מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
ברקום שמאל
תמוז
מתלה לקסדה
HJC
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל

השקת מרוצי פיג'ו RACING CUP 208

השקת מרוצי פיג'ו RACING CUP 208

צילום: רונן טופלברג

מרוץ המכוניות הראשון המתועד בהיסטוריה התקיים בארה"ב בשנת 1895, המרוץ נערך בין 6 מכוניות ועם מהירות מירבית של 5 קמ"ש.

באיחור אופנתי של 123 שנים, השיקו הבוקר במסלול המרוצים החדש בערד, סדרת מרוצים של מכוניות מרוץ מקצועיות.

לא עוד מופע ראווה, לא תחרות כנגד השעון, לא רכבים עם מדבקת טסט ומספר צהוב. 7 רכבי מרוץ אמיתיים מסוג פיז'ו 208 קאפ יתחרו צמוד צמוד על מסלול אחד. המנצח, כמו במרוץ קלאסי, יהיה זה שיחצה את קו הסיום ראשון.

 

 

יוזמה פורצת דרך זו היא תוצר של חיבור בין קבוצת לובינסקי, יבואנית רכבי פיז'ו ובית הספר לנהיגת מירוצים "פרודרייב", ברשות ראם סמואל. סוף כל סוף, השקת דגמי מרוץ, על אספלט בלתי ציבורי וייעודי לנושא. כמו בכל העולם. שהחיינו!

לטובת העניין עשו עליה לישראל 8 רכבי 208 קאפ ואלו הם רכבי מרוץ בהגדרה – עם כל אמצעי הבטיוחות, בתקן הדרוש.

 

 

 

קצת נתונים יבשים:

1600 סמ"ק אטמוספרי

140 כ"ס

970 קילו

מערכת ניהול מנוע עם בורר מצבי לנהג

מערכת טלמטדיה

ברקסים מוגדלים

קלאץ מחוזק

מערכות יניקה ופליטה משודרגות

כסאות מרוץ

כלוב התהפכות מלא

הגה ודוושות ספורטיביים

כל שאר האיבזור של ה 208 הסטנדרטית נשאר במפעל לטובת הפחתת משקל, פשטות ואמינות

וכך בבוקר שרבי של יום חמישי ה 17.5, הוזמנו עשרות כתבי רכב לשמוע פרטים ולנהוג על הצרפתיה חמת המזג הזאת, אבל איזה חום ! נו טוב, לא הכל יכול להיות מושלם.

3 רכבים כאלו הוקצו לנו לטובת אירוע ההשקה וכך, אחרי תדריך בטיחות, רכיסת קסדה והחלפה של הג'ינס בסרבל מרוצים, עלינו ל-5 הקפות של המסלול, בליווי של מדריך נהיגת מרוצים מוסמך.

 

 

התמקמות במושב הנהג, רתימת חגורת 6 הנקודות, מבט קצר מסביב, בדיקת הקשר עם המדריך מימין, Start, המנוע מתעורר בשאגה, הגיע הזמן לתת בגז!

באופן מיידי מרגישים הרבה תחושות ברכב הזה; קשיחות השלדה, ההגה ודוושת הבלם – הכל משדר לגוף בדיוק מה קורה על האספלט. כבר בישורת הראשונה אני סוחט את דוושת הגז, הרכב מאיץ אבל הרבה כוח אין שם, אין מה להתאכזכ כי ברגע שמגיעה סדרת הפניות הראשונה, מבינים מייד מה הרכב הזה אוהב לעשות, הוא אוהב לשנות כיוון ומהר.

מגבירים קצב וצוללים לפניה חדה שמאלה, בשילוב ליטוף דוושת הבלם, הרכב צולל לתוך הפניה עם החלקה מבוקרת של הזנב, האיזון המדהים הזה גורם לי לצעוק בתוך הקסדה "אני רוצה רכב כזה!"

הזמן טס כשנהנים ודגל השחמט מונף – להורות לנו לרדת לסיבוב קירור מלא חיוכים.

הרבה קנאה יש לי במשתתפי סדרת המרוצים הזו, הם הולכים ליהנות והרבה.

אולי הנתון המפתיע ביותר הוא שלא צריך להיות נהג מרוצים כדי להשתתף! צריך רק רצון ויכולת (כלכלית) לכל השאר ידאגו לכם מאחורי הקלעים – באימוני סימולטור ובאימוני נהיגת מסלול  – צוות המדריכים המצוין.

 

 

אז, מה היה לנו שם?

השקה ראשונה של רכבי מרוץ בישראל, על מסלול. ליגה מקצועית ראשונה על אדמת הקודש… עם סבב ראשון לעונת 2018 כבר ב-15-16 ביוני, במסלול המירוצים בערד. יש למה לצפות.

 

בחום יולי-אוגוסט – כנהוג בעולם – 'עוצר אימונים', כלומר, פגרה. לוח זמנים מלא לעונת 2018 להלן:

  •         15-16 יוני במסלול ערד
  •         22-23 יוני במסלול ערד
  •         7-8 ספטמבר במסלול ערד
  •         28-29 ספטמבר במסלול פצאל
  •         5-6 אוקטובר במסלול ערד
  •         19-20 אוקטובר במסלול פצאל
  •         2-3 נובמבר במסלול פצאל
  •         16-17 נובמבר במסלול פצאל
  •         30 נובמבר עד 1 דצמבר במסלול ערד
  •         תחרות הגמר, 14-15 דצמבר במסלול ערד

*מיקומי המירוצים והתאריכים עשויים להשתנות בהתאם לפעילות

 

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל