fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה

דקאר סטייג' 5 – בורט בקאמבק, עדיין בוורן מוביל

דקאר סטייג' 5 – בורט בקאמבק, עדיין בוורן מוביל

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הראלי ביומו החמישי עם סטייג' 5 שכלל 508 קילומטר קטע קישור וספיישל של 266 קילומטר, בדרכו לצאת מפרו לבוליביה. יום לאחר הזעזוע של פציעתו ופרישתו של סאם סאנדרלנד רוכב ק.ט.מ ומוביל הראלי, נותר רק כתום בודד בחמישייה הראשונה, נתון לא שכיח בראלי דקאר המעיד על הסיכוי הגדול כי רצף נצחונות ק.ט.מ מאז 2001 עלול להיקטע בסבירות גבוהה.

בהיבט הישראלי של הראלי, נהג המשאית אביב קדשאי מדהים עם יכולת שרידות בין הימים השני לשלישי כאשר נחלץ ממלכודת חול בה שהה לילה שלם, דקות לפני הזינוק לסטייג' הבא הוא מגיע ברצף נהיגה ללא שנייה מנוחה… והנה יומיים אחר כך העמלץ ממרחביה מדורג בשעה זו של יום רביעי במקום ה-18 מבין 34 משאיות. לא יאמן, נמליץ גם לעקוב בפייסבוק אחר הדיווחים של גידי פרדר חברו הטוב של אביב המצוי איתו ועם הקבוצה בקשר ישיר.

חזרה לאופנועים, עם אדריאן וואן בוורן רוכב ימאהה ממשיך להוביל בדירוג הכללי אך יתרונו מצטמצם לדקה אחת בלבד על רוכב הונדה קווין בנווידס, גם רוכב ק.ט.מ הבודד בחמישייה מאתיאס פולקנר מרוחק רק שניות בודדות מהם, החידוש היום הוא חזרתו ובגדול של רוכב הונדה המוביל אך הלא יציב חואן בארדה בורט אשר מנצח את הסטייג' וקופץ לא פחות מתשעה מקומות, מדורג רביעי בפער של כ-9 דקות מהמקום הראשון. גם הצרפתי סולטרייט רוכב ימאהה במקום החמישי וטובי פרייס האוסטרלי מקום אחריו אינם מחוץ לתמונת המאבק על הניצחון, עם רוכב ק.ט.מ נוסף, כוכב האנדורו מאו המדורג שביעי. מי שחוטף היום הוא פאבלו קווינטנילה רוכב הוסקוורנה אשר נופל ומאבד כמעט חצי שעה, יורד למקום התשיעי הכללי לאחר ארבעה ימים מצוינים ששיאם מקום שני אתמול.

באשר לסאם סאנדרלנד אשר למרבה הצער סיים את הראלי בשלב מוקדם מאוד וביכולת שיא, היום הוא מדבר ומתברר כי הבריטי מנצח הראלי בשנה שעברה חווה אתמול במהלך הספיישל פציעה לא פשוטה בעמוד השדרה, למרות שאין מדובר בשברים הרי שתי חוליות ספגו מעיכות וזה ההסבר לתופעה המפחידה שחווה סאנדרלנד כאשר בכוח רצון מטורף חזר לאוכף לאחר הפציעה ורכב מספר מטרים – רק כדי לקלוט למרבה הזוועה כי אינו חש את שתי רגליו כלל, מה שגרם לו כמובן לפרוש מיידית, וחייב פינוי במסוק לבית חולים בלימה בירת פרו. וכך קיבלנו המחשה נוספת לרמת הסיכון הגבוהה במירוצי הראלי בכלל ודקאר בפרט, רמת סיכון הגבוהה יותר ממירוצי מוטו GP ומוטוקרוס עם נתונים עגומים על פצועים קשה ואף הרוגים מדי שנה, נקווה שפציעתו של סאנדרלנד תהיה החמורה השנה ולא מעבר לכך.

 

עוד דקאר:

 

דרמה בדקאר: סאנדרלאנד המוביל פורש פצוע

ניצחון לק.ט.מ וסאנדרלנד, מכה להונדה ובורט בסטייג' 3

דקאר 2018 – הונדה ובורט עולים להובלה בסטייג' 2

נפתח דקאר 2018 – ק.ט.מ וסנדרלנד מנצחי סטייג' 1

אביב קדשאי מזנק מחר לדקאר – ישראל מחזיקה אצבעות

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל