fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

הסבב הראשון באליפות ישראל בטיפוס גבעה

הסבב הראשון באליפות ישראל בטיפוס גבעה

מערכת מוטו דוגרי    צילום: ניר עמוס

ההתאחדות השיקה בשבת האחרונה, על גבעת טרשים בצמוד לבת שלמה, את  אליפות ישראל בטיפוס גבעה, לאחר הסבב הראשון נערך יום אימונים, שהיה פתוח לכל רוכב, גם ללא רישיון ספורט מוטורי. התוצאות בסיכום היום, 18 משתתפים בסבב הראשון של אליפות ישראל בטיפוס גבעה שכלל מספר קטגוריות, ויום אימון לאחר מכן שכלל השתתפות עשרות רוכבים מרחבי הארץ.

הסבב הרשמי הראשון של אליפות ישראל בטיפוס גבעה כלל ארבע קטגוריות רכיבה: קטנה (125 שתי פעימות, 250 ארבע פעימות), בינונית (250 שתי פעימות, 450 ארבע פעימות), פתוחה (מעל 250 שתי פעימות, מעל 450 ארבע פעימות) וסניורים (כל הנפחים מעל גיל 40). בסוף הסבב הראשון זכו: און בלמזון בקטגוריה בינונית, רביד ורד בקטגוריה קטנה, גיל קינן בקטגוריה פתוחה ואצל הוותיקים זכה חיים צדיק בקטגוריית סניורים.

 

התוצאות המלאות:

קטגוריה בינונית:

און בלמזון

זיו כרמי

שגיב נגרקר

קטגוריה קטנה:

רביד ורד

מעין סבי

איתי צדיק

קטגוריה פתוחה:

גיל קינן

חביאר גיברג

מוש כהן

קטגוריית סניורים:

חיים צדיק

יוסי בן שטרית

דניאל לזרוביץ

 

עומר שושני, מנכ"ל התאחדות הספורט המוטורי: "ההתאחדות לספורט מוטורי בישראל פועלת במלוא הקיטור להנגיש את הספורט המוטורי לכלל ציבור הרוכבים. במסגרת זו פתחנו קורסים לרישיון מוטורי במחיר מסובסד, השקנו את הקייטנה הראשונה לילדים לרכיבת מוטוקרוס בישראל, כמו גם מרחיבים את הענפים הפועלים תחת מטריית ההתאחדות. השבת השקנו את אליפות ישראל באנדורו לטיפוס גבעה כשבהמשך נשיק ענף ספורט נוסף "טריאל". במקביל, שמנו למטרה לפנות לקהלים נוספים, לעורר מודעות, ולספק את חווית הספורט המוטורי לכלל הרוכבים. זאת הסיבה ליום האימון שקיימנו על הגבעה לאחר אליפות ישראל כאשר מאות צופים מתבוננים בהשתאות כיצד עושים ספורט מוטורי בסטנדרט בינלאומי".  

ההתאחדות פועלת בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של רשויות כגון – רשות הטבע והגנים, רשות מקרקעי ישראל, קק"ל, רשויות מקומיות, חקלאים, ועוד.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל