fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC

מוטו GP יפן: מארקז או דוביציאוזו?

מוטו GP יפן: מארקז או דוביציאוזו?

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הכינו את השעון המעורר… יום שישי בשלוש לפנות בוקר שעוננו נפתח הסבב היפני של המוטו גיפי, לאחריו עוד שני סבבים באסיה, אוסטרליה ומאלזיה, 75 נקודות בקופה שיכתירו בסבירות גבוהה את אלוף העולם לעונת 2017 עם אפשרות כמובן להכרעה רק בסבב האחרון של העונה בולנסיה.

טבלת האליפות בפער של 16 נקודות מרוכב דוקאטי דוביציאוזו. מארקז זכה בשנה שעברה במסלול מוטגי היפני באליפות באורח מפתיע שלושה מירוצים לפני תום העונה לאחר ששני יריביו רוסי ולורנזו התרסקו. למרות שמארקז צפוי לנצח שוב ביפן ביום ראשון הקרוב, הרי שהאפשרות לחזור על סגירת אליפות לא קיימת השנה, אבל הצירוף של ניצחון ביפן עם היכולת המעולה של מארקז במסלול הבא בלוח, פיליפ איילנד, יכול להביא לראשונה העונה לפתיחת פער נקודות שמשמעותו אליפות רביעית בקטגוריה העילית למארק מארקז. הספוילר במוטגי – מזג האוויר שצפוי להיות סגרירי, קריר, התחזית צופה גם גשם אם כי לא ממטרים רצופים.

דוביציאוזו מגיע לשלבי הכרעת העונה עם מומנט פחות טוב מאשר מארקז, לאחר שבשני המירוצים האחרונים דובי מסיים על הפודיום רק פעם אחת ובמקום השלישי – למול צמד ניצחונות למארקז. לזה יש להוסיף כי דובי והדוקאטי אינם במיטבם במסלול במוטגי המצוי כידוע בבעלות הונדה ונבנה על ידה, מה שעלול להביא לרוכב דוקאטי סכנה גם למקום השני בטבלה מכיוונו של מאבריק ויניאלס.

מאבריק הרוכב הקטלוני שהבטיח רבות בתחילת העונה, אכזב רבות החל משליש העונה, ולמרות התעוררות כלשהי בסבבים האחרונים, ויניאלס לא נראה טוב, עקבי ובוודאי לא אלוף עולם מיועד. ויניאלס מדורג שלישי בטבלה במרחק של 12 נקודות מדוביציאוזו, בעוד במקום הרביעי דני פדרוזה, מרוחק 26 נקודות מויניאלס, בעוד הפער ממארק מארקז מבן קבוצתו ומוביל הטבלה כבר גדל לכמעט שני מירוצים מה שמעלה את האפשרות כי הונדה תורה לפדרוזה בסיטואציה מסוימת – לעבוד בשביל מארקז.

שתי נקודות מאחורי פדרוזה ממוקם ולנטינו רוסי, שיצא מתמונת האליפות, ועם הפציעה שעדיין רחוקה מהחלמה מוחלטת ימנע מללכת עד הסוף, השאלה האם במצב זה רוסי יעבוד עבור ויניאלס בעל הסיכויים הטובים יותר עבור ימאהה העלולה לחטוף עונה נוספת ללא אליפות שלא לדבר על אבדן מקום שני באליפות, או לא…

מזג אוויר הפכפך במוטגי יתן סיכוי טוב יותר לרוכבים החצי רשמיים כמו קראצ'לו החבוט, פטרוצ'י ורוכבי דוקאטי חובבי הרטוב כמו רדינג, מילר על ההונדה של וידיאס במירוצי פרידה, יכול היה לשחק תפקיד אך לא ירכב לאחר שנפצע ברכיבת אנדורו דומה מאוד לזו שפצעה את רוסי, גם יונאס פולגר לא ירכב ביפן ולצד זרקו בקבוצת טק 3 ירכב היפני קותה נוזנה. וכמקובל בסבב היפני רוכב פיתוח נוסף לימאהה, נאגאסוגה הוותיק, בעוד המקומי להונדה יהיה פנסיונר המוטו גיפי אוימה.

מחר יום שישי מקצה אימון ראשון של המוטו גיפי בשעה 03:55 שעון ישראל ובהמשך היום והסבב דיווחים ופרשנות כאן במוטו דוגרי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל