fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

המנצח בראלי גיברלטר – הונדה X-ADV!

המנצח בראלי גיברלטר – הונדה X-ADV!

אביעד רייס

ספקנים – תתכוננו לאכול את הכובע. ראלי גיברלטר שהסתיים השבוע סיפק סנסציה גדולה במיוחד: כשהוא מקדים אופנועים קשוחים דוגמת הק.ט.מ 790 אדוונצ'ר R, ק.ט.מ 950 סופר אנדורו, הונדה אפריקה טווין, הוסקוורנה 701 ועוד, משיג בוגר הדקאר רנאטו זוקי את המקום הראשון בקטגוריה 2 בה התחרה, ומקום 7 בדירוג הכללי – כאמור על גבי המקסי-סקוטר של הונדה, ה-X-ADV 750.

המרוץ מכסה לא פחות מ-7,000 ק"מ ב-14 סטייג'ים של שטח טכני, סינגלים ושבילים מהירים בין הים הבלטי לאוקיינוס האטלנטי, ועובר במדינות כמו פולין, גרמניה, ספרד, פורטוגל ועוד.

זוקי מציין כי מצב ה"שטח" החדש, שמתאים את הכח והאחיזה לסוג השטח עליו רוכבים, סייע לו רבות בהגעה אל הניצחון. המנוע והשלדה נשארו מקוריים, והקטנוע הוגבה על מנת שיוכל להתמודד עם הקטעים הטכניים במסלול. מערכת פליטה של SC-PROJECT, רכיבי בולם של אוהלינס וגלגלים וצמיגים קרביים התווספו כדי לאפשר לקטנוע לעמוד במשימה. השנה, נדרשו המתחרים להיאבק לא רק בתנאי הדרך, אלא גם בחום הכבד ששרר לכל אורך המרוץ.

בסוף המשימה, פינק עצמו זוקי ביום מנוחה ומשם רכב על הקטנוע איתו ניצח את הראלי 2,000 קילומטרים עד הבית במילאנו. הונדה זה הונדה…

התמונות מעמוד הפייסבוק הרשמי של הראלי
Photo source: Gibraltar race official Facebook page

תגובה אחת ל המנצח בראלי גיברלטר – הונדה X-ADV!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל