fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

דקאר 2020: סיכום היום השישי

דקאר 2020: סיכום היום השישי

אביעד רייס

צילום: יח"צ

חצי דקאר כבר מאחורינו, ובסוף יום הרכיבה השישי לראלי כיבו המתחרים את המנועים ליום אחד ופרשו ליום מנוחה. את הפוקוס של היום השישי "גונבים" שני רוכבי הונדה ריקי בראבק וחואן ברדה שנמצאים במקומות הראשון והשני. בראבק מצליח לשמור על ההובלה במשך לא מעט זמן וזה בהחלט נראה מבטיח, למרות שהיינו מחכים עם ההצהרות שאולי זו תהיה השנה בה הונדה תצליח סוף סוף לנצח את הראלי אחרי 18 שנות הגמוניה של ק.ט.מ – נזכיר לכם שעד הסיום יש עוד ששה סטייג'ים לכסות. בראבק מוביל את הדירוג הכללי, אחריו פאביו קוונטנילה רוכב הוסקוורנה וטובי פרייס שמחזיק בכתר במקום השלישי. 

הסיפור העצוב של היום באופנועים שייך לקווין בנווידס ; אחרי פציעה באימונים לדקאר של 2017 עוד לפני שהחל המרוץ שמנעה ממנו מלהשתתף, כשל ניווטי חריף בשנת 2018 וקנס שגרם לעיכוב של שעות בשנת 2019 – מנוע ההונדה שלו כושל 40 ק"מ לפני סוף הסטייג'. 

במכוניות קרלוס סיינז ממשיך להוביל בסטייל את הקטגוריה, עם יותר מ-7 דקות שמפרידות בינו לבין נאסר אל-עטייה שנמצא במקום השני בדירוג הכללי. במקום השלישי פטרהנסל שגם מנצח את הסטייג' השישי, מוסיף עוד ניצחון לרישומים. 

בטרקטורונים סיפור יפה כאשר סימון ויטסה הצרפתי שהתרסק בצורה קשה מאד בדקאר 2018 וסבל מפציעות בכל חלקי גופו, לא נכנע לפחד וחזר להופיע במהדורת 2020 כאשר הוא מנצח את הסטייג' השישי, מקדים את המוביל קסאלה במעל ל-3 דקות. כבוד. 

ב-SSV מיצ'ל גוטייר הרוקי מסיים את הסטייג' השישי במקום השישי לאחר שחגג ניצחון ראשון בסטייג' בקריירת הדקאר שלו, כאשר הטבלה מתחילה פחות או יותר להסתדר – קונטרדו ראשון, קייסי קורי שני וסרגיי קארייאקין שלישי בדירוג הכללי. במשאיות הפתעה – כאשר הקאמאז של אדוארד ניקולייב כושלת והצוות למעשה מחוץ למרוץ. כל העיניים מופנות כעת לקרגינוב. 

עוד בנושא זה 

דקאר 2020: תוצאות היום הרביעי

דקאר 2020: תוצאות היום השלישי

דקאר 2020: תוצאות היום השני

דקאר 2020: תוצאות היום הראשון

דקאר 2020: מחממים מנועים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל