מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
KTM עליון קוביה
לרט
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
HJC
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה

מוטו GP צ'כיה: לזכרו של נייטו פודיום כל ספרדי

מוטו GP צ'כיה: לזכרו של נייטו פודיום כל ספרדי

ראסטי ג'יימס

צילום: יח"צ

פגרת הקיץ תמה והסבב העשירי נערך במסלול ברונו שבצ'כיה.

מסלול אהוב על הרוכבים, מהיר, זורם , מלא פניות ושינויי גובה משמעותיים.

אמנם נסלל מחדש לפני כשנתיים ולפני העונה 'גולחו' בו כמה באמפים וקפלים באספלט אבל עדיין נותרו כמה מהם פה ושם ובפניה 10…

יום אימון ראשון רטוב למחצה ויום אימון שני ודירוג בתנאי חמסין (טמפ' האספלט בדירוג כ- 45 מעלות). הרבה החלקות באימונים – בין אם בגלל האספלט הנקי מגומי צמיגים, בין אם בגלל אדי שמן שנפלטו מהדוקאטי של באוטיסטה ובין אם סתם מבקשים מהצמיגים מעט יותר מדי, מעט מוקדם מדי.

בזירת החידושים הטכנולוגיים – פיירינג חדש ורחב עם פתרון מאסיבי לאיסור הכנפונים פותר ללורנזו את בעיית הקדמי הקל, על חשבון מהירות בישורת. פטרוצ'י מנסה את הפיירינג גם הוא בימי האימון אך מחליט לוותר עליהם למירוץ ודובי בכלל לא מנסה אותו הסופ"ש, את זה הוא שומר ליום הטסט שיערך מחר במסלול הצ'כי.
פיירינג רחב יותר גם למארקז (לא מוגזם כמו של לורנזו אבל בכל זאת), דני וקאל מעדיפים להישאר עם הפיירינג הישן.

כל הפאדוק באבל על פטירתו של אנחל נייטו – הרוכב הספרדי המקורי והאבא הרוחני של רוכבים רבים בעבר ובהווה, רבים רוכבים עם מדבקת 12+1 המסמל את שלושה עשר התארים שצבר במעל עשרים שנות רכיבה תחרותית. נייטו נפגע ע"י רכב בעודו רוכב על טרקטורון. קודם ניקי ועכשיו אנחל, הכביש הציבורי מסוכן גם אם אתה אלוף עולם!

 

12+1 R.I.P אנחל נייטו

המירוץ עצמו מתחיל רטוב אך הגשם מתמעט מהר וקו יבש מתחיל להיווצר מוקדם, מארקז מוביל מהלך, נכנס מוקדם לפיטס ויוצא עם סליקס, רוב הגריד נכנס אחריו כשדובי, רוסי, זארקו ופדרוסה ממשיכים על צמיגי גשם, פדרוסה מתעשת ונכנס בהקפה הבאה ואילו דובי, זארקו והדוקטור ממשיכים להתעלם מהקריאה (עכשיו גם בהודעת טקסט ללוח השעונים של הרוכב, אגב) להיכנס לפיטס להחלפה, אצל הדוקטור זו כבר פעם שלישית לפחות בשנים האחרונות שהוא מתעלם בבוטות מהצוות שלו בעניין הצמיגים והגשם ומתי להיכנס לחילוף.
בסופו של דבר הם נכנסים לפיטס (זארקו ממשיך אפילו עוד אבל הוא לפחות רוקי בקטגוריה ) ומתמודדים עם מעל עשרה רוכבים שהספיקו לעקוף אותם.

מארקז פתח פער עצום כבר מרגע צאתו מהפיטס ואחריו נלחמים בעוז כמה רוכבים כשהבולט בהם הוא אלייש אספרגרו על האפריליה.

את ההובלה שומר מארקז עד לסיום, פדרוסה מתבצר במקום השני, וויניאלס שלישי ואחרי תלאות ועקיפות רבות – רביעי הד"ר, אחריו קראצ'לו ודובי, פטרוצ'י שביעי, אלייש שמיני
ושימו לב – תשיעי מסיים פול אספרגרו על הק.ט.מ – המקום הגבוה ביותר עד כה עבור היצרן האוסטרי.

המירוץ הבא – בעוד שבוע באוסטריה.


מצב טבלת האליפות

1. מארק מארקז 154 נק'
2. מבריק וויניאלס 140 נק'
3. אנדריאה דוביציוזו 133 נק'
4. ולנטינו רוסי 132 נק'
5. דני פדרוסה 123 נק'

גלריה

  • פול אספרגרו מעלה את הרף

  • לורנזו והכנפיים

3 תגובות ל מוטו GP צ'כיה: לזכרו של נייטו פודיום כל ספרדי

  1. הכל היה מתוכנן מהתחלה,מארקז דאג שכל הקליברים יעקפו אותו,כדי שלא יראו שהוא נכנס ישר לפיטס,והשאר בית ספר.כמו שהרס לרוסי את האליפות…

  2. לפי מה שהוא אומר הוא טעה בבחירה הראשונה שלו , וכבר בהתחלה הוא הבין את זה והדרדר במיקום מהר , וזה גרם לו לקחת סיכון ולהכנס מוקדם מכולם , מה שהצליח בגדול כי המרוץ הוכרע כמעט ממש בהתחלה .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל