fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

ימאהה ורוסי רוצים את פדרוסה; האם בדרך לסילוק ויניאלס?

ימאהה ורוסי רוצים את פדרוסה; האם בדרך לסילוק ויניאלס?

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

אירוע מוזר התרחש בסבב המוטוGP בקטלוניה ולא על המסלול: דני פדרוסה כינס מסיבת עיתונאים וכולם היו בטוחים שוותיק הרוכבים למעט רוסי מודיע על פרישה, אבל ללא כול הסברים פדרוסה היתמם וטען שהכול ספקולציות: 'אני עוזב את הונדה בעונת 2019 ומעבר לזה אלוהים גדול'. מאחר ויום קודם בלבד אכן היה מדובר על פרישה, הרי באותו זמן התנהגותו של פדרוסה לא הייתה מובנת אולם כעת הכול ברור: ימאהה ורוסי הם העומדים מאחורי העיכוב בפרישת פדרוסה, במטרה לגייס את הפנסיונר לשורותיהם על הבסיס של קבוצת לווין שהוכנה במקום טק3 עבור לורנזו שלבסוף בחר בהונדה הרשמית כמובן ובצדק.

אבל, מה העניין של רוסי וימאהה להקים קבוצת לווין, לגייס ספונסרים ועוד להעלות את פדרוסה בפעם הראשונה בחייו על ימאהה ועוד חצי רשמי בלבד? לא הגיוני ואכן מי שמתעניין קצת במוטוGP מבין שיש אפשרות כי המהלך מכוון למעשה לרוכב ימאהה הרשמי מאבריק ויניאלס אשר מהווה כישלון עצום למנהלי ימאהה וכעת מחפשים דרך להיפטר ממנו למרות שיש לו חוזה עד 2020. בשלב זה של העונה כולם מבינים שההחתמה של ויניאלס לשנתיים הייתה טעות ואפילו ויניאלס בעצמו אומר שהוא מתגעגע לסוזוקי, אולם כאמור יש חוזה ולכן מה שנראה הוא שמנסים קודם כול להבטיח את פדרוסה במחנה ימאהה ואחר כך מן הסתם ימצאו דרך לזרוק את ויניאלס לטובתו. ימאהה מסווים את המהלך בתירוצים של "צריך קבוצת לווין כי טק3 עוברת לק.ט.מ ואנחנו זקוקים להחלפת מידע ולתמיכה בקבוצה הרשמית", אפילו ויניאלס תומך במהלך ונראה אם בעוד זמן לא רב יסתבר שהוא למעשה אורג לעצמו את חבל התליה בימאהה.

תראו את היחסים עד היום בין קבוצת ימאהה הרשמית לטק3, פחות או יותר ירקו לזרקו ופונצוראל המנהל בפנים בכול מירוץ, איזה שיתוף פעולה ואיזה נעליים, ותבינו כי קבוצת לווין מעניינת את ימאהה הרשמית כמו מצב הרוח של מסי היום. לכן הסבירות הגבוהה היא שזה מהלך ביניים בדרך לגייס את פדרוזה לקבוצה הרשמית במקום ויניאלס. האם מכול הרוכבים בעולם דווקא פדרוזה הוא זה שיבוא להציל את המצב של ימאהה? פדרוסה יהיה בעונה הבאה בן 34 אחרי 13 עונות במוטוGP ללא תואר אליפות, ללא ספק הרוכב המצליח ביותר בהיסטוריה שלא זכה באליפות הקטגוריה הבכירה, בחור רגיש שלא לומר מוזר, אם בו תולים ימאהה ורוסי תקוות לשיפור מצבם – זה רק מעיד עד כמה המצב חמור, או שמישהו אוהב את הרעיון שימאהה תהיה קבוצת פנסיונרים חביבים.

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל