fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

מוטו GP מאלזיה: ניצחון לדוביציאוזו; ההכרעה נדחית למירוץ האחרון בעונה

מוטו GP מאלזיה: ניצחון לדוביציאוזו; ההכרעה נדחית למירוץ האחרון בעונה

מירוץ 17 מתוך 18בעונת 2017 הסתיים במסלול ספאנג במאלזיה לפני זמן קצר, קיווינו כי האליפות תידחה עד המירוץ האחרון ממש כי אנחנו אוהבים מתח עד הסוף ובוודאי בקטגוריה החשובה מכולן – וזה מה שקורה.

רוכב דוקאטי דוביציאוזו החזיק את האליפות בחיים לאחר שעשה במאלזיה את הדבר היחיד שנותר לו לעשות כשהוא שני בפיגור של 33 נקודות למול מוביל הטבלה רוכב הונדה מארק מארקז – וזה לנצח. דוביציאוזו ניצל למירב את יתרונו של הדוקאטי במסלול זה, רכב מירוץ כמעט מושלם, פתח לא טוב אך טיפס ועקף באופן אלגנטי כפי שהוא נוהג זה אחר זה את מארקז יריבו, את יוהאן זרקו וחמש הקפות לסיום גם את בן קבוצתו חורחה לורנזו אשר הוביל יפה עד שלב זה, הוראות קבוצה אמנם הורו ללורנזו לאפשר לדוביציאוזו לעקוף אך למרבה האירוניה דובי לא נזקק לחסדי לורנזו – הספרדי טעה, דוביציאוזו עקף וזה נגמר.

למולו יריבו מארק מארקז מבהיר עוד טרם המירוץ: "אנשים מצפים שאני אסגור אליפות כבר במאלזיה… למה? האלוף מוכתר כשהעונה נגמרת וזה יקרה בוולנסיה, אם אראה שניצחון כאן מסוכן מדי עבורי אני לא אתאבד"… ואכן מארקז רכב על בטוח לאחר שאת כול הסיכונים ריכז לזינוק, מאחר וזינק משורה שלישית ממש התאבד על התמקמות בין שלושת הראשונים – אך לאחר מכן רכב מחושב בתנאי המסלול החלקים וסיים את המירוץ רביעי.

וכך פער הנקודות טרם המירוץ האחרון בוולנסיה ב-12.11 עומד על 21 נקודות לזכות מארקז, במידה ודוביציאוזו זוכה בוולנסיה, לא טריוויאלי מאחר וזה מסלול לא טוב לדוקאטי ולדובי אבל נניח, במקרה כזה מארקז צריך לסיים 11 כדי להיות אלוף וקשה לראות את זה לא קורה.

לעומת זאת שתי הקטגוריות הקטנות סגרו עניין עוד טרם הסבב האחרון – איטליה חוגגת אליפות מוטו2 לפרנקו מורבידלי בעוד ספרד חגגה כבר באוסטרליה אליפות מוטו3 לחואן מיר שבכול זאת מתעלה במאלזיה ומנצח למרות שאינו חייב. התקווה העיקרית לעוד שבועיים – שסוף סוף לא ירד גשם.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל