו המחלימה.

Copyright: Yamaha Motor Racing SRL

הזמנים של מארקז באימון הרביעי ובמקצה היו מהירים מכל שאר הרוכבים, כשהוא היחיד שיורד מתחת לשתי דקות וארבע שניות.

חורחה לורנסו, בן קבוצתו, הצליח לטפס מ-Q1 אך סבל מבעיה טכנית עם השרשרת בסיום ההקפה המהירה הראשונה שלו במקצה השני. אותה התקלה שחווה מארקז רק לפני שבועיים, תקלה שצריכה להטריד את הונדה ונמצאת כרגע בבדיקה, סברה אחת שהגמישות של השלדה החדשה של ה-RC213V היא הגורם לתקלה שמטרידה את מארקז וגם את קאל קראצ'לו, שיזנק מהמקום השלישי על הגריד ונראה כמתמודד מבטיח על מקום על הפודיום.

בין רוכבי ההונדה יתייצב ולנטינו רוסי על הימאהה, לראשונה בשורה הפותחת מאז ספאנג 2018, לראשונה על אדמת ארצות הברית מאז לגונה סקה 2009. ולנטינו מרוצה מהמיקום ומהזמן אך מודע לפער בזמנים בינו לבין מי שמזנק לצידו. מאווריק וינאלס יזנק, לאכזבתו, רק מהמיקום השישי. הספרדי התקשה מאוד עם הרוח ולדבריו לא הצליח לדחוף.

Copyright: MotoGP

את אנדראה דוביציוזו, המדורג כרגע שני באליפות, אפשר למצוא נמוך מאוד – רק בראש השורה החמישית, במיקום ה-13. דובי מסביר כי עשה טעות אסטרטגית כשלא החליף צמיגים במהלך המקצה, מה שמנע ממנו לטפס למקצה השני ולזנק ממיקום גבוה למרוץ המאתגר. הדוקאטי המהיר על הגריד הוא של ג'ק מילר – במיקום הרביעי. דנילו פטרוצ'י בשמיני ופקו בגנאיה, שהתרסק פעמיים במקצה Q2, אליו טיפס ישירות, יזנק מהמיקום ה-12.

באמצע השורה השניה אפשר למצוא את פול אספרגארו על ה-KTM, המיקום הגבוה ביותר ליצרן האוסטרי מאז שהצטרפו לאליפות. אספרגארו הצליח לעשות הקפות מהירות במהלך הסופ"ש אך לא בטוח שיהיה מספיק עקבי להתחרות בקראצ'לו, ולנטינו, רינס, מילר, פטרוצ'י או דובי שיזנק מאחור. פול אספרגארו נמצא קילומטרים לפני רוכבי ה-KTM האחרים עם אוליביירה, זרקו ושייארין שיזנקו ממיקום 19,18 ו-21 בהתאמה.

האם מארקז יוכל לקטוף עוד גביע באוסטין ולחגוג שבעה ניצחונות מופלאים? נראה שזה בידיים שלו.

מרוץ המוטוGP יוזנק בשעה 22:00 זמן ישראל.

 

1. מארק מארקז – 2:03.787

2. ולנטינו רוסי

3. קאל קראצ'לו

4. ג'ק מילר

5. פול אספרגארו

6. מאווריק וינאלס

7. אלכס רינס

8. דנילו פטרוצ'י

9. פאביו קווארטררו

10. פרנקו מורבידלי

11. חורחה לורנסו

12. פרנצ'סקו בגנאיה

13. אנדראה דוביציוזו

14. חואן מיר

15. טקאקי נקגאמי

16. אליקס אספרגארו

17. אנדראה יאננונה

18. מיגל אוליביירה

19. יוהאן זרקו

20. קארל אברהם

21. חפיז שייארין

22. טיטו רבאט

גלריה

  • Copyright: Yamaha Motor Racing SRL

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: Honda Racing Corporation

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל