fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו GP ספרד: הונדה בפול – אבל עם קראצ'לו

מוטו GP ספרד: הונדה בפול – אבל עם קראצ'לו

גיא בן ברק

את השיפור הדרמטי בביצועיו של ההונדה RCV בעונה הנוכחית ראינו בשלושת הסבבים הקודמים וגם פתיחת סבב 4 בחרז לא הייתה שונה – ההונדה הוא האופנוע הטוב בזירה, נעלמו ימי הנחיתות מול דוקאטי בהספק ובמהירות מרבית, נעלמו ימי הנחיתות מול ימאהה במהירות כניסה לפניה ובעיקר בדחף ביציאה ממנה; הונדה בנתה מנוע חדש לעונה הזאת והמנוע הזה עושה את ההבדל. וכך בחרז 3 מתוך חמשת הראשונים על הגריד הם הונדות, בפול פוזישן קאל קראצ'לו הנחוש להראות כי הוא ראוי למושב הרפסול של פדרוזה המתפנה בסוף העונה הזאת, דני המככב במסלול זה וניצח כאן בשנה שעברה מדורג שני לפני זרקו רוכב ימאהה החצי פרטי, לורנזו הספרדי שמכיר את חרז היטב מדורג רביעי למול בן קבוצתו דוביציאוזו שיזנק 8. במקום החמישי בלבד מארקז שהוביל את הזמנים בסוף השבוע אולם במקצה הדירוג התקשה ובמיוחד במקטע 4 במסלול בו הוא ממש מאבד זמן יקר ובמירוץ זה עלול להיות קריטי כי מה לעשות זה הקטע המוביל לקו הסיום.  ימאהה הרשמית מאכזבת, במיוחד למול מקום שלישי לזרקו החצי פרטי, אם בשנים קודמות המסלו בחרז התאים בול למהירות הפנייה הגבוהה של הימאהה, השנה נסלל האספלט בחרז מחדש והתוצאה פחות טובה לימאהה, רוסי יזנק 10, ויניאלס 11.

המירוץ מחר יום א' בשעה 15:00 שעון ישראל, מומלץ לצפות שכן 0.9 שנ' מכסה את כול 12 הרוכבים הראשונים על הגריד…

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל