fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה

לראשונה: אופנועי פאקטורי למתחרים ישראלים

לראשונה: אופנועי פאקטורי למתחרים ישראלים

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי המטוקרוס של ימאהה וקוואסאקי גאה לבשר, כי לראשונה בישראל, יתחרו רוכבי קבוצת המרוצים של מטרו מוטור על אופנועי פאקטורי (Factory) בליגת המוטוקרוס הישראלית. שלושת אופנועי הפקטורי – ה-YZ450F (דור עטיה), ה-YZ250F (שגיא צרפתי) וה-KX250F (דן מיה) פותחו במשך מספר חודשים, ויופיעו לראשונה בסבב ליגת המוטוקרוס הקרוב, ביום שבת, ה-14 באפריל.

אופנועי הפאקטורי החדשים שופרו בעשרות שיפורי המרוץ הרשמיים של ימאהה (GYTR) המשמשים את קבוצות המרוץ הרשמיות של היצרן, ושיפורי אפטרמארקט נוספים. כל אופנוע פאקטורי נבנה בהתאמה לרוכב וסגנון הרכיבה שלו, כאשר הרוכבים היו מעורבים בתהליך מתחילתו ועד סופו. כל האופנועי הפאקטורי שופרו בתהליך שכלל בדיקות דיינו לשיפורי המנוע, ורכיבה במסלולי מוטוקרוס לכיול מערכת המתלים. ביום רביעי הקרוב, ייערכו הבדיקות האחרונות ויושלמו ההכנות של אופנועי ה-Factory לסבב הליגה, שייערך כאמור ביום שבת.

ימאהה YZ450F Factory – אופנוע ה-Factory של דור עטיה, כולל מעל 24 רכיבי שיפורים, הכוללים בין השאר צילינדר ,מצמד מרוצים, וסעפת טיטניום – תוצרת GYTR, ומזלג קדמי תוצרת אוהלינס.

צילום: גלעד קוולרצ'יק

ימאהה YZ250F Factory – אופנוע ה-Factory של שגיא צרפתי שופר גם הוא בעשרות ברכיבי מנוע, מצמד וסעפת תוצרת GYTR, כאשר הבולמים נבנו וכוילו במיוחד לפי מפרט הרוכב בסדנת ENZO בארה"ב, ובמנוע נעשה שימוש בבוכנה לדחיסה גבוהה.

צילום: גלעד קוולרצ'יק

KX250F Factory – אופנוע ה-Factory של דן מיה, זוכה לכ-30 רכיבי שיפור שונים, ביניהם מתלי אוהלינס מלפנים ומאחור.

צילום: גלעד קוולרצ'יק

כמו כן, נמצא בתהליך פיתוח גם הימאהה YZ125 Factory של רוכב מטרו רייסינג – גיל זרקו.

צילום: גלעד קוולרצ'יק

קבוצת מטרו רייסינג זכתה בשנה שעברה להישג יוצא דופן, עם המקומות הראשונים ב-4 קטגוריות שונות. מתן ניר, מנהל קבוצת מטרו רייסינג: "באופנועי ה-Factory הושקע סכום דמיוני במונחים ישראליים, וזו למעשה הפעם הראשונה שרוכבים ישראלים מתחרים על כלים Factory, בדיוק כמו כלי המרוץ של קבוצות היצרן באירופה ובארצות הברית".

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל