fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מדריד וכוכבי המוטו GP מצדיעים לאנחל ניאטו ז"ל

מדריד וכוכבי המוטו GP מצדיעים לאנחל ניאטו ז"ל

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מדריד ארחה בשבת האחרונה את מסע ההצדעה הרשמי לזכרו של גדול רוכבי האופנועים שיצאו מספרד אנחל ניאטו ז"ל אשר נהרג למרבה הטרגדיה בתאונת דרכים לפני מספר חודשים. לניאטו המחזיק ב-12 פלוס אחת אליפויות עולם (המספר 13 מקולל בספרד), שני במספר זה רק לאגוסטיני אשר אף הוא נכח בטקס, חלקו כבוד עשרות אלפי בני אדם, רבים מאוד מהם על אופנועים.

היום החל בטקס אשכבה פרטי בו נכחו עם משפחת ניאטו כול רוכבי המוטו GP של ספרד בראשם מארק מארקז, חורחה לורנזו, דני פדרוזה, מאבריק ויניאלס, כמו גם כוכבי עבר ומנהלי קבוצות.

התחנה הבאה הייתה איצטדיון ברנבאו שם פנו בני משפחת ניאטו ובכירי רוכבי המוטו גיפי אל הקהל הרב, והדליקו את האופנוענים הרבים בחוץ לפתוח גז, הסאונד אומרים היה מטורף.
ואז מסע אופנועים למסלול האראמה, ועל המסלול אירוע מדהים – פאבלו וגלט ניאטו רכבו על שניים מהאופנועים של אביהם בראש קבוצה של רוכבי המוטו גיפי… עצרו בפנייה הקרויה על שמו של אנחל הגדול, הניחו פרחים לזכרו של הספרדי שיצא בשלום מכול כך הרבה סכנות במירוצים הפרימיטיביים של שנות השישים והשבעים, על כלום שלדות ואפס צמיגים, אספלט עלוב, שלא לדבר על ציוד מגן בדיחה – רק בשביל למות על טרקטורון מאיזה נהגת שלא עצרה בעצור.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל