fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

ליגת G1: יש אלוף והוא ישראלי משלנו

ליגת G1: יש אלוף והוא ישראלי משלנו

מיקי כהן

צילום: יח"צ

מיקי כהן  צילום: עמית אגרונוב

"אני עולה על הדשא הרטוב, ומיד מרגיש – איבדתי שליטה על הרכב, רואה את הקיר מתקרב, ואת האליפות בורחת"

היום (ראשון) התקיים הסבב האחרון לעונת 2018 של ליגת ה-G1 Series. הסבב התקיים הפעם במסלול הביתי של חברת Griiip הישראלית, Varano de melegari. למסלול הגיעו הנהגים עם המון מוטיבציה לנצח כי הקרב על האליפות עדיין לא הוכרע, והכל מאוד צמוד. בקרב על האליפות נמצאים ירין שטרן ודוידה ויטורי, כשמיגל מאטוס ודוידה דלארה נלחמים על המקומות השני והשלישי בהפרש בודד של נקודות.

למרוץ הראשון ירין שטרן מזנק מעמדת הפול פוזישן, כשדוידה ויטורי ומיגל מאטוס סוגרים את השלישיה. בזינוק ירין שומר על ההובלה כשמאחוריו עקיפות רבות, ודוידה ויטורי מאבד מקום למיגל. ירין מצליח לשמור על ההובלה עד לשתי הקפות לסיום במרוץ. ירין עולה על אבן השפה בכניסה לישורת הראשית, מה שמקפיץ את הרכב באוויר וזורק את ירין לדשא הרטוב, באותו רגע ירין מאבד שליטה ופוגע בקיר. ירין: "באותו רגע שפגעתי בקרב ידעתי שזה נגמר, אני עולה על הדשא הרטוב וישר מרגיש – איבדתי שליטה על הרכב, רואה את הקיר מתקרב ומחכה לפגיעה. מכה חזקה בקיר בטון, ואני כבר רואה את האליפות בורחת לי." המרוץ הראשון נגמר כשמיגל מאטוס הפורטוגלי מנצח את המרוץ, דוידה ויטורי במקום השני ודניאל טראני סוגר את הפודיום.

בין שני המרוצים, המכונאים עובדים בלחץ מטורף לתקן את הרכב של ירין לקראת המרוץ השני, שאליו יזנק מהמקום השביעי. "המטרה לסיים את המרוץ, כשאני יודע שהרכב לא מכויל מבחינת הסט-אפ, כי פשוט לא היה לנו זמן לזה, רק להרכיב את החלקים החדשים ולצאת למסלול בתקווה שהרכב יסיים את המרוץ בשלום." כך מתאר ירין את התחושות לפני הזינוק למרוץ השני. "אני מנזק טוב למרוץ, וכבר בסוף ההקפה הראשונה אני ממוקם במקום הרביעי ובעמדת תקיפה על השלישי. עוד הקפה עוברת, ואני עוקף עוד נהג ורואה את שני המובילים מעורבים בתקרית ועוקף גם את שניהם!" ממשיך ירין בתאור המרוץ מנוקודת מבטו. ירין מהר מאוד עולה להובלה, אבל עם רכב לא מכוון ומאוזן, קשה מאוד לשמור עליה. באותו הזמן דוידה דלארה מצמצם וסוגר על ירין. מההקפה הרביעית ועד לסוף המרוץ דוידה דלארה נלחם עם ירין בכל פניה במסלול, ולא נותן לו מרחב נשימה. בסופו של דבר למרות הלחץ העצום, ירין שטרן חוצה ראשון את דגל השחמט ומנצח את המרוץ השני לסבב, ומוכתר כאלוף ה- G1 Series הראשון! דוידה דלארה נושף בעורפו של ירין ומסיים שני, ודוידה ויטורי במקום השלישי.
ירין: "זה היה סבב מטורף שהתחיל עם הטעות הנוראית שעשיתי במרוץ הראשון והקאמבק המטורף במרוץ השני, למרות הלחץ שדוידה הפעיל עליי לאורך כל המרוץ והרכב שלא היה מאוזן וקשה מאוד לנהיגה. זה גם המקום להודות מכל הלב ל- Griiip ולכל אנשי הצוות, על התמיכה והעזרה לאורך כל העונה, גם בניצחונות וגם בהפסדים. אני מקווה מאוד שהאליפות הזאת תמשיך להתפתח ולגדול ונראה אותה מגיעה גם לארץ בקרוב. תודה ל- ZOTAPAY שנתנו לי את הרכב שלהם ותמכו בי בכל העונה".

תמיר פלצ'ינסקי, מנכ"ל ומייסד Griiip: "האליפות הראשונה נגמרה, ואנחנו מאושרים שנהג ישראלי זכה בה. ירין היה הנהג הטוב ביותר לאורך העונה וזכה באליפות בצדק. עם כל מרוץ ראינו איך כל הנהגים משתפרים ומצמצמים את הפערים והמרוץ האחרון היה דוגמא מעולה לזה – המרוץ הטוב ביותר העונה. מרוץ צמוד לכל אורך הדרך, זמני הקפה מאד מהירים ומאד צמודים ואנחנו מלאי ציפייה לעונה הבאה, יחד עם Fiverr הספונסר הראשי של הליגה ועם שידורים בגופי מדיה מובילים בעולם."

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל