מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
ברקום שמאל
סטפן
לרט
מתלה לקסדה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה

וטל בניצחון ה-50 שלו, עולה לראש טבלת האליפות

וטל בניצחון ה-50 שלו, עולה לראש טבלת האליפות

מיקי כהן

צילום: יח"צ

מלחמה בין ורשטפן ובוטס, מאפשרת לוטל לברוח מעט קדימה אולם בפניה 5 סטול יוצא מעט רחב ודוחף את הארטלי לקיר ובעצם מוציא את עצמו ואת הארטלי מהמרוץ. את מכונית הבטיחות הוא דווקא מוציא למשך ארבעת ההקפות הראשונות של המרוץ. בזינוק המחודש, סיינז נוגע בפרז ושולח אותו לבדוק מה קורה בשטח המילוט בפניה ראשונה, למזלו, מצליח פרז לחזור למסלול שלום ולאחר כמה הקפות נכנס להחליף את הצמיגים שלו לסופר רכים, הצמיגים הקשים ביותר שפיראלי הביאו למסלול, על מנת לנסות ולבצע רק החלפה אחת ולסיים את המרוץ עם הצמיגים הללו ולפחות להרוויח כמה מקומות.

בנתיים בחזית, וטל כבר 4 שניות לפני בוטס ו-ורשטפן ומנהל מרוץ משלו. הקפה 17 ורששטפן והמילטון נכנסים להחלפת צמיגים מוקדמת ויוצאים למקומות חמישי ושישי ומייד אחר כך, נכנס ריקארדו שמצליח לצאת בדיוק בין ורשטפן והמילטון ובעצם רדבול מצליחים לבצע תרגיל להמילטון.

הקפה 33 ורייקונן נכנס סוף סוף להחלפת צמיגים ובפרארי כמעט מצליח אותו תרגיל שעשו רדבול אבל רק כמעט. רייקונן יותא מייד אחרי המילטון.

יותר מחצי מרוץ ערב ו-וטל מוביל ביותר מ-5 שניות מבוטס, ורשטפן, ריקארדו, המילטון, רייקונן ויותר מחצי דקה מאחור, נמצאים הולקנברג וסיינז מרנו. בהקפה ה-42 נאלץ אלונזו, במרוץ ה-300 שלו, לפרוש בגלל תקלה באגזוז במקלארן שלו.

גרוז'אן שזינק אחרון אחרי שאתמול לא קבע זמים במקצה הדרוג, הצליח להחזיק מעמד במקום התשיעי עד להקפה ה-50 שרק בה, הוא נכנס להחליף צמיגים ויצא למקום ה-12.

עצם העובדה שההתמקדות היא במעט הארועים במרכז השדה, מסביר את מה שקורה בחזית וזה בעצם כלום. וטל מנהל מרוץ משלו, כמו גם בוטס וכל השאר למרות שבשתי ההקפות האחרונות ורשטפן הפעיל מעט לחץ על בוטס כמו גם המילטון על ריקארדו.

עשרת המקומות הראשונים:

  1. סבסטיאן וטל
  2. ואלטרי בוטס
  3. מקס ורשפטן
  4. דינאל ריקארדו
  5. לואיס המילטון
  6. קימי רייקונן
  7. ניקו הולקנברג
  8. קארלוס סיינז
  9. אסטבאן אוקון
  10. שארל להקלר

בכל פעם שפרארי ניצחו בקנדה, הם זכו גם באליפות היצרנים וגם באליפות הנהגים, היום הצליח וטל לעבור את המילטון בנקודה בטבלה ולעלות למקום הראשון, האליפות היצרנים פרארי מפגרת אחרי מרצדס ב-22 נקודות. האם גם השנה פרארי תצליח לקחת את הדאבל?

מרצדס ורדבול ניהלו מרוץ שהתרכז בשמירה על הצמיגים. בכלל, נראה כאילו זו האסטרטגיה של רוב הקבוצות, לשמור על צמיגים ולבצע כמה שפחות החלפות צמיגים מעבר למה שמחוייב. האם פירלי יעשו איזה שינו בצמיגים עוד השנה על מנת שנראה יותר החלפות?

וויליאמס לא רק נראת כקבוצה החלשה ביותר בסבב השנה אלא היא באמת כזו. מעבר לפרישתו של סטרול, סירוטקין פשוט לא מצליח להביא תוצאות וגם בקנדה סיים אחרון. מעניין מתי יחליטו בוויליאמס לותר על הכסף שמביא איתו סירוטקין ויתנו את ההגה לקוביצה?

בעוד שבועיים, בצרפת, אולי נקבל חלק מהתשובות.

טבלת אליפות היצרנים:

  1. מרצדס – 178
  2. פרארי -156
  3. רדבול – 107
  4. רנו – 46
  5. מקלארן – 40
  6. פורס אינדיה – 26
  7. טורו רוסו – 19
  8. האס – 19
  9. סאובר – 11
  10. וויליאמס – 4

טבלת אליפות הנהגים:

  1. סבסטיאן וטל – 121
  2. לואיס המילטון – 120
  3. ואלטרי בוטס – 86
  4. דניאל ריקארדו – 84
  5. קימי רייקונן – 68
  6. מקס ורשפטן – 50
  7. פרננדו אלונזו – 32
  8. ניקו הולקנברג – 32
  9. קארלוס סיננז – 24
  10. קווין מגנסון – 19
  11. פייר גאסלי – 18
  12. סרחיו פרז – 17
  13. אסטבאן אוקון – 11
  14. שארל להקלר – 10
  15. סטופל ואנדורן – 8
  16. לאנס סטרול – 4
  17. מרקוס אריקסון – 2
  18. ברנדון הארטלי – 1

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל