fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

ליגת G1 חוזרת ואיתה חוזר ירין שטרן לנצח

ליגת G1 חוזרת ואיתה חוזר ירין שטרן לנצח

מיקי כהן

צילום: עמית אגרונוב

עונת 2019 של ה-G1 Series באיטליה חוזרת במתכונת מעט שונה כאשר לראשונה ישולב ניקוד גם ממרוצים וירטואלים וגם ממרוצים אמיתיים ובמרוץ הראשון שהתקיים במסלול Cremona בצפון איטליה, מתחרים 11 נהגים שונים ממספר מדינות.

בשבת האחרונה יצאו הנהגים למקצה מדידות זמנים, במטרה לקבוע את סדר הזינוק למרוץ הראשון. ההזנקה למרוץ השני בהמשך היום מבוססת על תוצאות המרוץ הראשון. דוידה וטורי תפס את המקום הראשון לאורך כל המקצה כאשר הוא משפר בעקביות את זמני ההקפה. ירין התקשה עם הסט אפ של הרכב, כאשר רק בשתי הדקות האחרונות למקצה הוא מצליח לקבוע זמני הקפה תחרותיים אשר ממקמים אותו במקום ה-2. את המקום ה-3 תופס ליוטי, שרק לילה קודם לכן החליף מנוע עקב תקלה טכנית.

המרוץ הראשון יצא לדרך כאשר ירין עוקף כבר בזינוק את וטורי ותופס את ההובלה. המרוץ כולל 12 הקפות אשר עוברות בקצב מסחרר כאשר ירין ווטורי מייצרים פער גדול ביניהם לבין שאר המתחרים. וטורי לוחץ חזק על ירין לאורך כל המרוץ כאשר בהקפה האחרונה עושה ירין טעות בפניה 3 ומאותו רגע תוקף דוידה ומכניס את ירין לקו הגנתי עד לסוף ההקפה כאשר ירין עדיין מוביל ולוקח את הניצחון בפער של 2 עשיריות השנייה בלבד!
במרוץ היו קרבות נוספים ועקיפות מרשימות של נהגים שזוהי שנתם הראשונה בליגת G1 Series, דוגמה לאחד מהם הוא אנזו בוניטו, אלוף מרוצים וירטואליים שעושה את צעדיו הראשונים כנהג מרוצים מקצועי בעולם האמיתי.

במרוץ השני לא האיר המזל פנים לירין. הוא זינק אל המרוץ מהמקום הראשון, דוידה וויטורי זינק שני, אבל כבר בפניה השלישית של ההקפה השניה התנגש וויטורי ברכבו של ירין שטרן, שני כלי הרכב נזרקו אל שולי המסלול ושניהם ניזוקו ברמה כזו שמנעה מהם כל אפשרות להמשיך את המרוץ. מי שבסופו של דבר מנצח את המרוץ השני הוא סלבדורה ליאוטי ומיגל מטוס מגיע שני.

הסבב הבא יהיה במסלול Varano בסופ"ש האחרון של אפריל- 27-28.4, בהצלחה!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל