fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

אאודי בחרה בבר ברוך לאליפות איטליה Super GT3

אאודי בחרה בבר ברוך לאליפות איטליה Super GT3

חברת Cavagroup תומכת בנהג המרוצים הישראלי, בר ברוך, ותעניק לו שירות אישי ולוגיסטי בעונת המרוצים 2018.

אליפות איטליה לרכבי יוקרה – Super GT3 תיפתח בסוף השבוע הזה, ב-27 באפריל עם נציגות ישראלית מכובדת. יצרנית הרכב אאודי בחרה בנהג המרוצים הישראלי, בר ברוך(21), והחתימה אותו לקבוצה הרשמית של החברה – Audi Sport Italia.

בר ברוך, בתמיכה של חברת קאווה גרופ, יטוס ב-25 באפריל לאיטליה על מנת להתאמן לקראת המרוץ הראשון שיתקיים במסלול אימולה כבר בסוף השבוע הקרוב (28 ו-29 באפריל). קאווה גרופ תומכת בבר ברוך ותעניק לו שירות אישי ולוגיסטי בעונת המרוצים 2018. מעטפת השירות של קאווה גרופ תאפשר לבר ברוך להתמקד באימונים, בנהיגה על מסלולי המרוץ, ללא הסחות דעת, להצליח ולהגיע לשיאים מקצועיים חדשים.

אליפות איטליה לרכבי יוקרה, Super GT3 – אחת מליגות מרוצי המסלול הנחשבות באירופה. היא מאופיינת ביריבות היסטורית בין יצרניות רכב גדולות כמו פרארי, אאודי, מרצדס, אסטון מרטין וב.מ.וו. מרוציה מתקיימים במסלולים המפורסמים ביותר באיטליה כמו אימולה, מיזאנו, מונזה ומוג'לו, בהשתתפות נהגים ותיקים, מנוסים ומפורסמים.

נהג המרוצים בר ברוך: "זו התרגשות גדולה וקפיצת מדרגה עבורי לנהוג בקבוצה הרשמית של אאודי. בעונת המרוצים 2017 התחריתי בקבוצת למבורגיני. בסבב הנוכחי חברת אאודי, הבעלים של למבורגיני, ביקשה אישור מיוחד למשוך אותי אליה לטובת אליפות איטליה, החתימה אותי להיות הנהג הישראלי הראשון באאודי ואני גאה במעמד זה. אני משקיע את כל כולי בספורט המוטורי, שאגב מתפתח, באופן מתמיד, גם בישראל. בחודשים האחרונים מתנהל מהלך להבאת פעילויות ספורט מוטורי מקצועיות של אאודי ספורט איטליה לישראל. כולי תקווה כי שיתוף הפעולה שלי עם אאודי באליפות איטליה עתיד לפתוח צוהר לפעילויות האלו להתממש בקרוב. אני מודה לקאווה גרופ על התמיכה הרבה, המאפשרת לי להתמקד בהתפתחות הספורטיבית ולהתרכז בהכנות למרוצים באיטליה".

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל