fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ליגת מוטוקרוס למתחילים – סבב 1

ליגת מוטוקרוס למתחילים – סבב 1

צילום: ליאור בנאי

בראש השנה, לאחר הכנות מרובות, הוציאו לפועל עמותת המוטוקרוס, ההתאחדות לספורט מוטורי ומשרד התרבות והספורט בשיתוף פעולה עם יבואן אופנועי STOMP בישראל את הסבב הראשון לליגת מוטוקרוס מתחילים שמיועדת בראש ובראשונה לרוכבים צעירים בתחילת דרכם וכוללת קטגוריה לאופנועי המותג סטומפ. ליגת המתחילים היא תחרות מוטוקרוס עממית, שתרוץ במקביל לאליפות ישראל המקצועית, ותכלול 8 מירוצים בשנה, כשהשנה יתקיימו 4. הקטגוריות דומות לדרגות הרישוי ואליפות ישראל: ילדים, גיל 8 עד 11, דרגת רישיון SM1. נוער, גיל 11 עד 15, דרגת רישיון SM2. רוקיז, גיל 15 עד 17, דרגת רישיון SM3. פתוחה מיועדת לשאר הגילאים ולכלל הנפחים. ליגת One-Make לאופנועי היצרן סטומפ בלבד. וליגת Pit-Bike, אופנועים קטנים ורוכבים בוגרים.

כבר ב-7:00 הילדים המתרגשים הגיעו בליווי ההורים למסלול ווינגייט, לראשונה בחייהם חוו את התרגשות ההכנה למרוץ. מקצי האימון הקצרים עברו בקלות, ולקראת 10:00 החלו שני סבבי מירוצים, ראשונים התחילו הילדים, שעקב ריבוי המתחרים חולקו לשני מקצים, 10 בכל מקצה, מעט נפילות על קו הזינוק, עקב הלחץ, שטופלו ע"י מנהל המירוץ ניב צורי, כך שתוך שניות כל המתחרים על המסלול, 7 דקות מירוץ עברו, וטבילת האש הראשונה בחייהם של הקטנטנים עוברת בשלום. שני מזנק מקצה הנוער, אחריו רוקיז, הפתוחה, ליגה "היתולית" של אופנועי פיטבייק רכובים ע"י מבוגרים, שרובם היו רוכבי אליפות ישראל, נתנו לקטנטנים שואו, ולבסוף, קטגוריית מירוצים של נותן חסות, של אופנועי סטומפ בלבד.

סבב המירוצים השני עבר גם הוא ללא אירועים מיוחדים, מפלס הלחץ של הקטנטנים ירד מעט, נרשמו לא מעט קרבות על ההובלה, כאשר למשל ליאור ארצי, רוכב בקטגוריית הנוער מוביל כל המירוץ בפער קטנטן, מצליח לשרוד ניסיונות עקיפה של רוכבים מאחוריו, חצי הקפה לסיום מאבד את האחיזה בקדמי, נופל ונעקף ע"י שני רוכבים, מתעשת במהירות שיא, עולה על האופנוע, מניע. וטס למקום השלישי הכללי.

בסיום האירוע התחיל ההפנינג בטקס חלוקת גביעים לזוכים בכל קטגוריה וחלוקת מדליות לכל הילדים שהשתתפו במקצי הילדים והנוער, בנוסף חולקו פרסים יקרי ערך לזוכים, חליפות מרוץ, משקפים, צמיגים ושאר מתנות בעשרות אלפי שקלים בחסות: סטומפ, מטרו מוטור וקבוצת הונדה.

עושה טוב לראות את כל הילדים הצעירים על קו הזינוק ואחר כך על הפודיום, מעל 60 מתחרים, 20 מתוכם ילדים קטנים בגילאי 8 עד 11.

 

תוצאות:

ילדים – סופר ג'וניור – 8-11

  1. יאיר עיני
  2. יותם עוזיאל
  3. גל שור

 

נוער – ג'וניור – 11-15

  1. דניאל רחמני
  2. גל אוחיון
  3. ליאור ארצי

 

רוקיז – 15-17

  1. ליעד בניסטי
  2. נדב פדלון
  3. קורן נחום

 

ילדים – סופר ג'וניור – 8-11 (מקצה סטומפ)

  1. ארד ישראל
  2. קארל האשול
  3. אוראן אוחנה

 

נוער – ג'וניור – 11-15 (מקצה סטומפ)

  1. שון אופשטיין
  2. מרוד בן חמו
  3. סער בכר

 

פיט בייק (אופנועים קטנים, רוכבים בוגרים)

  1. חיים אוחנה
  2. עמית בן עזר
  3. מוטי מזרחי

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל